Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : terrorisme in marokko

LZN
19-05-2003, 10:41

Sinds de aanslagen in marokko zelf ben ik gaan denken, het terrorisme in bezet gebied sponsor ik maar nu het is overgeslagen naar marokko, ben ik verdrietig ik steun Bush in zijn strijd tegen internationaal terrorisme! Ik ben verkeerd geweest en nog steeds steun ik de aamslagen in palestina, maar internationaal ben ik verslagen Mah salama.

Robbie
19-05-2003, 10:47
Terrorisme leidt nooit tot een oplossing, ook niet in Palestina. Er wordt altijd terug geslagen en zo blijf je in een cirkeltje gaan.

cambou
19-05-2003, 10:51
Ze moeten met hun poten van Marokko afblijven stelletjes sukkels!!!!!! Beetje grof, maar dit vind ik !!!

Mysteryguest
19-05-2003, 11:18
Ik denk inderdaad dat de aanslagen in Casablanca veel mensen heeft wakker gemaakt! Dit soort aanslagen zijn verschrikkelijk, Als je het nieuws hebt gevolgd dan waren de aanslagen gericht tegen de joden in Marokko en westerse toeristen maar vooral de joden. Joden en moslims wonen in casablanca als broeders met elkaar en dat zijn ze ook dus ik snap niet wat het probleem is van die terroristen??? Dat soort mensen dient aangepakt te worden en ook van de Marrokaanse joden hebben ze met hun poten van af te blijven! Marokaan is Marokkaan jood/christen of moslim! Adios

cambou
19-05-2003, 11:27

Ze rondselen hopelozen jongeren echt gaat te ver!!!!!

cambou
19-05-2003, 11:32
Origineel gepost door Mysteryguest Ik denk inderdaad dat de aanslagen in Casablanca veel mensen heeft wakker gemaakt! Dit soort aanslagen zijn verschrikkelijk, Als je het nieuws hebt gevolgd dan waren de aanslagen gericht tegen de joden in Marokko en westerse toeristen maar vooral de joden. Joden en moslims wonen in casablanca als broeders met elkaar en dat zijn ze ook dus ik snap niet wat het probleem is van die terroristen??? Dat soort mensen dient aangepakt te worden en ook van de Marrokaanse joden hebben ze met hun poten van af te blijven! Marokaan is Marokkaan jood/christen of moslim! Adios Klopt ben ik het helemaal mee eens Wat is het probleem als je goed met elkaar kan opschieten!!! het zou juist een probleem zijn als je niet met elkaar kon opschieten. Ik zweer t je ik heb een hekel aan elqaida echt waar de hoge hoed doet niets maar laat hopeloze kids zich bombarderen. Maar in marokko was het niet elqaida maar sirata mostaqil, Zij waren 2 jaar geleden ook bij ons in knitra en ze sloegen meiden omdat ze aan het zonnen waren op het strand alleen toen heeft de politie hun opgepakt. En nog een verhaal over hun ze hadden 2 vrouwen opgepakt die koken op bruiloften en een der van hebben ze dood gemaakt gekookt en aan de honden gegeven. Dat zijn toch geen mensen!!!!!

an3sdej
19-05-2003, 12:06
Gelukkig dat Smartie ook omgeturnt wordt. Misschien is zo'n aanslag in Marokko dan toch ERGENS goed voor! Nu nog tegen aanslagen in Israelische steden worden Smartie, je leert het wel!

an3sdej
19-05-2003, 12:10
De mensen die ze in Israel organiseren, zullen ze ook georganiseerd hebben in marokko!!!

an3sdej
19-05-2003, 12:26
Goed zo, ga zo door, en Marokko glijdt nog verder af in armoede. Vele toeristen zullen Marokko nu links laten liggen!