Bekijk originele versie : Waar ben jij trots op?
Waar zijn jullie trots op?
Het mag vanalles zijn: een eigenschap, een vriend of familielid, iets wat je in het verleden bereikt hebt of...............
Vul maar in!
NL-girl
SweetRose
29-05-2002, 21:11
ik ben heel op mijn ouders die mij zo hebben opgevoed zodat ik het verschil weet tussen goed en verkeerd....ik ben trots op mijn zussen broers die mij altijd hebben beschermd....ik ben trots op mijn beste vriendin (oook als is het een belgische) die altijd voor me opkomt en omgekeerd natuurlijk...ik ben trots op yasmina.nl die ons de mogelijkheid geeft om andere mensen te leren kenne....ik ben trots op internet....ik ben trots op geld haha.....ik ben trots op de rest van mijn familie....enzo van die dingens
MAAR ik ben het TROTST op Allah dat die ons heeft laten leven en ons het goede pad laat kiezen....LUV YAAAAA ALLAH ALWAYS....
xxx
aSunnyFriend
29-05-2002, 22:27
ik ben trots op sommige dromen die ik waargemaakt hebt:
namelijk veel reizen.........ff een lijstje.. Jordanie, Cuba, Malta, Egypt, Usa, Israel, Turkije, Cyprus, Gambia, Senegal, Roemenie, Bulgarije, Greece, en nog een hele hoop eurolanden.............................
Salahdin
:ole:
shahzade
29-05-2002, 22:32
Ik ben trots op mijn blauwe ogen! SHAHZADE
Sarahsalima
29-05-2002, 22:39
Ik ben trots op mijn paarse ogen ! SARAHSALIMA
Selmaatje
29-05-2002, 22:44
op mijn geloof en afkomst.....en nog veeeel meer dingkes
Ciaaooooookes :zwaai:
shahzade
29-05-2002, 22:52
SARAHSALIMA heb jij PAARSE OGEN? Bijdehandje, heb je zeker ook een rooie snor.
SweetRose
29-05-2002, 22:55
Origineel gepost door shahzade
Ik ben trots op mijn blauwe ogen! SHAHZADE
WAUW......
xxx
BentDagilia
29-05-2002, 23:36
Ik ben trots op mij getinte kleur...
Bent Dagilia
mrs_jamila
29-05-2002, 23:47
Ik ben trots op mij ouders..die 8 kinderen keurig hebben opgevoed...op mijn opas en omas..enz enz...
en ben trots op mezelf en op mijn mannetje..en op mijn zussen en broer(tjes) ben trost op iedereen....
Wat ben ik toch weer aardig he....
:D
Kben trots op mijn ouders :) ..........en trots op mijn afkomst........
GreetingZz, :zwaai:
yousssef
30-05-2002, 03:35
Ik ben Trots op mezelf :D !!!!!!!! En op iedereen op Marokko.nl behalve sommige zakkers
groe :zwaai: tjes
ben trots op mijn BIG WIGGY WIGGY ASS...................HAHAHA...NOT!
ff zonder dolle...............BEN TROTS OP MIJN GELOOF,OUDERS,VERLOOFDE.................EN OPMEZELF. :zwaai: [B]
ghazella
30-05-2002, 09:34
BEN TROTS OP MIJN OUDERS
EN NIET VERGETEN MIJN LIEVE/GESTOORDE/GEKKE BROERS EN BROERTJE.
EN OP MIJN GELOOF
EN DAT IK HAVO DOE ( HAD IK NOOOOOOOOOOOOIIT VERWACHT)
EN DAT IK EEN MAROKKAANTJE BEN
NL-girl.....ik ben apetrots op mijn drie monster-kinderen.......ze hebben in hun korte leventje al een heleboel meegemaakt, het zijn fijne sociale kids met gevoel voor de medemens......daar ben ik echt trots op!!
beslama.......monsterlijke groeten....Sahira.....:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.