Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zeg je dat tegen je ouders?

Pagina's : [1] 2

LZN
20-05-2003, 11:49

Stel je voor: je hebt een relatie (stiekem, niemand weet ervan) en de tijd breekt aan dat hij je wilt komen vragen. Niemand kent hem in de stad waar jullie wonen, hoe zeg je het dan tegen je ouders??????????????????? Wat vertel je? Dat je een relatie hebt? Of dat hij je ergens heeft gezien en komt vragen? :zwaai:.

loeloesch
20-05-2003, 11:53
Origineel gepost door MissOogappeltje Stel je voor: je hebt een relatie (stiekem, niemand weet ervan) en de tijd breekt aan dat hij je wilt komen vragen. Niemand kent hem in de stad waar jullie wonen, hoe zeg je het dan tegen je ouders??????????????????? Wat vertel je? Dat je een relatie hebt? Of dat hij je ergens heeft gezien en komt vragen? :zwaai: je zegt gewoon nix, totdat hij je hand komt vragen doe je zegma alsof je hem nog nooit eerder hebt gezien, maar laat merken dat je hem wel ziet zitten, je moet dan natuurlijk niet meteen ja zeggen, eerst zeg je ik denk er over na, en wil hem eerst ontmoeten, en na een tijdje als je er zegma heel goed over hebt nagedacht zeg je ja.. :D Maar het beste blijft eigenlijk gewoon de waarheid vertellen, veel kunnen je ouders toch niet meer doen, ze zullen je zelfs dwingen met hem te trouwen..:hihi:

shirien85
20-05-2003, 11:54
moeilijke situatie. :zwaai:

shirien85
20-05-2003, 11:56
Origineel gepost door smartie2 helemaal niet hoor ewa hoe moet ik het anders zeggen. :zwaai:

khadoeja
20-05-2003, 12:00

Origineel gepost door MissOogappeltje Stel je voor: je hebt een relatie (stiekem, niemand weet ervan) en de tijd breekt aan dat hij je wilt komen vragen. Niemand kent hem in de stad waar jullie wonen, hoe zeg je het dan tegen je ouders??????????????????? Wat vertel je? Dat je een relatie hebt? Of dat hij je ergens heeft gezien en komt vragen? :zwaai: ik zou gewoon eerst aan me ma vertellen dat ik een jongen heb ontmoet en dat zij het dan tegen me pa moet gaan zeggen(dan krijg ik dat gezeik be3da niet over me heen :) en dan heeft hij het maar te accepteren!!!!!!!!!!!!!!! of niet ??????????????? :confused:

illi
20-05-2003, 12:10
ik zelf zou die dag niet thuis zijn :D

Atlas_Gebergte
20-05-2003, 12:12
Salaam, Wat denken jullie eraan om helemaal geen relatie te nemen? dan heb je dat probleem niet en het is HARAM een relatie voor het huwelijk. Dus geen smoesjes voor je ouders. Moge Allah over onze moslimbroeders en zusters waken. Wa Sallaam Alikoum

Mazlout
20-05-2003, 16:56
inderdaad goeie vraag... hoe vertel je je ouders dat je er klaar voor bent... en dat terwijl ze dat ABSOLUUT NIET van je verwachten? iemand tips om het ijs te breken voor zo'n gesprek met je ouders??? let me know...

Endless
20-05-2003, 17:02
Zeg, dat het een een vriend was van je vriendin en dat je hemt zo hebt leren kennen..:confused: :D

Mazlout
20-05-2003, 17:05
nee dat kan ik beter niet zeggen, wil je dat ze me vermoorden ofzo? dat ik met een meisje aankom is al schokkend genoeg, laat staan met een jongen!

Endless
20-05-2003, 17:17
Origineel gepost door Mazlout nee dat kan ik beter niet zeggen, wil je dat ze me vermoorden ofzo? dat ik met een meisje aankom is al schokkend genoeg, laat staan met een jongen! Nee,joh was in het algemeen bedoeld..:) Ik had het meer over mezelf wat ik zou doen..;)

anoniem_girl
20-05-2003, 17:28
Origineel gepost door loeloesch je zegt gewoon nix, totdat hij je hand komt vragen doe je zegma alsof je hem nog nooit eerder hebt gezien, maar laat merken dat je hem wel ziet zitten, je moet dan natuurlijk niet meteen ja zeggen, eerst zeg je ik denk er over na, en wil hem eerst ontmoeten, en na een tijdje als je er zegma heel goed over hebt nagedacht zeg je ja.. :D Maar het beste blijft eigenlijk gewoon de waarheid vertellen, veel kunnen je ouders toch niet meer doen, ze zullen je zelfs dwingen met hem te trouwen..:hihi: :hihi: This is also my way :D....

magrabiah
20-05-2003, 18:08
jaah, maar dat hangt er vanaf wat voor ouders je hebt!! Als je strenge ouders hebt dan gaat dat moeilijk, maar als je lieve en begripvolle ouders hebt, en VOORAL moeder, dan gaat 't een stuk makkelijker om 't te vertellen.

noortje1
21-05-2003, 09:13
geef nummer van je vader whheeh dan zegt ie ik heb u dochter buiten zien lopen :love: en ze leek me een goed meisje wanneer kan ik langskomen :lol: nee joke weet niet

SaMiax
21-05-2003, 14:40

Origineel gepost door MissOogappeltje Stel je voor: je hebt een relatie (stiekem, niemand weet ervan) en de tijd breekt aan dat hij je wilt komen vragen. Niemand kent hem in de stad waar jullie wonen, hoe zeg je het dan tegen je ouders??????????????????? Wat vertel je? Dat je een relatie hebt? Of dat hij je ergens heeft gezien en komt vragen? :zwaai: Hij zit Bij mij op schooll... sterker nog... IN MIJN KLAS :D

Pagina's : [1] 2