Bekijk originele versie : Ajax zegt wedstrijd tegen Raja Casablanca af!
MarocStar
19-05-2003, 18:26
Ajax zegt oefenwedstrijd in Marokko af
Naar aanleiding van verschillende aanslagen die de afgelopen tijd in Marokko zijn gepleegd heeft Ajax besloten de geplande oefenwedstrijd tegen Le Raja Club Athlétic de Casablanca op 4 juni af te zeggen. Het is nog niet bekend of en waar de seizoensafsluiting tegen een andere club zal worden gespeeld.
Ze zijn gewoon bang die kakkerlakken :D
Lady_moi
19-05-2003, 18:29
hoe erg!
zema :hihi:
de onschuldige slachtoffers die gevallen zijn das pas erg :verdriet:
Atlasleeuw
19-05-2003, 18:39
Koeman heeft gewoon een hekel eraan, hij is er al eens geweest als speler met Feyenoord en toen won Feyenoord daar het toernooi. Maar koeman zei tegen de camera: Ik was liever thuis gebleven.
Atlasleeuw
19-05-2003, 18:53
Origineel gepost door doenja_18
i am watching you ;)
Je bent al de 100e die dat doet :stout: achteraan de rij aansluiten :D
Atlasleeuw
19-05-2003, 19:07
Origineel gepost door achmad
zie die joodse vlaggen daar al in het stadion hangen :D
ja ik zie ze al hangen, in Casablanca wonen duizenden Joden, dus wat is daar mis mee. :D
Tja, ********* je weet waarschijnlijk al wat ik wil zeggen.
Ajax is the best en en bestaat beslist niet uit 'kakkerlakken', maar uit geweldige spelers!!!!!!
:D
Precies, de beste ploeg van Nederland!
tinghir2001
20-05-2003, 19:38
Origineel gepost door an3sdej
Precies, de beste ploeg van Nederland!
wel jammer dat ze niet naar Marokko gaan !! misschien hadden ze een nieuwe Marokkaanse speler kunnen strijken ,want er zouden meer marokkanen bij ajax moeten komen!! (gezien al het talent dat er rondt hangt op Amesterdamse pleitjes)
Ik kan me herineren toen Tarik Oulida als eerst Marokkaan de eerste elftal van ajax haalde veel Marokkaanse jongeren teleurgestelt waren dat ie nooit echt speelde !! en zij wijten dat toen aan het feit dat Ajax een joods club is ,en een Marokkaan nooit een eerlijk kans zou krijgen !! onzin natuurlijk.
Ik hoop dat de twee Marokkaanse voetballers bij Ajax het goed zullen doen ,het helpt toch een beetje om af te komen van dat idee dat een Marokkaan de top nooit kan halen ondanks de talenten !! als goed bent ben je goed ,punt !! en als je een snotneus bent ...nou ja ..dan ben je een Marokkaanse snotneus :D
costacurta
21-05-2003, 04:44
ik denk niet dat we de schuld aan ajax of aan joden moeten geven!!de reden waarom marokkaanse voetballers nooit zullen door breken is omdat de discipline en mentaliteit op dat moment er gewoon niet is!!ga maar een keer kijken bij de jeugd van ajax je zult zien dat er wel degelijk marokkaanse talenten rond lopen!!alleen wanneer ze moeten presteren op hun 18de dan word er gefeest en gedronken,zo kan je natuurlijk nooit de top halen!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.