Bekijk originele versie : Mensen..ben ik nou verliefd? Hoe voelt het precies?!!BEN ZO IN DE WAR!
Chaimaatje
20-05-2003, 16:57
sallaam broeders en zusters.
*zucht*..ik denk dat ik verliefd ben...of toch niet?..of misschien wel??
aaaah is dit nou altijd zo verwarrend?????? :Iluvu: :Iluvu:
Hoe zijn jullie ervaringen met verliefd zijn??? gewoon een serieuze vraag...want ik weet het op dit moment echt niet..
Zwetende handen? kriebels in mijn buik?? Heb ik dan toch echt mijn droom man gevonden?
Echt zooooo vervelend ben ik ook...hele dag vrolijk...ik denk maar aan 1 ding...*hem*
Ik heb goed advies nodig...ook van de jongens..hoe pak ik dit aan?? ik ben namelijk redelijk verlegen.
:confused: :confused: :confused:
pleaseeeee reageren..ik word echt gek van mijzelf.. :p
:zwaai: :zwaai: alvast super bedank mensen..
liefde, respect en geluk toegewenst...
Chaimae :D
Ik denk dat je wel verliefd bent op hem, omdat je alleen maar aan hem denkt.
Als je hem goed leert kennen, dan zal je ook niet verlegen zijn als je bij hem in de buurt bent.
als je gaat slapen, met hem/haar on your mind,
de volgende dag wordt je wakker en het eerste waar je aan denkt is hem/haar,
en dat doet zich een aantal dagen achtermekaar voor...
saffi, dan ben je geïnfecteerd
Chaimaatje
20-05-2003, 17:11
saffi, dan ben je geïnfecteerd??????
MAAR WAT MOET IK DOENNNNN!!!!!!! pff wat een gedoe allemaal..
leg dan uit, ken je die persoon al lang, of wil je een relatie, of wil je trouwen met hem, leg uit wat je met hem wilt.
dan kunnen wij je tips geven hoe je moet handelen.
Chaimaatje
20-05-2003, 17:32
Ik ken die persoon ongeveer een jaartje. Hij is in eerste instantie een goede vriend(van zowel mij als mij familie)
Ik weet niet of ik wil trouwen of wat dan ook, maar weet ook niet zo goed wat nu?! Moet ik het hem vertellen?? en als ik het vertel..wat dan?? Ik heb wel vermoedens dat hij mij ook leuk vind...We doen redelijk veel samen, shoppen,biosje,etc etc. maar dat is gewoon vriendschappelijk...(en omdat mijn ouders hem fantastisch vinden)
Moet ik het vertellen? of verpest dat onze vriendschap?? we zijn erg close..
Ik zit hier gewoon met dubbele gevoelens....aan de ene kant wil ik hem zo graag bij me...dag en nacht...maar ik wil onze vriendschap nooooit kwijt...en wil dat ook niet riskeren..
alvast bedankt...ik waardeer het super!
veel liefs chaimae
Origineel gepost door Chaimaatje
saffi, dan ben je geïnfecteerd??????
MAAR WAT MOET IK DOENNNNN!!!!!!! pff wat een gedoe allemaal..
doe wat goed voelt
en luister naar wat je hart je ingeeft...
maar vergeet niet ook naar je geweten/common sense te luisteren
Origineel gepost door Chaimaatje
sallaam broeders en zusters.
*zucht*..ik denk dat ik verliefd ben...of toch niet?..of misschien wel??
aaaah is dit nou altijd zo verwarrend?????? :Iluvu: :Iluvu:
Hoe zijn jullie ervaringen met verliefd zijn??? gewoon een serieuze vraag...want ik weet het op dit moment echt niet..
Zwetende handen? kriebels in mijn buik?? Heb ik dan toch echt mijn droom man gevonden?
Echt zooooo vervelend ben ik ook...hele dag vrolijk...ik denk maar aan 1 ding...*hem*
Ik heb goed advies nodig...ook van de jongens..hoe pak ik dit aan?? ik ben namelijk redelijk verlegen.
:confused: :confused: :confused:
pleaseeeee reageren..ik word echt gek van mijzelf.. :p
:zwaai: :zwaai: alvast super bedank mensen..
liefde, respect en geluk toegewenst...
Chaimae :D
Niet meteen de ware maar ik denk dat jij die persoon wel leuk vindt. Zulke gevoelens krijg je altijd in het begin. Als je nem beter leert kennen en je behoudt dat gevoel die je nu hebt dan is hij een kandidaat voor de ware.........zo niet............................NEXT PLEASE
:zwaai:
Chaimaatje
20-05-2003, 17:58
rustig!! was maar een vraagje! :(
Vriendschap is belangerijker dan liefde, maar je zegt dat je denkt dat hij je ook leuk vind.
Als dat zo is, dat kun je het hem wel duidelijk maken, het liefst via trukjes, dus niet rechtstreeks, dus bv complimetjes geven enz.
Als jullie echte vrienden zijn, dan kan je niks geheim houden.
Lady_moi
20-05-2003, 18:07
ben je er zekers van dat hij ook op jou is?
zet je vriendschap nie op het spel dametje :zwaai:
Chaimaatje
20-05-2003, 18:12
nee ik weet het wel..maarja..pff..ik heb echt een gevoel dat hij mij ook leuk vind...
kom er gewoon niet uit...
maaar in iedergeval bedankt... :)
:zwaai:
ojah trouwens.: moet het niet van de jongen zn kant komen?? of ben ik weer ouderwets :)
Kimaatje
20-05-2003, 18:12
Verliefd zijn: Kriebels in je buik....:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.