Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 vrienden van elkaar houden allebei van je

Pagina's : [1] 2

tangaouia_lover
20-05-2003, 12:07

Ik werk al een halfjaar in een supermarkt. Het is er gezellig. Ik werk met een vriend van me. Zijn andere vriend bleek mij ook leuk te vinden. Een van hen wist dat zijn vriend mij ook leuk vond, maar de andere niet. De ene die het wist van zijn vriend verliet de supermarkt en de andere bleef er werken. Later hoorde ik het van hem. Maar wat moest ik doen. Het is een hele leuke jongen. Nou de ene heeft het over trouwen en gelukkig worden en de ander wilt alleen maar afspreken en zo! Wat moet ik doen? Wie moet ik verlaten en moet ik het vertellen aan die ander die het niet weet? Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RealMadridGirl
20-05-2003, 12:12
eej plz geloven jullie deze bullsh!t. Zogenaamd 2 jongens vinden haar leuk ze3ma ze is lekker alsjeblieft zeg. Wie offert z'n vriendschap op voor liefde ik geloof er helemaal nix van. Ze komt hier aanlopen b7el shie malloot en dan vertelt ze ons dit. Ze zoekt gewoon aandacht man. Dat jullie eropin gaan bewijst dat jullie en zij helemaal domme marokkanen zijn. En zogenamaade tangaouia lover BUZZ OFF

freemale
20-05-2003, 12:19
Origineel gepost door RealMadridGirl eej plz geloven jullie deze bullsh!t. Zogenaamd 2 jongens vinden haar leuk ze3ma ze is lekker alsjeblieft zeg. Wie offert z'n vriendschap op voor liefde ik geloof er helemaal nix van. Ze komt hier aanlopen b7el shie malloot en dan vertelt ze ons dit. Ze zoekt gewoon aandacht man. Dat jullie eropin gaan bewijst dat jullie en zij helemaal domme marokkanen zijn. En zogenamaade tangaouia lover BUZZ OFF Waarom zou ze liegen? Hier op internet? Wat maakt het allemaal uit? :rolleyes:

loeloesch
20-05-2003, 12:21
Origineel gepost door tangaouia_lover Ik werk al een halfjaar in een supermarkt. Het is er gezellig. Ik werk met een vriend van me. Zijn andere vriend bleek mij ook leuk te vinden. Een van hen wist dat zijn vriend mij ook leuk vond, maar de andere niet. De ene die het wist van zijn vriend verliet de supermarkt en de andere bleef er werken. Later hoorde ik het van hem. Maar wat moest ik doen. Het is een hele leuke jongen. Nou de ene heeft het over trouwen en gelukkig worden en de ander wilt alleen maar afspreken en zo! Wat moet ik doen? Wie moet ik verlaten en moet ik het vertellen aan die ander die het niet weet? Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :confused: die vriend vind jou leuk..dan is er weer een vriend die zegt dit, en dan weer een vriend...:maf2:...ga m nog maar een keer lezen... :D

loeloesch
20-05-2003, 12:22

nope.....kan al die vriendjes niet uit elkaar houden.... :D

RealMadridGirl
20-05-2003, 12:28
waarom ze zou liegen nou nummer een omdat ze hopeloos en ze wil aandacht hier op marokko.nl ze vertelt dit niet zomaar ewa en nu 2 vrienden vinden haar leuk so what oewana 3lesh. ik bedoel maar zo interresant is dit onderwerp niet. Ze wil naar voren komen als een lekkertje ze3ma she's hot eej plz hoor.

freemale
20-05-2003, 12:32
Origineel gepost door RealMadridGirl waarom ze zou liegen nou nummer een omdat ze hopeloos en ze wil aandacht hier op marokko.nl ze vertelt dit niet zomaar ewa en nu 2 vrienden vinden haar leuk so what oewana 3lesh. ik bedoel maar zo interresant is dit onderwerp niet. Ze wil naar voren komen als een lekkertje ze3ma she's hot eej plz hoor. Waarom is ze hopeloos? Laat haar gewoon. :rolleyes: Wie zit er nou te wachten op aandacht van internetters????

SaMiax
20-05-2003, 13:08
Ik snap er geen REET van! :maf:

samiratjee
20-05-2003, 13:21
Origineel gepost door SaMiax Ik snap er geen REET van! :maf: Me neither :maf3:

RealMadridGirl
20-05-2003, 13:26
Dat bedoel ik nou ze zoekt aand8 De bedoeling is dat jullie begrijpen dat ze lekker is nou dat is ze zeker niet hopeloze wijf

noortje1
20-05-2003, 13:36
LEES JE BERICHT EEN AANTAL KEER EENS KIJKEN OF JE BEGRIJPT WAT JE GESCHREVEN HEB :maf: IK BEGRIJP ER IN IEDER GEVAL NIETS VAN

RealMadridGirl
20-05-2003, 14:23
ikke ook niet maja

Bario_Woman
20-05-2003, 14:27
I lost it... :huil: Ps...wat specifieker zijn in je verhaal zou mooi zijn....voor de tragen onder ons...ME :ego: GC

Sahra22
20-05-2003, 16:08
Ik heb een advies voor je. Ga werken en besteed geen aandacht aan dat soort jongens, want dan bereik je nooit wat!!!

RealMadridGirl
20-05-2003, 16:51

wesh geloven jullie dez onzin ofsjo

Pagina's : [1] 2