Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe zie jij jezelf over 10 jaar??????????

Pagina's : [1] 2

RIF_CHICKIE
29-05-2002, 13:53

daar ben ik weer!!! ;) ik weet ´t ik ben erg vervelend maja..je moet toch wat...???? haha okey ik zie mezelf over 10 jaar uhmmmmmm okey ik denk dat ik dan al dood ben!!?? en jullie?????????? kuzzie naoual :zwaai: :zwaai: :zwaai:

MissCasa
29-05-2002, 13:58
waarom denk je dat je dan dood bent............

Tinghirgirl
29-05-2002, 14:12
ik hoop insalah dat ik nog leef en gelukkig leventje heb en al getrouwd ben en al kinderen heb!! dat hoop ik insalah!!! xxjes

MissCasa
29-05-2002, 14:13
ncharallah ja dat hoop ik ook

Pipo_De_Clown
29-05-2002, 14:28

over 10 jaar:.. zie ik mezelf al mijn DIKKE VETTE uitgebouwde BMW, en MERCEDES Voor op de Oprit van MIJN Villa poetsen... Goeie Baan in de IT wereld. een Vrouwtje en natuurlijk niet te vergeten Kinderen. zo zie ik mij dus over 10 jaar inschallah GReetZZZ Pipo

zinalady
29-05-2002, 15:24
hey leuke topic!!!! nou ik zie mezelf over 10 zeker gelukkig zijn...en dan ben ik insallah getrouwd met mijn schatje en een goeie job....en alles wat erbij hoort!! ik wil pas rond mijn 28ste kids dusss over ongeveer 11/12 jaar wil ik die pas ik wil eerst nog heel wat van de wereld zien.en eerst carriere maken maar jah hoe mijn toekoms zal verlopen is niet aan mij!!! dus het allerbelangrijkste voor mij is dat ik gelukkig en gezond word en blijf en dat wens ik ook voor mijn omgeving en alle dierbaren!!!!!!! beslama :zwaai:

lelalaila
29-05-2002, 16:23
Over tien jaar jaaaaaaaaaa hmmmmmmm ik hoop insha allah een goede baan dan te hebben in de juridische wereld! een man te hebben en een auto en huis! een kindje! en natuurlijk een heel gelukkig en gezond leven! ciao ciao :zwaai:

touraya
29-05-2002, 17:32
hhmmm...hoe zie mijn zelf over 10 jaartjes??...... nou ik hoop dan als eerst dat ik dan nog leef!....en dan zie ik mijn zelf met mijn kinderen om me heen en mijn lieve man!....

tha_lady
29-05-2002, 17:54
nou ik zie het zo over 10 jaar werk ik nog steeds bij de aldi (die ik alhad toen ik nog op de middelbare school zat als bijbaantje) heb 7 kinderen, en mijn man heeft net promotie gemaakt bij de konmar, hij mag nu eindelijk achter de kassa. we wonnen dan in een caravan die bijna uit elkaar valt. op het mooie zuiderpark hier in den haag. elke avond worden we beroofd maar als ze zien dat we maar 1 brood en een boter hebben vertrekken ze gelijk. nou is dat nou een toekomst waar iedereen van droomd of niet, ik werk er op dit momen hard aan. p.s. ow ja ik ga elke week 1 keer naar de bieb om ff te kijken op marokko.nl want ik word nog al een marokko.nl-list. want ik heb dan geen internet of computer thuis. laterZ :blauwkus:

Camilla27
29-05-2002, 18:41
Over 10 jaar dan kijk ik in de spiegel en zeg: zo dat heb ik voorelkaar gekregen, lieve man 5 prachtige kinderen een dochter van 18 die studeerd en een retour ticket in mijn handen naar mekka insha ALLAH

Camilla27
29-05-2002, 19:00
Origineel gepost door Emshoom 5?????? je zei toch 4 :engel: duuhuuuuuuu 4 met jou 1 heb ik al :D

baqorban
30-05-2002, 13:38
ik zie mezelf dan ook INSHALLAH met 4 of 5 kindjes en een lieve man en een leuke baan en een gelukkig leven, dat wens ik iedereen toe (dat gelukkige leven dan). :Iluvu:

mrs_jamila
30-05-2002, 13:47
hmmm..dan ben ik 28...hoop dat ik dan nog leef...een mannetje...hmm die heb ik al...uhh gelukkig leven samen..met van die kleine irritante kinderen...die teveel zeuren...(Dus die op hun moedertje lijken) goede baan..mooi huisje.. dat alles gewoon is zoals ik het graag zie... insha allah..

igzeneej
30-05-2002, 16:39
over 10 jaar zie ik me zelf levend of dood !!!

igzeneej
30-05-2002, 16:40

Maar ik zou mezelf graag met een goede baan zien en een vrouw !! ...Met of zonder huis , met of zonder auto !!! dat maakt me niet uit !!!

Pagina's : [1] 2