Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tips Van Mannen,voor Vrouwen

spoorloos_1
20-05-2003, 12:05

- Kun je het fatsoen opbrengen om na gebruik de wc-bril omhoog te klappen? - Als je voor ons kookt,denk dan aan de groepen van de mannelijke schijf van vijf:vlees,gefrituurd,bier, vet en veel. - Winkelen is geen vrijetijdsbesteding maar vrijetijdsverspilling. - Studio sport begint om 19.00 uur en duurt een uur.Dat is een prima tijd om rekeningen te betalen,de was te doen en je zus te bellen. - Twee hamburgers en een biertje tijdens een voetbalwedstrijd vallen wel degelijk onder de categorie 'uit eten gaan'. :D

khadoeja
20-05-2003, 12:21
Origineel gepost door spoorloos_1 - Kun je het fatsoen opbrengen om na gebruik de wc-bril omhoog te klappen? - Als je voor ons kookt,denk dan aan de groepen van de mannelijke schijf van vijf:vlees,gefrituurd,bier, vet en veel. - Winkelen is geen vrijetijdsbesteding maar vrijetijdsverspilling. - Studio sport begint om 19.00 uur en duurt een uur.Dat is een prima tijd om rekeningen te betalen,de was te doen en je zus te bellen. - Twee hamburgers en een biertje tijdens een voetbalwedstrijd vallen wel degelijk onder de categorie 'uit eten gaan'. :D wooooooooooooooooooooooooooooooooow jij bent inderdaad spoorloos ik zal jullie ff wakkermaken we zitten in het jaar 2003 jullie lopen volgens mij een eeuw achter!!!!!!!!!! :giechel: :giechel:

illi
20-05-2003, 12:43
wooooooooooooooooooooooooooooooooow jij bent inderdaad spoorloos ik zal jullie ff wakkermaken we zitten in het jaar 2003 jullie lopen volgens mij een eeuw achter!!!!!!!!!! :giechel: :giechel: [/QUOTE] helemaal gelijk :zwaai:

spoorloos_1
20-05-2003, 12:45
Origineel gepost door khadoeja wooooooooooooooooooooooooooooooooow jij bent inderdaad spoorloos ik zal jullie ff wakkermaken we zitten in het jaar 2003 jullie lopen volgens mij een eeuw achter!!!!!!!!!! :giechel: :giechel: En dat komt van een vrouw ........... :rolleyes:

aziza20
20-05-2003, 12:47

Origineel gepost door smartie2 Ik ben moslim voor mij vallen er een paar dingen af! hahahahahahahahahahhaha

spoorloos_1
20-05-2003, 12:50
Origineel gepost door khadoeja wooooooooooooooooooooooooooooooooow jij bent inderdaad spoorloos ik zal jullie ff wakkermaken we zitten in het jaar 2003 jullie lopen volgens mij een eeuw achter!!!!!!!!!! :giechel: :giechel: Weet je waarom een vrouw 1 sneetje heeft......... :giechel: :giechel: Omdat een heel brood moelijk loopt :giechel: :giechel:

spoorloos_1
21-05-2003, 11:05
Origineel gepost door faatje1983 blijkbaar lig je 2 eeuwen 8er... :confused: Aslof ze al 2 eeuwen geleden hamburgers hadden....