Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verleden belangrijker dan orechtheid?????

afraha
19-05-2003, 17:23

Salaam oe alaikoem warahmatoe wa barakatoe, Ik heb een algemene vraag; Waarom is het zo dat als een jongen of meisje in het verleden verkeerd bezig was er nooit vergiffenis wordt geschonken door onze gemeenschap. Ook al weet iedereen dat hij of zij de goede weg bewandeld. Ons vingertje blijft naar het verleden van het meisje en de jongen wijzen en ons mondje blijft bewegen. :jammer: Graag jullie mening! :zwaai:

Moeslimma87
19-05-2003, 22:42
Ik heb het nog nooit eerder op deze manier bekeken maar je hebt groot gelijk!! Ik vraag het me nu ook af ennneeee heeft er iemand een antwoord???? :confused:

185353
20-05-2003, 10:28
nee er is geen antwoord,de meeste marokanen zijn gewoon dom. Allah is groot en allemachtig en hij vergeeft zelfs dus wie denken die mensen wel dat ze zijn om andere afterekenen op hun fouten. maar ja wat doe je eraan???

afraha
20-05-2003, 16:19
Origineel gepost door Moeslimma87 Ik heb het nog nooit eerder op deze manier bekeken maar je hebt groot gelijk!! Ik vraag het me nu ook af ennneeee heeft er iemand een antwoord???? :confused: Vandaar ook deze topic. ;)

reffia
21-05-2003, 12:23

weet je dat als je over een bepaalde persoon roddelt de vlees van die persoon letterlijk zit op te eten? (hadith van de profeet vzmh) Lahjester

alhoceima
21-05-2003, 16:09
Salaam alaikoem Wat een ieder in zijn verleden heeft uitgespookt is tussen Allah SWAT en diegene, en niemand heeft daar verder iets mee te maken, dus houd je verleden voor jezelf en vraag Allah SWAT voor vergiffenis...of je omgeving je ervoor vergeeft of niet dat is niet het belangrijkste....leef naar de toekomst toe, leef naar een plekje in Djenna toe Salaam Alaikoem

afraha
21-05-2003, 17:13
Salaam Alhoceima, Ben het voor 100% met jou eens! Jammer genoeg kan ik niet voor iedereen spreken. En dat vind ik zo jammer. Beslamaa

afraha
21-05-2003, 17:16
Origineel gepost door reffia weet je dat als je over een bepaalde persoon roddelt de vlees van die persoon letterlijk zit op te eten? (hadith van de profeet vzmh) Lahjester Salaam Oegtie, Ja inderdaad, Van mensen in mijn naaste omgeving weet ik dat. ;) Beslamaa :zwaai:

salwa23
22-05-2003, 01:04
ze moeten stoppen met rodellen man en naar hun eigen kinderen kijken

farah77
22-05-2003, 10:43
verbeter de wereld en begin bij JEZELF!! er zijn altijd van zulke mensen en die zullen er ook altijd blijven.

afraha
29-05-2003, 20:29
Salaam Berbermeisje, Ik geef je 1000% gelijk dat zeggen mensen in mijn omgeving nou ook!! Ieder een heeft recht op vergiffenis. Want Allah (SWT) is de VERGIFFENISVOLLE en BARMHARTIGE en tot HEM Moet Men WEDERKEREN!!! Alleen op ZIJN pad voel je je goed en verwarmd met ZIJN LIEFDE. Hamdoelah wanneer ik bid dan voel ik zoveel vrede en liefde en innerlijke rust op mij neerdalen. En dan denk ik. Voelen die gemene mensen het niet als mij wanneer zij bidden??? Als zij het net zou voelen als mij waarom doen ze anderen dan zoveel pijn??? Beslamaa