Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden dit, meiden dat...

Pagina's : [1] 2 3

Atlasleeuw
19-05-2003, 17:14

Ik word gek van die meidentopics : wat vind je van meiden die met negers omgaan?? wat vind je van meiden die met turken gaan?? wat vind je van meiden die rollebollen in de auto van hun vriend?? wat vind je van meiden die met korte rokjes lopen?? etc....etc... En dan komt iedereen reageren: ooooooo wat erg tfoe op die meisjes. en dan vraag ik me af, wie zijn dan die meisjes die dat allemaal doen??? Zitten er hier op het forum alleen nette dames?? dus niemand van jullie doet ooit iets verkeerd?? :rolleyes: Ja sorry moest ik ff kwijt :D ;)

Atlasleeuw
19-05-2003, 17:28
Origineel gepost door samira_jeblia :hoera: :hihi: eindelijk een menneke die aan onze kant staat :melig2: Hé ik sta niet aan "jullie" kant, ik vraag me af waarom zowel JONGENS ALS MEISJES alles en iedereen afkraken alsof iedereen hier op het forum perfect is??

RIF_CHICKIE
19-05-2003, 17:36
iwa ik zeg eerlijk over mezelf, ik draag geen korte rokjes, (niet alleen maar omdat mijn moeder mij dan gaat slachten, maar ook omdat ik zoiets gewoon niet vind kunnen, zeker niet als je zo gelovig bent opgevoedt als ik, ik vind het schandalig) bij mij mot je echt niet met begers aankomen, vind het zulke enge lelijke griezelapen!! jakk ik haat ze!!! tegen turken heb ik helemaal nix!! maar om nou een relatie met ze te beginnen, hhmm ik weet niet, als je verliefd bent, dan ben je verliefd togg?!? ;) en ff kijken, rotzooien in de auto van je vriend, hhmm waarom niet :stout: wahahahaha

nadoria_berberg
19-05-2003, 17:37
Zo te zien heb jij er ervaring mee........................................

Atlasleeuw
19-05-2003, 17:38

Origineel gepost door RIF_CHICKIE iwa ik zeg eerlijk over mezelf, ik draag geen korte rokjes, (niet alleen maar omdat mijn moeder mij dan gaat slachten, maar ook omdat ik zoiets gewoon niet vind kunnen, zeker niet als je zo gelovig bent opgevoedt als ik, ik vind het schandalig) bij mij mot je echt niet met begers aankomen, vind het zulke enge lelijke griezelapen!! jakk ik haat ze!!! tegen turken heb ik helemaal nix!! maar om nou een relatie met ze te beginnen, hhmm ik weet niet, als je verliefd bent, dan ben je verliefd togg?!? ;) en ff kijken, rotzooien in de auto van je vriend, hhmm waarom niet :stout: wahahahaha :D

Meryam20
19-05-2003, 17:39
Mensen hier op het forum hebben snel hun opmerkingen klaar staan. En ik denk dat we even moeten denken voordat we wat op schrijven!!! En vooral laat mensen in hun waarden!!!! :zwaai:

Atlasleeuw
19-05-2003, 17:47
Origineel gepost door Meryam20 Mensen hier op het forum hebben snel hun opmerkingen klaar staan. En ik denk dat we even moeten denken voordat we wat op schrijven!!! En vooral laat mensen in hun waarden!!!! :zwaai: Precies ja, want misschien kan het wel over jou gaan. Bijvoorbeeld ik zeg: gisteren zag ik zo'n wijf haar moeder uitschelden. En dan reageer jij: ooo wat erg, dood aan zulke wijven. Maar misschien was JIJ het wel die ik gister haar mamma zag becommentarieëren.

Lady_moi
19-05-2003, 17:55
ik ben die topics ook zo goed als zat

Meryam20
19-05-2003, 19:40
Origineel gepost door Atlasleeuw Precies ja, want misschien kan het wel over jou gaan. Bijvoorbeeld ik zeg: gisteren zag ik zo'n wijf haar moeder uitschelden. En dan reageer jij: ooo wat erg, dood aan zulke wijven. Maar misschien was JIJ het wel die ik gister haar mamma zag becommentarieëren. Dan is dat iets tussen die dochter en moeder, en niet iest wat op het forum hoort of dat wij daar over moeten beoordelen omdat we gewoon niet weten waar het over ging. Het mes snijt aan twee kanten!!!!

Atlasleeuw
19-05-2003, 19:45
Marokkanen zijn bemoeizuchtig :D

AbaHoeCh
19-05-2003, 19:48
wejow zie waarover jullie je druk over maken :rolleyes: leef gewoon je eigen leven en trek er niks van aan van die zieke mensen :rolleyes:

Meryam20
19-05-2003, 19:49
Origineel gepost door Atlasleeuw Marokkanen zijn bemoeizuchtig :D Ja dat zijn we/ze zeker!!!! Net alsof we/ze niks beters te doen hebben!!! :rolleyes: Als iedereen aan zijn eigen leven zou denken zou dat heel wat uitmaken!!!

chamalgirl
20-05-2003, 00:22
MERYAM......JIJ HEBT DIT KEER GESPROKEN....:GOEDZO:

just_fouad
20-05-2003, 00:23
Origineel gepost door Atlasleeuw Ik word gek van die meidentopics : wat vind je van meiden die met negers omgaan?? wat vind je van meiden die met turken gaan?? wat vind je van meiden die rollebollen in de auto van hun vriend?? wat vind je van meiden die met korte rokjes lopen?? etc....etc... En dan komt iedereen reageren: ooooooo wat erg tfoe op die meisjes. en dan vraag ik me af, wie zijn dan die meisjes die dat allemaal doen??? Zitten er hier op het forum alleen nette dames?? dus niemand van jullie doet ooit iets verkeerd?? :rolleyes: Ja sorry moest ik ff kwijt :D ;) gave ondertekening mag ik m ook :D

chamalgirl
20-05-2003, 00:25

HAHAHA FOUAD NU JE HET ZEGT...JA HIJ IS WEL LEUK

Pagina's : [1] 2 3