Bekijk originele versie : Leuke smsjes
Heeft iemand er eentje voor mij....ik wil iemand heel hard laten lachen :o
meknessia86
09-04-2006, 23:35
Deze heb ik ooit gestuurd naar mijn lieverd :D hij was toen met zijn beste vriend :hihi:
God schiep het leven, god schiep het woud. God schiep jou, maar ja iedereen maakt wel eens een fout!
Sabira23
10-04-2006, 00:41
Deze heb ik ooit gestuurd naar mijn lieverd :D hij was toen met zijn beste vriend :hihi:
God schiep het leven, god schiep het woud. God schiep jou, maar ja iedereen maakt wel eens een fout!
Nou haha heel lollig, lig in een deuk :moe:
Niet spotten met Allah.
Allah maakt geen fouten.
Taqiellah.
seloua18
10-04-2006, 09:11
Niet spotten met Allah.
Allah maakt geen fouten.
Taqiellah.
wahwahwahwahhhhaaaaaa............:hihi:
Maestro_
10-04-2006, 09:13
:moe:
Maestro_
10-04-2006, 09:19
Hocuspocus + .. + + .....+ ...+ +..........++ + + .+.+.+ Shit mislukt je bent nog steeds lelijk
Dit is het telefoon tereur terroisten team.Met het ontvangen van dit bericht is een virus meegestuurd.het heeft u besmet.het dood meteen, tenzij u lelijk bent.
Niet spotten met Allah.
Allah maakt geen fouten.
Taqiellah.
Wallahila...
chimenne
10-04-2006, 09:35
Niet spotten met Allah.
Allah maakt geen fouten.
Taqiellah.
:goedzo:
Romainna
10-04-2006, 09:37
Wat mensen allemaal wel doen om lollig over te komen.:jammer:
Hocuspocus + .. + + .....+ ...+ +..........++ + + .+.+.+ Shit mislukt je bent nog steeds lelijk
Dit is het telefoon tereur terroisten team.Met het ontvangen van dit bericht is een virus meegestuurd.het heeft u besmet.het dood meteen, tenzij u lelijk bent.
More more:banana:
meknessia86
10-04-2006, 12:37
Niet spotten met Allah.
Allah maakt geen fouten.
Taqiellah.
Het was ook niet de bedoeling dat jij m leuk zou vinden! :banana:
meknessia86
10-04-2006, 12:47
Echt weer eens lekker laag dat jullie zo reageren!
Punt 1 het was never, nooit mijn bedoeling om te spotten met Allah! Die intentie had ik helemaal niet!!!!!!
Punt 2: men had ook op een normale toon een naseeha kunnen geven! Of nee, valt dat niet onder de Islam!
:jammer:
playplay
10-04-2006, 12:53
Maestro, hoe kan iemand lelijk zijn als ie door god geschapen is?
Jij maakt er zelf ook een grap van
Sabira23
10-04-2006, 13:54
Echt weer eens lekker laag dat jullie zo reageren!
Punt 1 het was never, nooit mijn bedoeling om te spotten met Allah! Die intentie had ik helemaal niet!!!!!!
Punt 2: men had ook op een normale toon een naseeha kunnen geven! Of nee, valt dat niet onder de Islam!
:jammer:
Beste zuster in de Islaam,
Ik wil u er op attent maken dat u in deze "grap" met Allah spot door te beweren dat Hij fouten maakt, ver Verheven is hij boven dat. Allah is Perfect en maakt nooit fouten, de mens echter wel. Bij deze heeft u een fout gemaakt, dat is menselijk. Ik maak ook dagelijks fouten.
Ik heb in telegram-stijl gesproken expres, daar ik geen zin had uitgebreid te typen. Het spijt me als dat bij u verkeerd is overgekomen. Toch vind ik het frappant dat door te zeggen 'God heeft een fout gemaakt'...het bij u niet is opgekomen dat u met Allah spot. Maar aangezien het niet uw intentie was, zal het inshallah u vergeven worden:) Moge Allah u vergeven en ons allen.
Ik hou van u omwille van Allah subhanahu wa ta'ala.
Wasalaamoe aleikoum warahmatullahi wabarakaatoeh :)
Ps. Zo beter? ;) (niet sarcastisch bedoeld..nou ja beetje misschien:hihi: )
Beste zuster in de Islaam,
Ik wil u er op attent maken dat u in deze "grap" met Allah spot door te beweren dat Hij fouten maakt, ver Verheven is hij boven dat. Allah is Perfect en maakt nooit fouten, de mens echter wel. Bij deze heeft u een fout gemaakt, dat is menselijk. Ik maak ook dagelijks fouten.
Ik heb in telegram-stijl gesproken expres, daar ik geen zin had uitgebreid te typen. Het spijt me als dat bij u verkeerd is overgekomen. Toch vind ik het frappant dat door te zeggen 'God heeft een fout gemaakt'...het bij u niet is opgekomen dat u met Allah spot. Maar aangezien het niet uw intentie was, zal het inshallah u vergeven worden:) Moge Allah u vergeven en ons allen.
Ik hou van u omwille van Allah subhanahu wa ta'ala.
Wasalaamoe aleikoum warahmatullahi wabarakaatoeh :)
Ps. Zo beter? ;) (niet sarcastisch bedoeld..nou ja beetje misschien:hihi: )
Oke kappen nu.....het punt is duidelijk gemaakt....wees lief voor elkaar :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.