Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kinderen??

lalla_salma2003
09-04-2006, 23:23

Hallo Dames, Ik vraag me eigenlijk af ik ben nu verloofd ( op papier getrouwd ) en mijn man wilt graag al in het 2e jaar van ons huwelijk een kindje, ik ben nu 21 jaar en hij is 23 jaar. We zijn van plan om over een jaar te trouwen. Ik ben nog student, hij is laatste jaars HBO..... Hoe lang waren jullie getrouwd toen jullie kinderen namen?? Groetjes Salma.:goedzo:

boug85
09-04-2006, 23:29
Samia is op 28 december 2005 geboren en 28 januari 2006 waren we 2 jaar getrouwd:Iluvu: Ik ben harstikke blij dat ik die tijd er tussen heb gelaten.. heb mijn huisje helemaal af en alles wat ik nodig heb.. Elhamdoelilah..

nadorya
09-04-2006, 23:29
salam ik denk dat als je getrouwd bent eerst je studie moet afronden voordat je aan kinderen begint . kinderen en studie combineren is best zwaar .ik zei ook ik wil in het tweede jaar kinderen maar we zijn nu drie jaar getrouwdt en nog steeds niks .maar alles ligt in de handen van allah . geniet lekker samen van jullie huwelijk en wanneer je voelt ik ben er klaar voor dan moet je de er voor gaan .

lalla_salma2003
09-04-2006, 23:46
Juist Nadorya dat vind ik dus ook, eerst mijn studie dat is het belangrijkste. Maar ik bedoel, zijn jullie nadat jullie een kind hebben gekregen gestopt met studie/werk??? Want dat zou iets zijn dat ik absoluut nooit zou willen. Maar het is zo ontzettend zwaar lijkt mij om kinderen te hebben op een jonge leeftijd. hoe deel je je tijd in, dat soort dingen.

schoentje
09-04-2006, 23:57

Hallo Dames, Ik vraag me eigenlijk af ik ben nu verloofd ( op papier getrouwd ) en mijn man wilt graag al in het 2e jaar van ons huwelijk een kindje, ik ben nu 21 jaar en hij is 23 jaar. We zijn van plan om over een jaar te trouwen. Ik ben nog student, hij is laatste jaars HBO..... Hoe lang waren jullie getrouwd toen jullie kinderen namen?? Groetjes Salma.:goedzo: Je moet kids alleen nemen als je het beiden erg wilt en er aan toe bent. ik ben in november 2004 getrouwd en ik ben nu zwanger van ons eerste kindje.

may
10-04-2006, 09:29
Hallo Dames, Ik vraag me eigenlijk af ik ben nu verloofd ( op papier getrouwd ) en mijn man wilt graag al in het 2e jaar van ons huwelijk een kindje, ik ben nu 21 jaar en hij is 23 jaar. We zijn van plan om over een jaar te trouwen. Ik ben nog student, hij is laatste jaars HBO..... Hoe lang waren jullie getrouwd toen jullie kinderen namen?? Groetjes Salma.:goedzo: Schat ik ben in februari getrouwed en in maart was ik zwanger...ben er heel blij mee en blij dat ik het gedaan heb. eigenlijk wilde ik de tweede er gelijk achteraan maar ik werk ook dus denk als allah swt het wil volgend jaar de tweede. me dochter is nu 15 maanden...:goedzo: