Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verkoop/verhuur/reclame mag niet? Wees dan aub niet selectief met het verwijderen van

Anissa29
10-04-2006, 00:40

oproepen.... ja mimi_tangaouia ik zie dat je sommige oproepen weg haal en de anderen vrolijk laat staan...regels zijn regels....haal alles dan weg en dan zul je zien dat hier geen mens meer komt.

normaal
10-04-2006, 00:46
:haha: marokkanen zijn nou eenmaal nooit eerlijk ;)

Anissa29
10-04-2006, 01:06
:haha: marokkanen zijn nou eenmaal nooit eerlijk ;) ja als eentje mag bijverdienen mag de andere het ook ja toch? het gebeurd overal dus zo speciaal is het niet.

sarmo
10-04-2006, 08:07
oproepen.... ja mimi_tangaouia ik zie dat je sommige oproepen weg haal en de anderen vrolijk laat staan...regels zijn regels....haal alles dan weg en dan zul je zien dat hier geen mens meer komt. Ja, zeg dat wel wat een tegenstrijdige aktie :hadj:

Rahima
10-04-2006, 12:23

ja als eentje mag bijverdienen mag de andere het ook ja toch? het gebeurd overal dus zo speciaal is het niet. Begrijpend lezen is ook een vak:moe: Het gaat hier om reclame voor of door bedrijfen en niet om iemand die mischien een jurk of sieraad verkoopt. http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=17704384&postcount=5 Alhoceima Rose

latifa_sisko
10-04-2006, 21:03
ik ben geen bedrijf en ik maak ook geen reclame voor een bedrijf hoor dus waarom wordt ik dan verwijdert???????

geheim
10-04-2006, 21:18
Begrijpend lezen is ook een vak:moe: Het gaat hier om reclame voor of door bedrijfen en niet om iemand die mischien een jurk of sieraad verkoopt. http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=17704384&postcount=5 Alhoceima Rose Gister had je nog een opmerking dat het hier geen marktplaats is? En nu mag iemand ineens die een jurk wil verkopen wel adverteren... Je houden aan één standpunt is ook een vak:moe:

latifa_sisko
10-04-2006, 21:19
ja er zijn ook veel topics verwijdert van dames die 1 jurk verhuren of verkopen raar he