Bekijk originele versie : Wonderolie
Ik heb al vaker op dit forum gelezen over wonderolie, dat je het op je wimpers kan smeren zodat ze langer en voller worden..
Ik heb het dus gister gekocht het koste maar 1,20 euro maar kging voor de zekerheid eerst op internet opzoeken of het niet schadelijk was...maar dat staat er dus niet maar er staat wel dat je het kan gebruiken voor je oogharen en ook voor je hoofdhaar. Heeft iemand dat weleens gebruikt?? voor je haar, gaat je haar daar sneller van groeien?
Groetjes S :kus:
http://www.drogisterij.net/index.php?mode=produktinfo&artnr=4005736&partnercode=238&TRANSID=22559111&m_bid=39602&mbuyuurl=http%3A%2F%2Fwww.drogisterij.net%2Findex. php%3Fmode%3Dproduktinfo%26artnr%3D4005736%26partn ercode%3D238
lady_doedoe
14-04-2006, 13:36
waar heb jij 'm gekocht?
FrEaKoFnAtUrE
14-04-2006, 13:59
Oh ik ben wel benieuwd, of het ook voor je haar, een stimulans is! En hoe lang het ongeveer duurt voordat je resultaat ziet :wow:
Precious_86
14-04-2006, 14:22
Smeerollie voor machines en voor haar? Klinkt wel heel raar. Anyway, je moet het innemen heb ik gelezen, straks dan groeien er overal haren op je lichaam. Als je het nou op je wimpers kon smeren en klaar oke, maar er staat innemen. Ik zou bang zijn dat je dan last van overbeharing krijgt.
Precious_86
14-04-2006, 14:23
Tevens geschikt als purgeermiddel (laxans); volwassenen 2 eetlepels, kinderen 2 theelepels (bij voorkeur 's morgens innemen). Waarschuwingen Aanstaande moeders eerst arts raadplegen. Buiten bereik van kinderen bewaren.
Ahh toch niet, innemen is voor iets anders. haha dan is het het proberen waard. Kun je het gewoon bij de kruidvat of DA halen?
FrEaKoFnAtUrE
14-04-2006, 14:56
Smeerollie voor machines en voor haar? Klinkt wel heel raar. Anyway, je moet het innemen heb ik gelezen, straks dan groeien er overal haren op je lichaam. Als je het nou op je wimpers kon smeren en klaar oke, maar er staat innemen. Ik zou bang zijn dat je dan last van overbeharing krijgt.
:haha: over behaard :hihi:
tempted_2_touch
14-04-2006, 15:02
een vriendin van me heeft het ook gekocht... maar volgens mij is het echt onzin... iemand loopt jullie hier gewoon te flashen :lol: .... "WONDER OLIE" :giechel:
LadYGataar
14-04-2006, 15:13
een vriendin van me heeft het ook gekocht... maar volgens mij is het echt onzin... iemand loopt jullie hier gewoon te flashen :lol: .... "WONDER OLIE" :giechel:
Ja het zal wel Bull zijn.. en anders was het niet zo goedkoop hor :rolleyes:
Precious_86
14-04-2006, 18:24
Hmm haha die naam alleen al, is te mooi om waar te zijn!
kheb het bij kruidvat gekocht, tjah kweet niet of het echt waar is kheb gehoord dat het wel werkt maar kga het iniedergeval wel proberen, en je moet het niet innemen maar met een wattenstaafje op je wimperrand smeren
Kheb eigenlijk wel vaker gehoord dat het effect heeft :nijn:
Bella_Mafia
15-04-2006, 09:58
Kheb eigenlijk wel vaker gehoord dat het effect heeft :nijn:
Ja klopt,
een vriendin van me heeft het ook een tijdje gebruikt voor haar wimpers, ze had er bijna geen meer door elke dag mascara te gebruiken..
En na 2weken zag je echt wel dat haar wimpers weer terug kwamen, er groeide nieuwe wimpertjes !
BerberRoosje
16-04-2006, 15:09
maar groeien je haren erook van dan
maar groeien je haren erook van dan
Ik weet het niet, iemand zal het moeten uitproberen :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.