Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aankomen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17]

samiragek19
27-05-2006, 20:08

heeeeel veel friet eten meid dan kom je er wel en frikandellen Eet smakelijk!!!

LeLa_MeryeM
27-05-2006, 20:59
heeeeel veel friet eten meid dan kom je er wel en frikandellen Eet smakelijk!!! :goedzo:

casasousia81
29-05-2006, 14:06
ik weeg nog steeds het zelfde 50 kilo of de weegschaal is kapot dat hoop ik maar hihihihi!!!

Elward
29-05-2006, 14:32
Selaam meiden, Ik zie hier in deze topic dat er vrij veel meiden zijn die graag willen aankomen, maar geen eetlust hebben.. Lees daarom even het volgende.. Misschien ben je hier al mee bekend....misschien ook niet. Maar hetgeen wat ik aanbied is een siroop genaamd 'Nuravit'. Dit is een siroop op basis van de vitamines B en C. Deze siroop zorgt ervoor dat je een sterke eetlust krijgt. Je krijgt een enorme hongergevoel waardoor je veel kan eten en uiteraard ook veel aankomt (jou gewenste gewicht). Je maag maakt als het ware 'ruimte' voor overig voedsel. Drie maal per dag, een half uur voor de maaltijd 1 eetlepel Nuravit innemen. De inhoud van een potje is 125ml en een potje kost €12,- Ik hoop jullie voor nu voldoende geinformeerd te hebben. Mocht je interesse hebben of naar aanleiding van deze informatie nog vragen hebben, pm dan even. Groetjes, Elward (voorheen Nasrin --> vanwege het maken van reclame :confused: heb ik een ban gekregen vandaar mijn tijdelijke nieuwe naam ;) ) P.s. zelf heb ik zeer goede ervaring met dit product!!! Een echte aanrader mensen!!!! Zolang je iets met mate gebruikt is er niets aan de hand, dat geldt ook voor dit product

LeLa_MeryeM
02-06-2006, 16:08

Selaam meiden, Ik zie hier in deze topic dat er vrij veel meiden zijn die graag willen aankomen, maar geen eetlust hebben.. Lees daarom even het volgende.. Misschien ben je hier al mee bekend....misschien ook niet. Maar hetgeen wat ik aanbied is een siroop genaamd 'Nuravit'. Dit is een siroop op basis van de vitamines B en C. Deze siroop zorgt ervoor dat je een sterke eetlust krijgt. Je krijgt een enorme hongergevoel waardoor je veel kan eten en uiteraard ook veel aankomt (jou gewenste gewicht). Je maag maakt als het ware 'ruimte' voor overig voedsel. Drie maal per dag, een half uur voor de maaltijd 1 eetlepel Nuravit innemen. De inhoud van een potje is 125ml en een potje kost €12,- Ik hoop jullie voor nu voldoende geinformeerd te hebben. Mocht je interesse hebben of naar aanleiding van deze informatie nog vragen hebben, pm dan even. Groetjes, Elward (voorheen Nasrin --> vanwege het maken van reclame :confused: heb ik een ban gekregen vandaar mijn tijdelijke nieuwe naam ;) ) P.s. zelf heb ik zeer goede ervaring met dit product!!! Een echte aanrader mensen!!!! Zolang je iets met mate gebruikt is er niets aan de hand, dat geldt ook voor dit product Ik ga het zeker proberen :goedzo:!

Girls_frOm_adam
02-06-2006, 20:12
Selaam meiden, Ik zie hier in deze topic dat er vrij veel meiden zijn die graag willen aankomen, maar geen eetlust hebben.. Lees daarom even het volgende.. Misschien ben je hier al mee bekend....misschien ook niet. Maar hetgeen wat ik aanbied is een siroop genaamd 'Nuravit'. Dit is een siroop op basis van de vitamines B en C. Deze siroop zorgt ervoor dat je een sterke eetlust krijgt. Je krijgt een enorme hongergevoel waardoor je veel kan eten en uiteraard ook veel aankomt (jou gewenste gewicht). Je maag maakt als het ware 'ruimte' voor overig voedsel. Drie maal per dag, een half uur voor de maaltijd 1 eetlepel Nuravit innemen. De inhoud van een potje is 125ml en een potje kost €12,- Ik hoop jullie voor nu voldoende geinformeerd te hebben. Mocht je interesse hebben of naar aanleiding van deze informatie nog vragen hebben, pm dan even. Groetjes, Elward (voorheen Nasrin --> vanwege het maken van reclame :confused: heb ik een ban gekregen vandaar mijn tijdelijke nieuwe naam ;) ) P.s. zelf heb ik zeer goede ervaring met dit product!!! Een echte aanrader mensen!!!! Zolang je iets met mate gebruikt is er niets aan de hand, dat geldt ook voor dit product Heey En waar kan je die Nuravit halen ? xxx :nijn:

