Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft deze epilator?!

TranQuility
11-04-2006, 19:43

En kan me vertellen of die goed of slecht is?! http://www.e-d.nl/images/HP6492.jpg Satinelle Ice €87,99 HP6492 - Extra huidvriendelijk keramisch epileersysteem - Zeer effectief, meebewegend koelend ijselement en actieve massage voor de pijnverzachting - Voor scheren en epileren - Afneembaar epileerhoofd - Met extra scheersysteem - IJselement en isolerende houder - 2 snelheden - Aansluitsnoer 200 cm - Extra snel pincet systeem (25 roterende schijfjes) - Voedingsspanning 100-240 Volt - Scrubbende body puff - Reinigingsborsteltje - Etui

Rihaam
13-04-2006, 14:48
En kan me vertellen of die goed of slecht is?! http://www.e-d.nl/images/HP6492.jpg Satinelle Ice €87,99 HP6492 - Extra huidvriendelijk keramisch epileersysteem - Zeer effectief, meebewegend koelend ijselement en actieve massage voor de pijnverzachting - Voor scheren en epileren - Afneembaar epileerhoofd - Met extra scheersysteem - IJselement en isolerende houder - 2 snelheden - Aansluitsnoer 200 cm - Extra snel pincet systeem (25 roterende schijfjes) - Voedingsspanning 100-240 Volt - Scrubbende body puff - Reinigingsborsteltje - Etui Meid, ik heb deze nooit eerlijk gezegd gezien, maar ik een soortgelijke maar dan met meer schijfjes..gekocht bij wehkamp, ook met die ijselement die je dan in de vriezer stopt en later aanbrengt op de epilator. Het helpt wel:goedzo: en die haartjes worden vanaf de haarwortel ge-epileerd, maar die verkoelende ijselement:rolleyes: die helpt niet echt tegen de pijn, heb hem maar dan ook wegehaald. eht nadeel van zulke apparaten is dat ze na een tijdje niet meer zo goed blijven werken..maar ja dat kan ook aan mij liggen ..gebruik die apparaat al anderhalf jaar..maar een voordeel is dat die haartjes 4-6wk weg blijven en steeds zachter terugkomen:goedzo:

TranQuility
13-04-2006, 16:46
Meid, ik heb deze nooit eerlijk gezegd gezien, maar ik een soortgelijke maar dan met meer schijfjes..gekocht bij wehkamp, ook met die ijselement die je dan in de vriezer stopt en later aanbrengt op de epilator. Het helpt wel:goedzo: en die haartjes worden vanaf de haarwortel ge-epileerd, maar die verkoelende ijselement:rolleyes: die helpt niet echt tegen de pijn, heb hem maar dan ook wegehaald. eht nadeel van zulke apparaten is dat ze na een tijdje niet meer zo goed blijven werken..maar ja dat kan ook aan mij liggen ..gebruik die apparaat al anderhalf jaar..maar een voordeel is dat die haartjes 4-6wk weg blijven en steeds zachter terugkomen:goedzo: Ow, ik heb zelf ook eentje zonder koelelement van Braun die is ook supergoed maar zeer pijnlijk daarom wil ik juist een met koelelement. Maar als die niet goed werkt, kan ik 'm net zo goed niet kopen?!:)

BentDarbaida
13-04-2006, 16:48
je moet je huid gewoon strak tetrekken, tanden op elkaar en jbeeeettttt die zrab

Rihaam
14-04-2006, 17:33

meid..het doet wel pijn inderdaad..:( maar inderdad tandjes op elkaar zetten..die koelelement werkt inderdaad niet..ik heb hem weggehaald en gebruik die epilator zonder ..maar wel met tandjes op elkaar:hihi: xxsie Ow, ik heb zelf ook eentje zonder koelelement van Braun die is ook supergoed maar zeer pijnlijk daarom wil ik juist een met koelelement. Maar als die niet goed werkt, kan ik 'm net zo goed niet kopen?!:)