Bekijk originele versie : Een vraagje aan de dames,
tariffst
20-05-2003, 11:37
:( :( :( :( :(
Hallo meiden,
Ik ben vandaag weer eens ongesteld, en mijn lichaam begint weer eens behoorlijk pijn te doen ik hen net een stuk of 4 aspirientjes ingenomen in de hoop dat de pijn weg gaat zakken. Ik word er helemaal gek van HET DOET ZO EEN F**CKING PIJN.
Ik ben pas geleden naar de dokter geweest en die heeft gezegd dat ik de pil moet gaan slikken. Nou is mijn vraag of dat wel mag en of er meerder zijn die de pil drinken zonder dat ze getrouwd zijn ( mijn stiefmoeder zegt dat het absoluut niet mag) maar anderen zeggen dat het geen kwaad kan,
Alvast bedankt voor jullie reactie
bint_duh_bledie
20-05-2003, 11:41
waaaaaaaaaaaaaaaaaat niks de pil niet doen wallah
die idioot van een dokter sukkel nee niet doen
ik heb ook elke maand de eerst dag heel veel pijn lijkt net of ik dood ga
en ik weet dat al die pillen niet werken het ennige wat helpt is gaan slapen wallah echt waar en de dokter kan je niet helpen
en ben je zelf gek geworden ofzo je bent niet eens getrouwd en gaat al aan de pil niet doen wallah
neem eerst een warme melk met honing en ga dan slapen
en ik weet dat je niet in slaap valt maar doe je best om te slapen
wat als je eenmaal wakker bent is alles weer voorbij
loeloesch
20-05-2003, 11:41
ben blij dat ik nooit buik pijn heb.... :p ....ik denk dat het gewoon kan hoor....
shirien85
20-05-2003, 11:44
het mag wel, maar je moet er niet aan beginnen, de kans dat je later geen kinderen krijgt is groot.
me zus die had ze ook gebruikt voordat ze ging trouwen en ze is pas na 3 jaar zwanger geworden. terwijl ze al die 3 jaar kinderen wou.
en het is ook niet echt goed, je wordt er dik van.
:zwaai:
tariffst
20-05-2003, 11:52
Origineel gepost door bint_duh_bledie
waaaaaaaaaaaaaaaaaat niks de pil niet doen wallah
die idioot van een dokter sukkel nee niet doen
ik heb ook elke maand de eerst dag heel veel pijn lijkt net of ik dood ga
en ik weet dat al die pillen niet werken het ennige wat helpt is gaan slapen wallah echt waar en de dokter kan je niet helpen
en ben je zelf gek geworden ofzo je bent niet eens getrouwd en gaat al aan de pil niet doen wallah
neem eerst een warme melk met honing en ga dan slapen
en ik weet dat je niet in slaap valt maar doe je best om te slapen
wat als je eenmaal wakker bent is alles weer voorbij
Oke, oke sorry je hebt me wel flink laten schrikken ik wist echt niet dat het zo erg is,
bint_duh_bledie
20-05-2003, 11:58
Origineel gepost door tariffst
Oke, oke sorry je hebt me wel flink laten schrikken ik wist echt niet dat het zo erg is,
het is ook niet zo erg alleen het heeft soms wel nare gevolgen
en ik neem aan dat jij die risico niet neemt alleen omdat je pijn hebt
lieverd ik maak het maandelijks mee en mijn pijn is gewoon niet normaal maar ik drink meteen warme kruiden thee en een over een uur weer een glas warme melk met honing
waarom zou je dus een pil gebruiken als het ook natuurlijker kan
met de recept van je moeder
thalla en ga snel in bed
mocromagic
20-05-2003, 12:04
:( :( :( :( :(
Hallo meiden,
Ik ben vandaag weer eens ongesteld, en mijn lichaam begint weer eens behoorlijk pijn te doen ik hen net een stuk of 4 aspirientjes ingenomen in de hoop dat de pijn weg gaat zakken. Ik word er helemaal gek van HET DOET ZO EEN F**CKING PIJN.
Ik ben pas geleden naar de dokter geweest en die heeft gezegd dat ik de pil moet gaan slikken. Nou is mijn vraag of dat wel mag en of er meerder zijn die de pil drinken zonder dat ze getrouwd zijn ( mijn stiefmoeder zegt dat het absoluut niet mag) maar anderen zeggen dat het geen kwaad kan,
Alvast bedankt voor jullie reactie
lieverd ga naar de drogist en vraag om nuroven. Dit is een pijnstiller die je gegarandeerd helpt!!ik heb ook een hele zware menstruatie, in t begin viel ik zelf flauw en hou er altijd bloedarmoede aan over.... :(
moehim ik hoop dat je hier iets aan hebt
:zwaai:
chicamaroquia
20-05-2003, 12:07
Er is niks mis met de pil hoor, de bijwerkingen die bij de ene voorkomen hoeven niet bij de ander voor te komen. Er zijn genoeg meiden die 'm slikken zonder dat ze getrouwd zijn. Ik had zelf ook heel erg last van buikpijn bij mijn mestruatie maar el7amdoelilah is dat nu minder geworden omdat ik daar medicijnen voor heb. Ik wilde zelf niet aan de pil en heb toen een ander middel gehad. Je moet aan je dokter vragen of hij je een pijnstiller kan voorschrijven die de stof naproxen bevat. Dat helpt echt, die stof zit ook in de pijnstiller Aleve, dus ik raad je aan om die alvast te slikken voordat je naar de dokter gaat, dat reduceert de pijn ook heel erg! Beterschap... :blauwkus:
mocromagic
20-05-2003, 12:22
Origineel gepost door Princess_1980
Mocromagic,
Ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb precies het zelfd gehad flauwvallen...etc.
En Nuroven helpt uitstekend!
Ik raad je de pil wel af meid, want je hebt inderdaad grote kans dat het krijgen van kinderen later langer kan duren.
:goedzo:
voor zover ik het weet kan het wel maar doe het als het anders echt neit kan want de pil heeft veel bijwerkingen zoals dikker worden
dit is iets wat je echt goed moet na vragen en dan pas eraan beginnen
veel succes :zwaai:
tariffst
20-05-2003, 12:58
dank jullie wel meisjes, ik drink zelf al aleve maar het werkt bij mij pas als ik er een stuk of 3 op heb.
chicamaroquia
20-05-2003, 13:03
dank jullie wel meisjes, ik drink zelf al aleve maar het werkt bij mij pas als ik er een stuk of 3 op heb.
Bij mij 4... :o
Er zit weinig naproxen in, die andere die ik heb, daar heb je maar 2 pillen de eerste dag nodig en de dagen er na een og zelfs geen...
TwinkleEye_19
20-05-2003, 14:03
Origineel gepost door chica*******a
Er is niks mis met de pil hoor, de bijwerkingen die bij de ene voorkomen hoeven niet bij de ander voor te komen. Er zijn genoeg meiden die 'm slikken zonder dat ze getrouwd zijn. Ik had zelf ook heel erg last van buikpijn bij mijn mestruatie maar el7amdoelilah is dat nu minder geworden omdat ik daar medicijnen voor heb. Ik wilde zelf niet aan de pil en heb toen een ander middel gehad. Je moet aan je dokter vragen of hij je een pijnstiller kan voorschrijven die de stof naproxen bevat. Dat helpt echt, die stof zit ook in de pijnstiller Aleve, dus ik raad je aan om die alvast te slikken voordat je naar de dokter gaat, dat reduceert de pijn ook heel erg! Beterschap... :blauwkus:
Damnz, wat kunnen mensen onzin uitkramen, als je van de pil dik zo worden, zouden zowat 75% van de vrouwen te dik zijn :confused:
En het is inderdaad zo, dat als je de pil slikt, je minder pijn gaat krijgen, omdat je je menstruatie reguleert, veel van m'n familieleden gebruiken 't voordat ze getrouwd zijn, tis onzin om te zeggen dat je iets pas kan doen als je getrouwd ben...
Dit heeft niets met trouwen te maken, 't wordt gegeven als medicijn en niet als anticonceptie...
Maar dat van de dokter is een suggestie, hij kan je andere dingen geven, sterkere pijnstiller, vraag er gewoon na...waarom met 1 antwoord genoegen nemen...
chicamaroquia
20-05-2003, 14:06
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Damnz, wat kunnen mensen onzin uitkramen, als je van de pil dik zo worden, zouden zowat 75% van de vrouwen te dik zijn :confused:
En het is inderdaad zo, dat als je de pil slikt, je minder pijn gaat krijgen, omdat je je menstruatie reguleert, veel van m'n familieleden gebruiken 't voordat ze getrouwd zijn, tis onzin om te zeggen dat je iets pas kan doen als je getrouwd ben...
Dit heeft niets met trouwen te maken, 't wordt gegeven als medicijn en niet als anticonceptie...
Maar dat van de dokter is een suggestie, hij kan je andere dingen geven, sterkere pijnstiller, vraag er gewoon na...waarom met 1 antwoord genoegen nemen...
Wallahila, maar ja, daar kunnen ze ook niks aan doen...
Een verhaal krijgt bij Mgharba handen en voeten, dus als iemand je iets verteld moet je het delen door 2 en dan 80% eraf halen en dan heb je de halve waarheid... :maf2:
chicamaroquia
20-05-2003, 14:08
Sommige verhalen kunnen zo naar het rijk der fabelen... :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.