Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help, ik organiseer binnenkort een modeshow op school...

Pagina's : [1] 2

Missesmeknes
20-05-2003, 09:37

Help, ik organiseer binnenkort een modeshow op school... Salem broeders en zusters Binnenkort hebben wij een soort multicultureel feest op school. Ik zit bij die organisatie en ik wil inshallah een modeshow organiseren met marokkaanse kleding en wil graag vragen of er meiden of vrouwen zijn die vrijwillig (of voor een kleine bijdrage) mij willen helpen. Ik zoek dan meiden die goed over weg kunnen met make up en al dat geval. Ik zou jullie hier heel erg dankbaar voor zijn... Het is trouwens in Eindhoven Shokran Liefs Missesmeknes Misschien zijn er meiden en jongens die mee willen lopen, zou ik altijd leuk vinden... :zwaai:

ilhame
20-05-2003, 22:20
jammer dat t zover is :D

shafia
20-05-2003, 22:28
Origineel gepost door Missesmeknes Help, ik organiseer binnenkort een modeshow op school... Salem broeders en zusters Binnenkort hebben wij een soort multicultureel feest op school. Ik zit bij die organisatie en ik wil inshallah een modeshow organiseren met marokkaanse kleding en wil graag vragen of er meiden of vrouwen zijn die vrijwillig (of voor een kleine bijdrage) mij willen helpen. Ik zoek dan meiden die goed over weg kunnen met make up en al dat geval. Ik zou jullie hier heel erg dankbaar voor zijn... Het is trouwens in Eindhoven Shokran Liefs Missesmeknes Misschien zijn er meiden en jongens die mee willen lopen, zou ik altijd leuk vinden... :zwaai: Salaam eleykoem wr wb O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig." {Hoofdstuk Al Ahzab vers 59} een vrouw mag niet opvallen denk je dan dat deze mode show is toegestaan? zuster je gaat niet alleen zelf een fout maar je gaat andere vrouwen ook aan het denken zetten om dit te doen...een moslim weerhoud zijn of haar broeder van de zone

shafia
20-05-2003, 22:29
Een diamant is een waardevolle steen. Een ieder van ons zou wel zo een diamant willen bezitten. Hoe zou jij omgaan met een diamant als jij die zou hebben? Zou je het niet goed bewaren in een doos? Zou je het niet ver houden van de ogen van de mensen uit vrees dat zij jouw diamant willen stelen? Zou je jouw diamant niet koesteren en goed verzorgen? Vindt jij jezelf niet kostbaarder dan als een diamant? Heb jij minder rechten dan een diamant? Waarom wordt een diamant behoedt tegen het slechte van buitenaf. Is een schepsel van vlees en bloed niet meer waard? Ben jij, mijn beste moslimzuster niet meer waard om jouw schoonheid voor jezelf te houden? Ben jij niet meer waard om jezelf te beschermen? Beschouw jezelf als een diamant mijn moslimzuster, jouw waarde zal alleen maar stijgen, je trots en eer zullen niet benadeeld kunnen worden en respect naar jou toe zal buitengewoon zijn walikom salaam

Maimana
20-05-2003, 23:34

wat voor school??

alhoceimagirl1
20-05-2003, 23:36
WAJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWW IRRITATIE EN VETTE OOKKK!!!!!!

alhoceimagirl1
20-05-2003, 23:37
Misskimes IK kom je helpen OKEY.... moesiba4real weet wie ik ben!!!!

Missesmeknes
22-05-2003, 19:13
Ja moesiba girl moet jou inderdaad op de hoogte houden!! hahah Ja inshallah wordt het wel groots!! Er wordt marokkaanse kleding geshowt en negaffa en nog veel meer!!! Maar ik hou jullie echt wel op de hoogte... Liefs Missesmeknes

x_xikkiex_x
22-05-2003, 19:20
haha leuk jammer dat ik daar neit bij kan zijn. haha en over make uppp tegenwoordig kunnen alle meiden make upp aan brengen. hahah

Missesmeknes
22-05-2003, 21:02
Ja daar geef ik je gelijk in IKkie Jammer dat je er niet bij kan zijn Missesmeknes

Missesmeknes
23-05-2003, 22:40
He maar illhame, je zegt dat het te ver voor je is?? Het is gewoon overdag, e het wordt gezellig, dus kijk maar Liefs Missesmeknes

miss_mimi
24-05-2003, 16:34
veel plezier iedereen die gaat !!!!

Miss_Banana
24-05-2003, 21:04
Origineel gepost door Missesmeknes Help, ik organiseer binnenkort een modeshow op school... Salem broeders en zusters Binnenkort hebben wij een soort multicultureel feest op school. Ik zit bij die organisatie en ik wil inshallah een modeshow organiseren met marokkaanse kleding en wil graag vragen of er meiden of vrouwen zijn die vrijwillig (of voor een kleine bijdrage) mij willen helpen. Ik zoek dan meiden die goed over weg kunnen met make up en al dat geval. Ik zou jullie hier heel erg dankbaar voor zijn... Het is trouwens in Eindhoven Shokran Liefs Missesmeknes Misschien zijn er meiden en jongens die mee willen lopen, zou ik altijd leuk vinden... :zwaai: Wat erg handig is, is als je contact opneemt met een school voor visagie. Meestal zitten daar meiden (of heren) die wel mee willen doen voor niets! Succes!

miss_mimi
25-05-2003, 13:44
jah dat kan ook

Chahrazaad
25-05-2003, 17:34

Origineel gepost door shafia Een diamant is een waardevolle steen. Een ieder van ons zou wel zo een diamant willen bezitten. Hoe zou jij omgaan met een diamant als jij die zou hebben? Zou je het niet goed bewaren in een doos? Zou je het niet ver houden van de ogen van de mensen uit vrees dat zij jouw diamant willen stelen? Zou je jouw diamant niet koesteren en goed verzorgen? Vindt jij jezelf niet kostbaarder dan als een diamant? Heb jij minder rechten dan een diamant? Waarom wordt een diamant behoedt tegen het slechte van buitenaf. Is een schepsel van vlees en bloed niet meer waard? Ben jij, mijn beste moslimzuster niet meer waard om jouw schoonheid voor jezelf te houden? Ben jij niet meer waard om jezelf te beschermen? Beschouw jezelf als een diamant mijn moslimzuster, jouw waarde zal alleen maar stijgen, je trots en eer zullen niet benadeeld kunnen worden en respect naar jou toe zal buitengewoon zijn walikom salaam Maasha Allah oegt Shafia :goedzo: ik ben echt trots op je :) Allah je7afdek, moge Allah (swt) al onze moslim zusters en broeders naar het goede pad lijden....

Pagina's : [1] 2