Bekijk originele versie : ik voel me zo kapot
ik heb een probleem waar ik niet alleen uitkom en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het zit zo ik had 3.5 jaar lang een vriend waarmee ik zou gaan verloven, maar het punt was dat hij me lichamelijk maar vooral geestelijk mishandelde. Ik mocht niks van hem, door hem ben ik bijna al mijn vriendinnen kwijt geraakt, en hijging ook nog eens vreemd bij het leven. Uiteindelijk is het tussen ons uitgegaan (een paar maanden geleden). Ik heb inmiddels een nieuwe vriend en we staan op het punt om ons deze maand te gaan verloven, maar nu komt het probleem, ik kan mijn ex niet vergeten, hij zit bijna altijd in mijn hoofd, en ik hou nog steeds van hem, en eerlijk gezegd zou ik bij hem willen zijn, en dat terwijl mijn aanstaande verloofde zo'n goede jongen is, maar mijn hoofd blijft maar bij mijn ex. Ik wil hem zo graag vergetn, maar het lukt me gewoon niet, ik mis hem verschrikkelijk, het maakt me gewoon kapot. En ik weet ook niet waarom ik hem mis, want hij was zo vreselijk slecht voor me, dus je zou denken dat ik nu juist blij moet zijn, maar dat ben ik niet, juist het tegnovergestelde. Ik weet het gewoon echt niet meer, weet iemand raad voor me? groetjes.
dounia_dana
29-05-2002, 10:43
Origineel gepost door kurdgirl
ik heb een probleem waar ik niet alleen uitkom en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het zit zo ik had 3.5 jaar lang een vriend waarmee ik zou gaan verloven, maar het punt was dat hij me lichamelijk maar vooral geestelijk mishandelde. Ik mocht niks van hem, door hem ben ik bijna al mijn vriendinnen kwijt geraakt, en hijging ook nog eens vreemd bij het leven. Uiteindelijk is het tussen ons uitgegaan (een paar maanden geleden). Ik heb inmiddels een nieuwe vriend en we staan op het punt om ons deze maand te gaan verloven, maar nu komt het probleem, ik kan mijn ex niet vergeten, hij zit bijna altijd in mijn hoofd, en ik hou nog steeds van hem, en eerlijk gezegd zou ik bij hem willen zijn, en dat terwijl mijn aanstaande verloofde zo'n goede jongen is, maar mijn hoofd blijft maar bij mijn ex. Ik wil hem zo graag vergetn, maar het lukt me gewoon niet, ik mis hem verschrikkelijk, het maakt me gewoon kapot. En ik weet ook niet waarom ik hem mis, want hij was zo vreselijk slecht voor me, dus je zou denken dat ik nu juist blij moet zijn, maar dat ben ik niet, juist het tegnovergestelde. Ik weet het gewoon echt niet meer, weet iemand raad voor me? groetjes
ik heb wel raad voor je, stuur me een pm en dan zal ik je helpen...
Salaam,
Als jij niet van deze persoon houdt dan kan je er beter mee ophouden voordat je spijt krijgt en je vriend ermee pijn doet. En over je ex, die zou ik maar vergeten hij was toch niet goed voor jou, misschien omdat jij nu wilt gaan verloven en dan begin je soort angst te krijgen dat je aan je ex denkt. Ik kan niet tegen jou zeggen wat je wel en niet moet doen, want uiteindelijk ben jij diegene die moet beslissen.
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen.
Ma3a salama
MissCasa
29-05-2002, 10:47
Origineel gepost door kurdgirl
ik heb een probleem waar ik niet alleen uitkom en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het zit zo ik had 3.5 jaar lang een vriend waarmee ik zou gaan verloven, maar het punt was dat hij me lichamelijk maar vooral geestelijk mishandelde. Ik mocht niks van hem, door hem ben ik bijna al mijn vriendinnen kwijt geraakt, en hijging ook nog eens vreemd bij het leven. Uiteindelijk is het tussen ons uitgegaan (een paar maanden geleden). Ik heb inmiddels een nieuwe vriend en we staan op het punt om ons deze maand te gaan verloven, maar nu komt het probleem, ik kan mijn ex niet vergeten, hij zit bijna altijd in mijn hoofd, en ik hou nog steeds van hem, en eerlijk gezegd zou ik bij hem willen zijn, en dat terwijl mijn aanstaande verloofde zo'n goede jongen is, maar mijn hoofd blijft maar bij mijn ex. Ik wil hem zo graag vergetn, maar het lukt me gewoon niet, ik mis hem verschrikkelijk, het maakt me gewoon kapot. En ik weet ook niet waarom ik hem mis, want hij was zo vreselijk slecht voor me, dus je zou denken dat ik nu juist blij moet zijn, maar dat ben ik niet, juist het tegnovergestelde. Ik weet het gewoon echt niet meer, weet iemand raad voor me? groetjes
mijn raad is gewoon je ex vergeten je verdient beter namelijk je huidige vriend....
lynamina
29-05-2002, 10:58
Hey Kurdgirl...Geloof het of ni VELEN zitten in die positie nu vind ik het wel zeer erg NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND heeft 't recht een ander te misbruiken...Maar eerlijk je bent nu ook zo'n klein beetje bezig om je aanstaande blaasjes wijs te maken en 't BELANGRIJKSTE van alles wil je zelf de waarheid ni onder ogen zien... AUB laat die jongen niet lijden zoals jij nu lijdt onder de pijn van je exje. Zou het mogelijk zijn om je ex te spreken? Gewoon even praten desnoods via de telefoon en dan denk ik dat jouw gevoelens gaan veranderen echt het enige probleem is da je wel BESEFT da hij de jouwe ni meer is maar diep binnen in voel jij dat niet. Je hebt misschien enkele minuten nodig om tot rust te kunnen komen...
wat denk je meid?
iedereen die pas een ralatie achter de rug heeft, heeft heimwee naar zijn ex. En vooral naar de leuke tijden samen, maar je vergeet de slechte tijden en vooral waarom je het hebt uitgemaakt!!
Dat je aan hem denkt is dus niet vreemd en juist heel normaal! maar ik zou het wel uit mijn hoofd zetten om hem te gaan bellen of zo.. het zal waarschijnlijk jaren duren voordat je niet meer aan je ex zal denken!! dat zegt noch niet dat je naar hem terugmoet.
wees sterk en kies voor jezelf en je geluk!!
Vergelijk je huidige vriend niet met je ex!!! en geef je vriend ook een kans en je zal zien dat je ook met je vriend leuke tijden zal meemaken, vooral in de aankomende zomermaanden!!
zinalady
29-05-2002, 12:21
hey kurdgirl.......
doordat jij er steeds mee bezig bent en denkt ik hou nog van hem....zal je hem ook nooit vergeten...dus je moet je erover heen zetten en proberen niet meer zoveel aan hem te denken! zet alle voordelen en nadelen van je ex nog eens op papier en je zult zien dat de nadelen veel groter zijn...en elke keer als je denkt dat je hem mist moet je dat papier er weer bijhalen en je moet proberen nog alleen maar aan de negatieve dingen van je ex te denken en aan de positieven van je huidige vriend....want een lieve goede jongen is wat je verdiend!!!!
meid ik wens je veel succes verder,.... en als je je hart wilt luchten je kan altijd een prive bericht sturen !!!
beslama xxxjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.