Lella_Meknessia
02-06-2006, 23:07
iemand apetine uit marokko geprobeerd?

Elward
03-06-2006, 01:11
Heey En waar kan je die Nuravit halen ? xxx :nijn: Check je pm meid ;) ... ..Lela Meryem.. jij ook meid ;)

_soum_
03-06-2006, 21:00
ELOEEEEEEEEEEEEE hoe zid het met het aankomen.. [ik ben geen gram bij gekomen] en jullie..? tell me

Safieraa
17-04-2008, 15:06
Meiden, ik denk dat jullie pas gaan aankomen, na het huwelijk of bevalling. Want bij mij lukt dat ook niet, ookal eet ik heel veel op 1 dag. Dan nog kom ik praktisch niets aan. Het zit bij sommigen in de genen.

xx_Safia_xx
17-04-2008, 21:39
Hoe oud zijn jullie, hoelang zijn jullie en hoeveel wegen jullie? Ik wil ook aankomen :boos:

XxRaBiiaxX
17-04-2008, 22:49
Selaam meiden, Ik zie hier in deze topic dat er vrij veel meiden zijn die graag willen aankomen, maar geen eetlust hebben.. Lees daarom even het volgende.. Misschien ben je hier al mee bekend....misschien ook niet. Maar hetgeen wat ik aanbied is een siroop genaamd 'Nuravit'. Dit is een siroop op basis van de vitamines B en C. Deze siroop zorgt ervoor dat je een sterke eetlust krijgt. Je krijgt een enorme hongergevoel waardoor je veel kan eten en uiteraard ook veel aankomt (jou gewenste gewicht). Je maag maakt als het ware 'ruimte' voor overig voedsel. Drie maal per dag, een half uur voor de maaltijd 1 eetlepel Nuravit innemen. De inhoud van een potje is 125ml en een potje kost €12,- Ik hoop jullie voor nu voldoende geinformeerd te hebben. Mocht je interesse hebben of naar aanleiding van deze informatie nog vragen hebben, pm dan even. Groetjes, Elward (voorheen Nasrin --> vanwege het maken van reclame :confused: heb ik een ban gekregen vandaar mijn tijdelijke nieuwe naam ;) ) P.s. zelf heb ik zeer goede ervaring met dit product!!! Een echte aanrader mensen!!!! Zolang je iets met mate gebruikt is er niets aan de hand, dat geldt ook voor dit product Tnx voor de infO, :goedzo: en waar kan je die 'Nuravit' halen dan?

chiller_meid
17-04-2008, 22:57
marokko Tnx voor de infO, :goedzo: en waar kan je die 'Nuravit' halen dan?

diana123
18-04-2008, 12:24
Tja het is vervelend sommige komen gewoon niet aan.

xx_Safia_xx
18-04-2008, 20:17

Tnx voor de infO, :goedzo: en waar kan je die 'Nuravit' halen dan? Schat, probeer op een gezonde en verantwoorde manier aan te komen en gebruik die troep niet. Nuravit wordt gebruikt bij allergiën en heeft "toevallig" de bijwerking dat het de eetlust opwekt. Maar dat niet alleen. Door verkeerd gebruik voor andere doeleinden dan waar het voor bedoeld is, kan dit product de suikerspiegel verstoren (diabetes), hartkwalen veroorzaken en de concentratie rode en witte bloedlichaampjes in het bloed in de war brengen. NIET DOEN dus!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17]