Bekijk originele versie : bingo, geluk zit in een klein hoekje........
lina2000
13-04-2006, 20:06
dames lees mijn verhaal.
ik zat gisteren in de kantine planning te maken, komt mijn collega met kadootjes voor de paas bingo. ze vroeg mij. ik heb nog lotjes, wil je een lotje kopen?
ik zei, ik wil wel een lotje kopen, maar ik kan er vanovond er niet bij zijn,
ik ga mijn zoontje halen van de cresh, en ik heb geen oppas thuis.
ze zei tegen me, als je een lotje koopt , dan kras ik wel voor, ik zei oke is goed, maar ik ga wel voor de hoofd prijs, en dat is namelijk een dames fiets.
mijn andere collegas die hebben al drie weken geleden al een lot gekocht, en ze wilden de fiets winnen, ze hebben het iedere dag wel over.
mijn collega belde me gisteren om half tien, ze zei tegen me je hebt de fiets gewonnen, ik geloofde haar niet, ik dacht dat ze me voor de gek hield.
ik ben vandaag naar mijn werk gegaan, mijn collegas die konden mij wel schieten.
ze waren zou boos dat ik gewonnen heb,daar waren maar twee die gefelisiteerd tegen me zeiden, en de andere die zeiden, je was er gisteren niet, je zat thuis op de bank,je hebt de hoofd prijs gewonnen en wij niet,ze zijn zou jaloers, het liefst willen ze de prijs van me afpakken.
wat denken jullie dames, heb ik wel recht op de prijs, ik heb 5euro voor dat lotje betaatd, moet ik het terug geven, of nemen.ik ga morgen de dames fiets halen.
Sammargirl
13-04-2006, 20:07
Die fiets is voor jou! :goedzo: Laat ze lekker zichzelf opvreten!
dames lees mijn verhaal.
ik zat gisteren in de kantine planning te maken, komt mijn collega met kadootjes voor de paas bingo. ze vroeg mij. ik heb nog lotjes, wil je een lotje kopen?
ik zei, ik wil wel een lotje kopen, maar ik kan er vanovond er niet bij zijn,
ik ga mijn zoontje halen van de cresh, en ik heb geen oppas thuis.
ze zei tegen me, als je een lotje koopt , dan kras ik wel voor, ik zei oke is goed, maar ik ga wel voor de hoofd prijs, en dat is namelijk een dames fiets.
mijn andere collegas die hebben al drie weken geleden al een lot gekocht, en ze wilden de fiets winnen, ze hebben het iedere dag wel over.
mijn collega belde me gisteren om half tien, ze zei tegen me je hebt de fiets gewonnen, ik geloofde haar niet, ik dacht dat ze me voor de gek hield.
ik ben vandaag naar mijn werk gegaan, mijn collegas die konden mij wel schieten.
ze waren zou boos dat ik gewonnen heb,daar waren maar twee die gefelisiteerd tegen me zeiden, en de andere die zeiden, je was er gisteren niet, je zat thuis op de bank,je hebt de hoofd prijs gewonnen en wij niet,ze zijn zou jaloers, het liefst willen ze de prijs van me afpakken.
wat denken jullie dames, heb ik wel recht op de prijs, ik heb 5euro voor dat lotje betaatd, moet ik het terug geven, of nemen.ik ga morgen de dames fiets halen.
Je hebt zelf al antwoord gegeven op je vraag :o
marocloubna
13-04-2006, 20:10
Laat ze maar lekker boos zijn.
Ik zou die fiets gewoon houden!!!!!
Ik wil je stemming en de sfeer niet verpesten maar bingo is haram...dus nee je hebt geen recht op die hoofdprijs volgens de Islam....
Felicity
13-04-2006, 20:10
Je bent gek als je 't terug gaat geven. Eerlijk gewonnen :ego: Ze moeten niet raar doen :moe:
lina2000
13-04-2006, 20:49
Laat ze maar lekker boos zijn.
Ik zou die fiets gewoon houden!!!!!dank uwel,
ik heb nog nooit mee gedaan, en op eens win ik wat, ik wordt nu met scheve gezichten aangekijken,ikdenk meschien moet ik hem terug geven, aan de andere kant ik heb hem zo hard nodig, ik heb nu een oude ramelfiets die rammelt aan alle kanten.ohh wat moet ik doen, trouwens de vrouw die voor me had gekrast die had zelf niets gewonnen.zeilig
oem_mujahid2
13-04-2006, 20:51
Ik wil je stemming en de sfeer niet verpesten maar bingo is haram...dus nee je hebt geen recht op die hoofdprijs volgens de Islam....
:goedzo: Liever geen fiets dan een fiets die met Haram spelletjes gewonnen is,daar zal geen baraka in zitten..allahoe a3lem.
Felicity
13-04-2006, 20:53
dank uwel,
ik heb nog nooit mee gedaan, en op eens win ik wat, ik wordt nu met scheve gezichten aangekijken,ikdenk meschien moet ik hem terug geven, aan de andere kant ik heb hem zo hard nodig, ik heb nu een oude ramelfiets die rammelt aan alle kanten.ohh wat moet ik doen, trouwens de vrouw die voor me had gekrast die had zelf niets gewonnen.zeilig
Zij bood aan om voor je te krassen....Trouwens het is een spel dus winnaars en verliezers...
Stel dat zij gewonnen hadden zouden ze de fiets ook aan jou geven? :rolleyes:
lina2000
13-04-2006, 20:56
[/U][/B]
Je hebt zelf al antwoord gegeven op je vraag :ohet probleem is dat ik met een rare gevoel zit,kijk ik werk al 15 jaar met ze, ik word nu met scheve gezicht aangekijken, en dat is geen leuke gevoel.ik ben aan de ene kant blij,aan de andre kant niet blij:confused:
lina2000
13-04-2006, 21:03
:goedzo: Liever geen fiets dan een fiets die met Haram spelletjes gewonnen is,daar zal geen baraka in zitten..allahoe a3lem.
kijk daar heb je gelijk in,het is almaktab dat van de dertig mensen die aanweizig waren, niemand had gewonnen, en ik die thuis zat op de bank gewonnen had.
kijk ik ben een eelijke persoon.ik kan hem zouw terug geven, die fiets is gewoon niet voor ze bestemt.wat moet ik doen?
TheMansion
13-04-2006, 21:04
Omdat jij je schuldig voelt, door hun scheve gezichten...hoeft niet te betekenen, dat je de fiets moet terug geven...Nee, dat zou mooi zijn...
Niet doen, lekker houden, je had er één nodig...en nu heb je er één besahtek
oem_mujahid2
13-04-2006, 21:05
kijk daar heb je gelijk in,het is almaktab dat van de dertig mensen die aanweizig waren, niemand had gewonnen, en ik die thuis zat op de bank gewonnen had.
kijk ik ben een eelijke persoon.ik kan hem zouw terug geven, die fiets is gewoon niet voor ze bestemt.wat moet ik doen?
Tuurlijk alles is al qadr maar dat wil nie tzeggen dat je het ook moet doen, jjij hebt zelf de hersenen van allah swt gekregen om haram en halal te onderscheiden, dus je kan zo makkelijk zeggen nee sorry ik wil de fiets niet.
Hou die fiets lekker meid....hoezo oneerlijk :ego: wat een misgunners zeg :moe:
Wat doet het er toe...sommige mensen spelen 1x de lotto en zijn ineens miljonair...ga je fiets halen :D
oem_mujahid2
13-04-2006, 21:08
:maf:
Hou die fiets lekker meid....hoezo oneerlijk :ego: wat een misgunners zeg :moe:
Wat doet het er toe...sommige mensen spelen 1x de lotto en zijn ineens miljonair...ga je fiets halen :D
lotto is ook haram:maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.