Bekijk originele versie : menstuatie
hela
klinkt mss wel cliché maar tijdens mijn menstruatieperiode moet ik om het stomste en kleinste dingetje huilen zoals vb mijn broer die de deur van de kast openlaat,:nerd:
hebben jullie da soms ook, of is da weer bij mij overdreven?
Nayla
waarom zo een lang gezicht?
damn een r vergeten in de titel
(ga weer huilen...)
= eerste reactie toen ik het las
maar nu is :goedzo:
je emotie tonen is altijd goed al is het eind van de maand of begin van de maand
:goedzo:
haha danke voor uw reactie
Vrij normaal hoor. Als de hormonen rondgieren dan voelen veel vrouwen dat ook emotioneel, waaronder ik.
ya maar bij mijn vriendinnen bijvoorbeeld die voelen er nix van , zou da ook te maken hebben let de duur van die periode, ik heb ze maar een korte tijd een dag of twee en zij bijna een week
Elke vrouw is anders, zowel qua emotie, eventuele pijn, duur en zwaarte van de ongesteldheid.
salmarocia2
09-04-2006, 21:45
bij mij is het ook zo erg meid
janken om de kleinste dingen
ik wil niemand horen
en het liefst wil ik niemand in me buurt hebben
hele dag in bed en deurt op slot.
Sweet_lailaatje
09-04-2006, 23:40
erg he heb ik ook meid haha
alleen als mn moeder tijdenss het eten mij brood vergeet te geven dan ga ik al janken oeff ik ben dan ook zo emotioneel nu bijv..
shirin18
09-04-2006, 23:50
IK word bestt shaggiee als ik ongestelt ben..
hebbe de meestee dat ook gehehe?
sielieboy
10-04-2006, 18:25
= eerste reactie toen ik het las
maar nu is :goedzo:
je emotie tonen is altijd goed al is het eind van de maand of begin van de maand
:goedzo:
Dat kan toch ook dat ze haar menstruatie heeft in het midden van de maand :D
smisha_V_maroc
10-04-2006, 19:20
haha ja zekerz kan dat sielieboy..maar ik heb het ook wel eens hoor maar niet altijd..Vind het best grappig dat de vrouwen het altijd maar moeten meemaken...Hamdoulilah..want het kan altijd erger.
groetjes smisha
marokko_love
10-04-2006, 20:30
Is iets heel normaals,gelukkig heb ik er geen last van.. :banana:
:kus:
Ja girls ik weet waar jullie't over hebben over komt ook soms!
:rolleyes:
:lekkerpuh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.