Bekijk originele versie : Cyber Love?!
T-ManiaC
19-05-2003, 23:08
Wie heeft er een cyber relatie?! Ik bedoel daarmee dat je iemand leuk vindt of diegene jou leuk vindt. Of geloven jullie daar niet in?
:D
C_OUJDIA
19-05-2003, 23:13
Geloof er niet in...
SaraZena
19-05-2003, 23:48
geloof er niet in..... :)
DePaRaBier
19-05-2003, 23:51
Origineel gepost door Mr_Banana
ja ja
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeext!
T-ManiaC
20-05-2003, 00:00
Okie..... Ik ook niet! Maar er zijn genoeg jongens die beweren dat ze ´verliefd´ zijn... :rolleyes:
Ik geloof wel dat je bepaalde gevoelens kan hebben ook al heb je diegene niet gezien maar meer dan dat ook niet :D
salimma19
20-05-2003, 00:26
eeeeeeeeeeeeuh.........heb het nooit meegemaakt.........ik weet dus niet of het kan. eerst meemaken dan geloven :rolleyes:
MijnZoetje
20-05-2003, 01:13
Origineel gepost door DePaRaBier
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeext!
he Arabier ga je nu ontkennen ?
MijnZoetje :)
_h4T3d_sE7eN
20-05-2003, 09:46
Origineel gepost door TouriaTetouania
Wie heeft er een cyber relatie?! Ik bedoel daarmee dat je iemand leuk vindt of diegene jou leuk vindt. Of geloven jullie daar niet in?
stalkertje ... :zwaai:
:hihi:
Geloof er niet in :verliefd: :verliefd:
:hihi:
bint_duh_bledie
20-05-2003, 11:02
je bent dus zhema verliefd op iemand die je nooit hebt gezien eigelijk verliefd op zijn woorden en opmerkingen
nee daar geloof ik niet in
Wajoow ik ben verliefd op een meisje hier ze heeft van zulke mooie letters :verliefd:
:hihi::rolleyes:
shirien85
20-05-2003, 11:04
Origineel gepost door bint_duh_bledie
je bent dus zhema verliefd op iemand die je nooit hebt gezien eigelijk verliefd op zijn woorden en opmerkingen
nee daar geloof ik niet in
nee ik ook niet
:zwaai:
Bario_Woman
20-05-2003, 11:28
Iemand leuk vinden...hm..ja...
En een relatie met iemand die hier lid is.... :rolleyes:
kgeloof daar niet in :p
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.