Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens Op Wat Voor Meisjes Vallen Jullie En Hoe Moet Jullie Droom Vrouw Er Uit Zien!

venatey
19-05-2003, 13:38

DIT IS VOOR DE JONGENS MEIDEN JULLIE MOGEN OOK REAGEREN.BOYS AND YOUR DREAM GIRL :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :giechel: :giechel:

samiratjee
19-05-2003, 13:39
Ja hoe ziet die eruit...mischien kan ik me nog ombouwen :maf3:

venatey
19-05-2003, 13:41
MIJN DROOM MAN MOET ER LEUK UIT ZIEN NIET ALLEEN DAT MAAR HIJ MOET OOK EEN GOEIE DAN BEDOEL IK EEN GOEIE KARAKTER HEBBEN. IK BEN DAAROM VEELSTE KIESKEURIG. EN HIJ MOET GEVOEL VOOR HUMOR HEBBEN EEN LEKKERDING WAAR JE MEE KAN LACHEN DIE JE KAN VERTROUWEN WAT WIL JE NOG MEER????????

samiratjee
19-05-2003, 13:42
Mooie ogen moet hij hebben :love: verder hoeft hij niet echt knap te zijn maar wel een goed karakter :D

venatey
19-05-2003, 13:43

HE SAMIRATJEE OMBOUWEN???? WAT BEDOEL JE DAARMEE?? JEZELF

venatey
19-05-2003, 13:44
JA MOOIE OGEN NOU JE HET ZEG VAN DIE OGEN WAAR JE UREN IN KAN KIJKEN RRRRRRRRGGGGGGGGG

chamalgirl
19-05-2003, 14:41
geef mij maar een mooie lach( inclusief volle lippen, mooi gebit) waar ik de hele tijd naar kan kijken...............voor de rest ene man van zijn woord.

Hindaatje
19-05-2003, 14:46
Origineel gepost door chamalgirl geef mij maar een mooie lach( inclusief volle lippen, mooi gebit) waar ik de hele tijd naar kan kijken...............voor de rest ene man van zijn woord. yeps me 2 :Iluvu:

Ciham
19-05-2003, 15:13
Breed, gebronsd, kuiltjes in z'n wangen als hij lacht, krulletjes of stijl haar, een mooi prodent gebit, goed afgetraind lijf, gezond en vol met homor, rijdt in een BMW, heeft een dikke schakelketting om z'n nek, zo zwaar dat hij moeite heeft met rechtop staan.. weet altijd de juiste woorden te vinden, lacht lief, is te vertrouwen, is anti-vreemdgaan, is vlot, altijd tijd voor mij hebben en een goede baan bij de Shell, nee niet als pompbediende, maar als topzakenman in het verkopen van aandelen Shell. wie biedt zich aan? :) vaag.....

chamalgirl
19-05-2003, 15:20
hindaatje :goedzo: en hahahahhaha ciham

minora
19-05-2003, 15:23
Origineel gepost door Ciham Breed, gebronsd, kuiltjes in z'n wangen als hij lacht, krulletjes of stijl haar, een mooi prodent gebit, goed afgetraind lijf, gezond en vol met homor, rijdt in een BMW, heeft een dikke schakelketting om z'n nek, zo zwaar dat hij moeite heeft met rechtop staan.. weet altijd de juiste woorden te vinden, lacht lief, is te vertrouwen, is anti-vreemdgaan, is vlot, altijd tijd voor mij hebben en een goede baan bij de Shell, nee niet als pompbediende, maar als topzakenman in het verkopen van aandelen Shell. wie biedt zich aan? :) vaag..... als je hem vindt, vraag of hij een tweeling is

iki_mocro
19-05-2003, 15:26
Mooie ezel en huifkar, net als mijn opa

babyboy
19-05-2003, 15:37
Ik moet haar kunnen vertrouwen. En ze moet mooie ogen hebben. Verder mag het een alien zijn, als ze hier maar aan voldoet.