Bekijk originele versie : gemengde relaties...
Hallo...
Ik weet niet of iedereen het mee heeft gekregen... Maar ik hoorde dus op de radio...Dat gemengde huwelijken.. dus vooral tussen turken/marokkanen en Nederlanders niet lang standhoudt. Ik weet de precieze cijfers niet..Maar iets van 70% van de relaties stranden na een aantal jaar.... Nou zie ik hier dat er veel (volgens mij) Nederlandse meisjes met Marokkaanse jongens hebben. Ik vraag me af wat jullie hiervan denken...En waar denk je dat een gemengde relatie op strand of zal stranden... Ik ben gewoon benieuwd... Want ik vond het raar om te horen.. omdat ik een aantal familieleden heb die met Nederlanders zijn getrouwd... En naar mijn mening gaat dat redelijk goed...
:zwaai:.
chicamaroquia
20-05-2003, 12:42
Ik stem voor... :D
:hihi:
Ik denk dat het toch om cultuurverschillen draait, op het begin is liefde, genegenheid en imaan voldoende, maar dan begint meneer toch te verlangen naar marmita en couscous... :jammer:
spoorloos_1
20-05-2003, 12:55
:iblies: 2 geloven op 1 kussen slaap de duivel tussen. :iblies:
chicamaroquia
20-05-2003, 12:57
Origineel gepost door spoorloos_1
:iblies: 2 geloven op 1 kussen slaap de duivel tussen. :iblies:
Ze kunnen ook hetzelfde geloof hebben maar een andere cultuur...
De kaasmeisjes poepen geen bruine krullebollekes, dus ik moet wel :D ..........ook een beetje saai trouwens, om atijd de gemakkelijkste weg te kiezen ;)
Shining_Star
20-05-2003, 15:24
Origineel gepost door chica*******a
Ik stem voor... :D
Ik denk dat het toch om cultuurverschillen draait, op het begin is liefde, genegenheid en imaan voldoende, maar dan begint meneer toch te verlangen naar marmita en couscous... :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.