Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dom, dom en nog eens dom!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

freemale
20-05-2003, 11:18

Even voor de duidelijkheid: Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. Waarom maak je van iemand die een ander mening heeft je vijand? Ik hoef geen namen te noemen maar er zijn er genoeg die bijv Pista verrot schelden, en eisen dat ie oprot... Waarom? Om als schapen elkaar na te kunnen praten en iedereen die een afwijkend mening heeft verbannen? Daar lijkt het namelijk op. Praat elkaar maar lekker na en doe vooral die oogkleppen NIET af, andermans mening is immers niet interessant, alleen die van lui die hetzelfde als jou denken. Als dat discussieren is.... A: 'oh ja, AEL is goed' B: 'ja, echt wel! Vind ik ook' A: Bush is slecht zeg' B: Ja, man! is echt een stoutert" En owee als je iets afwijkend als de bovenstaande zegt... Jongens, GET REAL!!!!! Je wordt alleen maar beter van om ook anderen meningen te horen en over te praten! (Mits het extreem is)

freemale
20-05-2003, 13:26
Origineel gepost door PUNJABI ja maar op een gegeven moment maakt pista geen 'sense' meer hij/zij komt aleen nog maar gefrustreerd over Als je niet mee praat is het goed?

abdoel6666
20-05-2003, 13:53
Origineel gepost door freemale Even voor de duidelijkheid: Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. Waarom maak je van iemand die een ander mening heeft je vijand? Ik hoef geen namen te noemen maar er zijn er genoeg die bijv Pista verrot schelden, en eisen dat ie oprot... Waarom? Om als schapen elkaar na te kunnen praten en iedereen die een afwijkend mening heeft verbannen? Daar lijkt het namelijk op. Praat elkaar maar lekker na en doe vooral die oogkleppen NIET af, andermans mening is immers niet interessant, alleen die van lui die hetzelfde als jou denken. Als dat discussieren is.... A: 'oh ja, AEL is goed' B: 'ja, echt wel! Vind ik ook' A: Bush is slecht zeg' B: Ja, man! is echt een stoutert" En owee als je iets afwijkend als de bovenstaande zegt... Jongens, GET REAL!!!!! Je wordt alleen maar beter van om ook anderen meningen te horen en over te praten! (Mits het extreem is) Er zijn vele nederlanders op dit forum die er een andere mening op na houden, als de meeste marokkanen op dit forum, met deze nederlanders kun je heel goed communiceren als marokkaan/islamiet zijnde. Maar helaas heb je hier ook een aantal zionisten rond lopen, met als smerigste voorbeeld pista. Deze is er enkelt en alleen op uit om de marokkanen zwart te maken. Daarnaast predikt hij alleen maar haat tegen de Moslims. Ieder kranten knipsel dat een negatieve lading heeft over de moslims/marokkanen plaatst hij hier. Daarnaast schuwde hij het "vroeger" niet om de Islam racistische te bejegenen....Hiervoor is hij toenertijd ook voor geband. Mensen pas op voor de zionist pista/army hij kan heel zielig uit de hoek komen....dit omdat hij een travestiet is.....

Rajaa
20-05-2003, 15:21
Origineel gepost door abdoel6666 Er zijn vele nederlanders op dit forum die er een andere mening op na houden, als de meeste marokkanen op dit forum, met deze nederlanders kun je heel goed communiceren als marokkaan/islamiet zijnde. Maar helaas heb je hier ook een aantal zionisten rond lopen, met als smerigste voorbeeld pista. Deze is er enkelt en alleen op uit om de marokkanen zwart te maken. Daarnaast predikt hij alleen maar haat tegen de Moslims. Ieder kranten knipsel dat een negatieve lading heeft over de moslims/marokkanen plaatst hij hier. Daarnaast schuwde hij het "vroeger" niet om de Islam racistische te bejegenen....Hiervoor is hij toenertijd ook voor geband. Mensen pas op voor de zionist pista/army hij kan heel zielig uit de hoek komen....dit omdat hij een travestiet is..... ;) het is niet aan ons om te bepalen wie wel of niet welkom is op dit forum. In principe is iedereen welkom en als iemand te ver gaat zal de moderator ingrijpen (al dan niet n.a.v. ons attenderen hierop) Pista heeft herhaaldelijk zijn/haar behoefte gedaan op dit forum. Kennelijk bestaat deze behoefte uit ladingen vol haat, afgunst, onbegrip, onwetendheid en projectie die hij bewust of onbewust in zijn stukjes tekst naar voren laat komen. Vanzelfsprekend (je kan pista in ieder geval niet betichten van enige unieke inbreng :jammer: ) moeten de Islam en de marokkanen het ontgelden. Ik heb zelf niet de behoefte om met deze persoon een serieuze dicussie aan te gaan. Niet omdat ik daar niet voor open sta, maar omdat deze figuur hier gesloten voor blijkt. Zijn of haar mening is helaas stevig vastgeroest in zijn/haar referentiekaderTJE.

tonk
20-05-2003, 16:15

Ik vind wel dat als je hier komt als niet-moslim of niet-Marokkaan, je er dan wel rekening mee moet houden dat de meesten hier wel moslim en wel Marokkaans zijn. Ik ga hier bijvoorbeeld niet voortdurend van de daken schreeuwen dat ik lesbisch ben en hoe leuk dat wel niet is en dat je het vooral zelf ook eens moet proberen. Dan stoot ik alleen maar een hoop mensen voor het hoofd.

an3sdej
20-05-2003, 23:05
......Daarnaast schuwde hij het "vroeger" niet om de Islam racistische te bejegenen....Hiervoor is hij toenertijd ook voor geband......... Hoe bejegen je een godsdienst racistisch???????

nadiaaa
20-05-2003, 23:45
Origineel gepost door tonk Ik vind wel dat als je hier komt als niet-moslim of niet-Marokkaan, je er dan wel rekening mee moet houden dat de meesten hier wel moslim en wel Marokkaans zijn. Ik ga hier bijvoorbeeld niet voortdurend van de daken schreeuwen dat ik lesbisch ben en hoe leuk dat wel niet is en dat je het vooral zelf ook eens moet proberen. Dan stoot ik alleen maar een hoop mensen voor het hoofd. \ Maar toch is wel geselli hier achter de pc met een pOtje thee en een rOze koek........... It's a just a joke.......schot voor open doel kon ik niet voorbij laten gaan:D

Dj_maroc
21-05-2003, 00:25
Iedereen moet gewoon een kans krijgen om zijn mening duidelijk te uitten op dit forum.....dus ook mensen die een afwijkende mening hebben dan de meerderheid van de mensen die op dit forum zitten...

doc25
21-05-2003, 19:22
Origineel gepost door nadiaaa \ Maar toch is wel geselli hier achter de pc met een pOtje thee en een rOze koek........... It's a just a joke.......schot voor open doel kon ik niet voorbij laten gaan:D :jammer:

Bahjaouia
21-05-2003, 21:03
Origineel gepost door freemale Even voor de duidelijkheid: Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. Waarom maak je van iemand die een ander mening heeft je vijand? Ik hoef geen namen te noemen maar er zijn er genoeg die bijv Pista verrot schelden, en eisen dat ie oprot... Waarom? Om als schapen elkaar na te kunnen praten en iedereen die een afwijkend mening heeft verbannen? Daar lijkt het namelijk op. Praat elkaar maar lekker na en doe vooral die oogkleppen NIET af, andermans mening is immers niet interessant, alleen die van lui die hetzelfde als jou denken. Als dat discussieren is.... A: 'oh ja, AEL is goed' B: 'ja, echt wel! Vind ik ook' A: Bush is slecht zeg' B: Ja, man! is echt een stoutert" En owee als je iets afwijkend als de bovenstaande zegt... Jongens, GET REAL!!!!! Je wordt alleen maar beter van om ook anderen meningen te horen en over te praten! (Mits het extreem is) Je kan het ook GEWOON met iemand eens zijn..........!!! Dat bestaat ook nog hoor!!!! Maar dan heb je blijkbaar weer oogkleppen op :rolleyes: logica??? Je hebt van die mensen die het NOOOOOOOIT met een ander eens is.........en niet omdat ze het er gewoon niet mee eens zijn, maar omdat ze geen leven hebben......laat ik maar geen namen noemen.... Teveel wannabe's hiero :rolleyes:

