Bekijk originele versie : salaam 3alekoem HELP ME AUB MET DEZE VRAAG TE BEANTWOREDEN
salaam 3alekoem HELP ME AUB MET DEZE VRAAG TE BEANTWOREDEN
--------------------------------------------------------------------------------
Salaam 3alekoem Damens Ik Heb Een Vrienind En Ze Wil Gaan Scheiden Van Haar Man En Ze Heeft 1 Kind Met Hem,en Hij Komt Uit Marokko En Is 3jaar Hier Nederland,en Hij Heeft Allen Een Verblijfsvergunning En Heeft Nog Geen 3stempel, Moet Hij Nou Terug Keren Naar Marokko Of Mag Hij Nog Blijven In Nl.hoe Zit Dat Nou Met Die Niuwe Regels Van Nederland Het Gaat Dus Om Een Scheiding. Aub Help Me Hier Mee Zo Snel Mogelijk Het Is Er Belangerijk Voor Haar En Wil Het Zo Snel Mogelijk Weten Sokran Oegties Wa Slaam 3alekoem
ahlam-85
11-04-2006, 11:56
ik heb echt geen idee schat, waarom belt ze de marokkaanse consulaat voor meer info?
en wil hij ook scheiden? ik denk niet voor hij zijn pappieren heeft....
Die vraag is niet zo 1, 2, 3 te beantwoorden meid.
Wat ik wel weet, is dat als iemand niet ten minste 3 jaar getrouwd is geweest het niet vanzelfsprekend is dat hij of zij hier mag blijven. Er kunnen verschillende dingen mee spelen bij de beantwoording van die vraag.
Zoals bijvoorbeeld: woont hij nog samen met zijn vrouw ja of nee? Wanneer is de relatie precies verbroken? Heeft hij contacten met zijn kind? Hoe vaak ziet hij zijn kind
teshl7iet
11-04-2006, 12:19
Als hij drie jaar hier gewoond heeft en zij heeft een nederlandse nationaliteit dan maakt het niet uit of hij al een stempel heeft die kan hij alsnog halen, ze kan dan scheiden en hij kan blijven..
Laat je goed informeren....want de nieuwe wet eist dat inporthuwelijken max tien jaar aanhouden anders verliest hij/zij zijn recht hier als inburger(ster).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.