Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bestaan er nog echt oprechte mensen of niet??

Pagina's : [1] 2 3

House
19-05-2003, 20:56

Bestaan er (tegenwoordig) nog echt oprechte mensen. Mensen die nooit liegen, die nooit opzettelijk anderen kwetsen. Mensen die alleen het goede willen. Of bijvoorbeeld een directeur (bedrijf) die echt echt echt met hart en ziel zijn produkt voor een doel verkoopt dan alleen maar winst te willen maken?

Meryam20
19-05-2003, 21:03
Origineel gepost door House Bestaan er (tegenwoordig) nog echt oprechte mensen. Mensen die nooit liegen, die nooit opzettelijk anderen kwetsen. Mensen die alleen het goede willen. Of bijvoorbeeld een directeur (bedrijf) die echt echt echt met hart en ziel zijn produkt voor een doel verkoopt dan alleen maar winst te willen maken? Die zijn er zeker nog wel, moeilijk te vinden maar ze bestaan zeker!!!

PerfectTangawia
19-05-2003, 21:04
Origineel gepost door House Bestaan er (tegenwoordig) nog echt oprechte mensen. Mensen die nooit liegen, die nooit opzettelijk anderen kwetsen. Mensen die alleen het goede willen. Of bijvoorbeeld een directeur (bedrijf) die echt echt echt met hart en ziel zijn produkt voor een doel verkoopt dan alleen maar winst te willen maken? ja............ ik ;) TANGAWIA

SweetRose
19-05-2003, 21:05
Ten eerste product is met een C en niet met een K :D Ten tweede..hamdolilah zijn er nog zo'n mensen..en ik heb het geluk met zo'n mensen op te groeien..m'n zussen en m'n broers...oprecht tot op de bodem van hun hart... Gelukkig lijk ik op hen :D Kzeg alleen hamdolilah... We hebben het van onze ouders..die zijn de oprechtste ouders...oprechtere zou k me ni kunne wensen...:goedzo:

House
19-05-2003, 21:08

Origineel gepost door zin 'n midar Ten eerste product is met een C en niet met een K :D Ten tweede..hamdolilah zijn er nog zo'n mensen..en ik heb het geluk met zo'n mensen op te groeien..m'n zussen en m'n broers...oprecht tot op de bodem van hun hart... Gelukkig lijk ik op hen :D Kzeg alleen hamdolilah... We hebben het van onze ouders..die zijn de oprechtste ouders...oprechtere zou k me ni kunne wensen...:goedzo: Ten eerste is het zulke mensen en niet zo'n mensen :D Ten tweede..ik betwijfel echt of ze bestaan, want ik denk echt dat er niemand (tegenwoordig) een zuivere hart heeft.

babyboy
19-05-2003, 21:08
zin_n_midar vertel hem......

Meryam20
19-05-2003, 21:11
Origineel gepost door House Ten eerste is het zulke mensen en niet zo'n mensen :D Ten tweede..ik betwijfel echt of ze bestaan, want ik denk echt dat er niemand (tegenwoordig) een zuivere hart heeft. Ze zijn er echt!!!! Me nichtje is er een van!!!! Die denkt eerst aan andere en dan pas aan haar zelf!!! heeft een bedrijfje en wil dat de mensen zich er goed bij voelen als ze het aanschaffen, twijfel die klanten raad ze hun af om het niet te nemen!!! Die heeft een echt zuiver hart!!! Niet normaal meer!!!

doc25
19-05-2003, 21:13
Origineel gepost door Meryam20 Ze zijn er echt!!!! Me nichtje is er een van!!!! Die denkt eerst aan andere en dan pas aan haar zelf!!! heeft een bedrijfje en wil dat de mensen zich er goed bij voelen als ze het aanschaffen, twijfel die klanten raad ze hun af om het niet te nemen!!! Die heeft een echt zuiver hart!!! Niet normaal meer!!! we weten al dat je nicht een bedrijf heeft. Heb je al 24 keer gezegd :rolleyes:

House
19-05-2003, 21:14
Origineel gepost door Meryam20 Ze zijn er echt!!!! Me nichtje is er een van!!!! Die denkt eerst aan andere en dan pas aan haar zelf!!! heeft een bedrijfje en wil dat de mensen zich er goed bij voelen als ze het aanschaffen, twijfel die klanten raad ze hun af om het niet te nemen!!! Die heeft een echt zuiver hart!!! Niet normaal meer!!! Zoiets noemen ze toch: Niet goed, geld terug of is jouw nichtje echt zo'n engeltje als je zelf zegt?

Meryam20
19-05-2003, 21:17
Origineel gepost door doc25 we weten al dat je nicht een bedrijf heeft. Heb je al 24 keer gezegd :rolleyes: Ik wist niet dat je de tel bij hield :rolleyes: Ik ben gewoon ontzettend trots op haar. Op een bepaalde manier wil ik marokaanse meiden laten zien dat ze meer kunnen dat alleen een opleiding volgen en dan in de keuken belanden!!! Er zouden meer marokaanse meiden hun doel moeten volgen!!!:rolleyes:

Meryam20
19-05-2003, 21:20
Origineel gepost door House Zoiets noemen ze toch: Niet goed, geld terug of is jouw nichtje echt zo'n engeltje als je zelf zegt? Dat meisje is echt een engeltje, omdat ze zo goed voor de rest van de wereld is, komt het vaak ten kosten van haarzelf!!! Met haar omgeving heeft ze er vaak conflicten meegehad!!! Ze is gewoon veel te goed voor deze wereld!!! Mensen hebbenhaar te vaak belazerd maar op een bepaalde manier blijf ze toch het goede van die persoon zien!!!

Miss_Crazy
19-05-2003, 21:22
dat is volgens mij een vraag waar niemand een antwoord op kan geven denk k :rolleyes: tkan........... en tkan..... niet

doc25
19-05-2003, 21:28
Origineel gepost door Meryam20 Ik wist niet dat je de tel bij hield :rolleyes: Ik ben gewoon ontzettend trots op haar. Op een bepaalde manier wil ik marokaanse meiden laten zien dat ze meer kunnen dat alleen een opleiding volgen en dan in de keuken belanden!!! Er zouden meer marokaanse meiden hun doel moeten volgen!!!:rolleyes: wat is mis met huisvrouw als doel ? zijn huisvrouwen minder ? :rolleyes:

Meryam20
19-05-2003, 21:32
Origineel gepost door doc25 wat is mis met huisvrouw als doel ? zijn huisvrouwen minder ? :rolleyes: Met huisvrouw zijn is helemaal niks, het is in mijn ogen het moeilijkste beroep wat er bestaat!!! Om een echt huiselijk gezin te kunnen hebben is meer nodig dat alleen schoonmaken en eten voorbereiden!!! Heb ook echt bewondering voor de vrouwen die dat kunnen!!!! :o Ik zeg meer volg je doel, en neem de moeite ervoor!!!! Ook als het doel huisvrouw worden is!!! :) Je moet me wel hebben vandaag he!!!!! :rolleyes:

doc25
19-05-2003, 21:36

Origineel gepost door Meryam20 Met huisvrouw zijn is helemaal niks, het is in mijn ogen het moeilijkste beroep wat er bestaat!!! Om een echt huiselijk gezin te kunnen hebben is meer nodig dat alleen schoonmaken en eten voorbereiden!!! Heb ook echt bewondering voor de vrouwen die dat kunnen!!!! :o Ik zeg meer volg je doel, en neem de moeite ervoor!!!! Ook als het doel huisvrouw worden is!!! :) Je moet me wel hebben vandaag he!!!!! :rolleyes: jij begon :rolleyes: moelijkste beroep ? waarom zou je dan de vrouwen aansporen om voor makkelijkere beroepen te kiezen ? je houdt toch van uitdagingen neem ik aan ? of wil je alleen maar uitdagingen buitenshuis ? :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3