hhtWillem
21-05-2003, 23:28
Origineel gepost door nadiaaa \ Maar toch is wel geselli hier achter de pc met een pOtje thee en een rOze koek........... It's a just a joke.......schot voor open doel kon ik niet voorbij laten gaan:D Nah.. kan toch wel om je lachen nadiaaa :D

sabryn
21-05-2003, 23:28
bij marokanen is het zo dat als een iemand iets zo en zus vindt ..iemand anders dat gelijk ook vindt. misschien ligt dat in de aard van marokanen? ik weet niet het zal altijd een mysterie blijven. nederlanders zijn meer mondiger en durven voor hun eigen mening uit te komen ook als die mening een afwijkende mening is. tjaa daar kun je iemand togg niet voor haten..enkel en alleen omdat degene het niet eens is met met jouw standpunt.. mensen get real. woorden zijn maar woorden zolang ze maar niet overgaan in daden. ik zit in ieder geval hier veilig achter mijn pc en ik hoef niet bang te zijn dat pista de boeman mij zal bespringen. en trouwens.. ik ben blij dat ik in nederland woon.. en waar ze rechten hebben als VRIJHEID VAN MENINGSUITING ...dat kan ik van marokko niet zeggen.

Bahjaouia
23-05-2003, 19:38
:rolleyes: sommige mensen denken dat ze goed geintegreerd zijn.....en gaan hopeloos dingen roepen :rolleyes:

masrawy
23-05-2003, 21:38
Origineel gepost door sabryn bij marokanen is het zo dat als een iemand iets zo en zus vindt ..iemand anders dat gelijk ook vindt. misschien ligt dat in de aard van marokanen? ik weet niet het zal altijd een mysterie blijven. nederlanders zijn meer mondiger en durven voor hun eigen mening uit te komen ook als die mening een afwijkende mening is. tjaa daar kun je iemand togg niet voor haten..enkel en alleen omdat degene het niet eens is met met jouw standpunt.. mensen get real. woorden zijn maar woorden zolang ze maar niet overgaan in daden. ik zit in ieder geval hier veilig achter mijn pc en ik hoef niet bang te zijn dat pista de boeman mij zal bespringen. en trouwens.. ik ben blij dat ik in nederland woon.. en waar ze rechten hebben als VRIJHEID VAN MENINGSUITING ...dat kan ik van marokko niet zeggen. ' je voelt je veilig omdat je weet dat ik er nog benhttp://www.click-smilie.de/sammlung/waffen/violent-smiley-044.gif ik ga later in egypte wonen Insha'Allah.. is veel gezelliger daar :rolleyes:

sabryn
23-05-2003, 21:44

Origineel gepost door Bahjaouia :rolleyes: sommige mensen denken dat ze goed geintegreerd zijn.....en gaan hopeloos dingen roepen :rolleyes: waarom DENK jij dat ik DENK dat ik geintegreerd ben? ik heb gewoon mijn standpunt aangegeven en hoe ik erover denk beoordeel mensen niet maar laat ieder in hun waarde por favor of probeer je je bij de grote massa aan te sluiten door een uit de lucht gegrepen opmerking te plaatsen.. dank je wel, sabryn

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25