Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom???

LZN
19-05-2003, 11:37

Een groot percentage van de topics hier op Yasmina.nl gaan over de negatieve punten van de Marokkaanse meiden, ik vraag me daarom af of er helemaal geen positive punten zijn die we kunnen koppelen aan Marokkaanse meiden? Ik, als Marokkaanse vraag me af waarom wij Marokkanen elkaar omlaag halen, al is het met een onzinnige en klein topic? Zit het in onze genen? Worden we daar zelf groter van? Ik heb hierover een inwendige oorlog, vandaar mijn vragen….

samiratjee
19-05-2003, 11:51
:jammer: het lijkt inderdaad net of het hier alleen over de 'slechte'dingen gaat die marokkaanse meisjes doen...:jammer:

MarocSistah
19-05-2003, 11:51
dat is helemaal niet waar wat je zegt!

Tijn
19-05-2003, 12:02
Zit momenteel wat frustratie in de gemeenschap, wat wil je ook na zo`n Mocro media hype..maar die waait wel weer over....... Heb begrepen dat de meiden `t op school beter doen dan de heren, dus jullie beurt komt nog.........Ik zou ze een poepie laten ruiken :hammer: :D

Tijn
19-05-2003, 16:14

Origineel gepost door farousia Ik heb het niet zo direct over wat er in de media wordt gezegd, maar wat Marokkanen onderling zeggen en doen om elkaar omlaag te halen! Zijn die jongens altijd zo gefrustreerd dan? :D ....dacht dat de Maroc hype ook meespeelde, maar het zit natuurlijk ook behoorlijk in julle cultuur om elkaar eens lekker in de gaten te houden....vooral de Islam wordt daar behoorlijk voor misbruikt en vervelend genoeg zijn vooral de meiden daar de dupe van ;) m`n motte is hier dan ook: Geen angst voor Allah, maar voor de buurvrouw!

Ciham
19-05-2003, 16:15
Origineel gepost door farousia Een groot percentage van de topics hier op Yasmina.nl gaan over de negatieve punten van de Marokkaanse meiden, ik vraag me daarom af of er helemaal geen positive punten zijn die we kunnen koppelen aan Marokkaanse meiden? Ik, als Marokkaanse vraag me af waarom wij Marokkanen elkaar omlaag halen, al is het met een onzinnige en klein topic? Zit het in onze genen? Worden we daar zelf groter van? Ik heb hierover een inwendige oorlog, vandaar mijn vragen… Tja..ik weet alleen dat je niet alle topic's serieus moet nemen. En niet alles is het waard om je aandacht aan te schenken. Er zijn zeker genoeg punten op te noemen die de Marokkaanse meiden in zich hebben. Maar het schijnt dat dat niet in trek is....misschien dat jij een topic kan openen met "noem positieve punten aan Marokkaanse meiden"?? Voorbeeld doet toch volgen.....

Ciham
19-05-2003, 16:17
Een ding is toch zeker, als jij weet dat je het in je hebt, hoef je je toch niets van negatieve punten aan te trekken??

Tijn
19-05-2003, 16:19
Origineel gepost door Ciham Een ding is toch zeker, als jij weet dat je het in je hebt, hoef je je toch niets van negatieve punten aan te trekken?? mee eens :goedzo: , alleen dat vraagteken de volgende x weglaten.... komt wat zekerder over :D

Ciham
19-05-2003, 16:23
Origineel gepost door Tijn mee eens :goedzo: , alleen dat vraagteken de volgende x weglaten.... komt wat zekerder over :D Het was een vraag naar haar toe. Bij mij komt het zeker zo over. :zwaai:

miriammetje
19-05-2003, 21:48
Origineel gepost door farousia Een groot percentage van de topics hier op Yasmina.nl gaan over de negatieve punten van de Marokkaanse meiden, ik vraag me daarom af of er helemaal geen positive punten zijn die we kunnen koppelen aan Marokkaanse meiden? Ik, als Marokkaanse vraag me af waarom wij Marokkanen elkaar omlaag halen, al is het met een onzinnige en klein topic? Zit het in onze genen? Worden we daar zelf groter van? Ik heb hierover een inwendige oorlog, vandaar mijn vragen… JIJ ALTIJD MET JE WAAROM!! :confused: