Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokanen,en s7eur..

Endless
19-05-2003, 23:27

Wat is dat.. Pff als ik sommige dingen hoor.. Voorbeeld: Said gaat met Jamila trouwen..Maar Said's nicht die in de bergen woont wilde hem allang..( je weet wel buitenland en zijn mooie cabrio), ze kan het niet hebben dus wat gaat ze doen stoken jaja, echt mgharba weer.. Slijmen bij de moeder etc..Help niet.. Ewa, dan de zwarte magie misschien zou da kunnen helpen.. En dat allemaal door 3lain.. Does let op 3lain kan erg gevaarlijk zijn..

salimma19
19-05-2003, 23:32
erg he...dat die mensen niet bang zijn voor Allah swt......als ik het goed heb word alles je vergeven behalve voodoo en het aanbidden van iemand anders dan Allah swt........:jammer:

Endless
19-05-2003, 23:35
Ja inderdaad.. Hmm als ik alleen over marokanen praat, die zitten vol met jaloezie..:jammer:

salimma19
19-05-2003, 23:38
Hahahaha niet allemaal schat..........er zitten een hoop goede tussen.....believe me.......het enige waar mgarba echt no.1 in zijn.......is GOSSIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_h4T3d_sE7eN
20-05-2003, 14:38

you Moroccan women have a sick mind :jammer:

dima_zina85
20-05-2003, 14:56
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN you Moroccan women have a sick mind :jammer: wallah ila....echt gewoon zielug, als k in marokko ben, is het s7eur dit en s7eur dat....k bedoel get a life:kwaad:

Endless
20-05-2003, 15:55
:( tja Roddelen en jaloezie..aanzien,geld,macht In 1 woord marokanen...:jammer:

salimma19
20-05-2003, 21:01
Wat zijn we weer lekker postitief zeg..........wat zijn jullie dan??????? Kaaskoppen???? O laat me raden.......nou gaat iedereen zeggen 'maar ik ben niet zo' sorry ik word hier echt schijtziek van.altijd iedereen over 1 kam scheren en als een nederlander dat doet zitten wij (de marokkanen) te zeiken :jammer:

just_fouad
20-05-2003, 21:14
abravadabra boeloeqoeloehoeboe :tover::tover::tover: jij gaat op mij verliefd worden :stout: see you in den haag :stout: :hihi:

Endless
20-05-2003, 21:14
Sorry als ik zo overkwam..Maar ik bedoelde dus, dat de meeste marokanen helaas wel zo zijn..niet allemaal natuurlijk..;) Maar sorry als ik verkeerd overkwam..:) Was niet mijn intensie..

salimma19
20-05-2003, 21:24
Dat geloof ik best...........maar hoe kunnen wij Nederlanders ervan overtuigen dat wij niet allemaal zijn zoals zij denken dat wij zijn........als we zelf niet eens zo positief zijn. Ingewikkelde zin hahaha sorry maar ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen. Maar zo lees je ook weer heel vaak dat Marokkaanse meisjes elkaar haten omdat 'alle Marokkaanse meisjes jaloers zijn en roddelen dus kun je beter met Nederlandse meiden omgaan' Als je mij boos wil maken moet je dit soort dingen zeggen. Ik vind dat je dan maar waterstofperoxide in je haar moet gooien en blauwe lenzen aan moet schaffen :zwaai:

babyboy
20-05-2003, 21:49
bij mij mag iedereen s7ur doen, ik geloof in allah(Subhana wa ta3ala) en niet in onzin, dus het gaat ze toch niet lukken.

salimma19
20-05-2003, 22:16
Origineel gepost door sweet_boyyy bij mij mag iedereen s7ur doen, ik geloof in allah(Subhana wa ta3ala) en niet in onzin, dus het gaat ze toch niet lukken. Ik weet het niet zeker hoor.........maar ik hoor vaak dat als je niet in s7or en djinns gelooft......je dan ook niet in Allah swt gelooft. Of het waar is weet ik niet hoor.........maar als je het antwoord weet.....wil je die dan a.u.b plaatsen Alvast bedankt :zwaai:

babyboy
20-05-2003, 22:26
Het bestaat natuurlijk wel, en djinns bestaan ook. maar wat ik bedoelde is dat ik me beschermd voel door allah(swt) als je zo denkt( dus met de gedachte dat je alleen bang bent van allah(swt) en de juiste du3a's zegt, dan zul je er nooit last van krijgen, geloof me. Vroeger werd het me verteld, en wat moest ik weer zo nodig doen. was wel vroeger, voordat ik hier wordt uitgelachen. Ik ging naar de wc, (zonder angst) en ik zei toen, als er een jinn is, laat hem zichzelf zien, ik ben lekker toch niet bang, kom dan vuile djinn. en er kwam helemaal niets :stout:

Miss_Arabia
20-05-2003, 22:55

Oke... Nu even serieus. Hoe kan je nou 100% weten dat iemand wat heeft gedaan met je (s7eur)?? Hoe kan je daar achter komen? Niet dat ik erin geloof, absoluut niet, maar het kan iedereen overkomen... En ik zou graag tips van iemand willen hebben die a.h.w. ervaring ermee heeft gehad... Als jullie weer van die domme opmerkingen hebben dan wil ik liever dat jullie dat voor je houden. Want ik wil alleen maar advies/tips. Alvast bedankt Beslamaa