Bekijk originele versie : Appelazijn
Arabische_Meid
10-04-2006, 09:35
Hay hay dames,
ik ben bezig met afvallen, en had gehoord van mijn moeder
( ze had gekeken naar een of andere Arabische post)
dat een dokter zei dat je Appelazijn moest drinken gemengd met water als je aan het dieeten bent ..
Heeft iemand het al ooit geprobeerd ?
En zag je resultaat ?
Meryem1981
10-04-2006, 17:20
Ik heb er nooit van gehoord, sorry....
Wel appelslank pillen :)
Klopt je valt er idd door af, maar weet jej e krijgt het gewoon niet naar binnen ik heb het eens gehaald bijd e gezondheidswinkel ging bijna braken gadverdamme, hahah niet voor mij weggelegd
Klopt het helpt wel maar het is echt GOOR!!!
hahaha ik krijg het echt niet naar binnen serieus echt smerig, dat is net als vedax slanker die kauwtabletten moest ik ook echt van braken gadverdamme.
bellydancer1974
10-04-2006, 19:05
is puur geldverspilling tis vies en werkt voor geen meter...
Arabische_Meid
10-04-2006, 19:16
Haha oke dan ..
Ik ga het toch maar eens proberen , wie weet helpt het wel :confused:
Hay hay dames,
ik ben bezig met afvallen, en had gehoord van mijn moeder
( ze had gekeken naar een of andere Arabische post)
dat een dokter zei dat je Appelazijn moest drinken gemengd met water als je aan het dieeten bent ..
Heeft iemand het al ooit geprobeerd ?
En zag je resultaat ?
hoi meid
klopt mijn moeder had het ook gehoord en zij is het nu aan het doen :D
ik was een ochtend bij haar langsgegaan om mijn zoontjes af te geven bij haar en toen was ze het net aan het drinken. ik kreeg toen ook. ze doet een beetje in een glas met wat water en ik heb het gedronken. ik vond het echt meevallen hoor. ik vond het wel te drinken. mijn zusje riep hard: gatver echt vies man. maar ik zei dat ze zich niet moest aanstellen :hihi:
alleen arabische meid: weet jij hoeveel je moet drinken op de nuchtere maag? hoeveel azijn moet je in een glas mengen met water?
Arabische_Meid
10-04-2006, 20:15
hoi meid
klopt mijn moeder had het ook gehoord en zij is het nu aan het doen :D
ik was een ochtend bij haar langsgegaan om mijn zoontjes af te geven bij haar en toen was ze het net aan het drinken. ik kreeg toen ook. ze doet een beetje in een glas met wat water en ik heb het gedronken. ik vond het echt meevallen hoor. ik vond het wel te drinken. mijn zusje riep hard: gatver echt vies man. maar ik zei dat ze zich niet moest aanstellen :hihi:
alleen arabische meid: weet jij hoeveel je moet drinken op de nuchtere maag? hoeveel azijn moet je in een glas mengen met water?
Nee schatje,
dat weet ik niet..
Ik ga even checken op Google ..:)
Arabische_Meid
10-04-2006, 20:33
heb niets gevonden over de hoeveelheid :(
en me moeder weet het ook niet meer precies,..
Dus als iemand het weet , let us know ..!
volgens mij 2 eetlepels, maar luister dames, op een nuchtere maag dat drinken kan heel slecht zijn voor je maag he? azijn is zuur dus pas er mee op
Arabische_Meid
10-04-2006, 20:37
volgens mij 2 eetlepels, maar luister dames, op een nuchtere maag dat drinken kan heel slecht zijn voor je maag he? azijn is zuur dus pas er mee op
Oh ok, beter dus niet op een nuchtere maag!
Thx modstyyyy:kus:
Oh ok, beter dus niet op een nuchtere maag!
Thx modstyyyy:kus:
Geen dank, en nee niet op een nuchtere maag, maar vraag maar voor de zekerheid bij de gezondheidswinkel is best lang geleden dat ik dat gehad heb namelijk xx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.