Bekijk originele versie : Bemoeizucht van je schoonmoeder, daar wordt je dus echt niet goed van!!!
Lieve mensen,
Ik heb al een jaar een relatie met een hele lieve jongen, maar het probleem is mamma, mamma staat op nummer 1, mamma zus en mamma zo wat moet ik hier nou mee, nog even en hij gaat bij mamma in bed liggen?? Soms denk ik dat het aan mij ligt maar ik weet het niet. Zou zijn moeder nou echt een bemoeial zijn zoals ik me haar voorstel, of zal ze wel meevallen en droom ik ofzo?? Hij zegt dat ze wel heel erg lief is maar dat zijn alle moeders..
Ik heb het niet zo op schoonmoeders die er mee bemoeien ik ben bang dat zij er zo 1 is??
Graag serieuze reacties please..
Allereerst: ben je Marokkaanse of Nederlandse????
en ga niet zeggen dat het niks uitmaakt.
Salaam,
Hahaha ik ken dat gevoel, toen ik verloofd was, belde zijn moeder hem telkens op toen had ik ook zo'n idee van o o gaat zij ons dan ook telkens lastig vallen als we getrouwd zijn, Maar alhoemdillah niet zodra je eenmaal getrouwd ben dan zijn ze niet zo althans mijn schoonmoeder niet. Op dat moment wonen ze nog thuis vandaar.
Ze draaien wel bij, ze hebben toch ook hun eigen leventje, maak je niet zo druk om het komt wel goed.
Ik hoop dat ik je hierbij een beetje heb geholpen.
Ma3a salama.
Origineel gepost door Tornado
Allereerst: ben je Marokkaanse of Nederlandse????
en ga niet zeggen dat het niks uitmaakt.
Ik ben marokkaans wat *** je man ik vraag hier om advies ja en die wil ik graag krijgen van serieuze mensen....damn..some people!!??
tangergirlhanan
29-05-2002, 10:58
hey misschien moet je haar gewoon wat
beter leren kennen en misschien gaat het wel over als jullie
getrouwd zijn en als jou vriend of man ik weet niet wat het is zegt dat ze moeder
lief is dan denk ik wel dat je dat moet gelofen! :zwaai: doegie
soussiasaida
29-05-2002, 11:07
Ze maakt zich gewoon zorgen om haar zoontjelief. Voordat mijn broer ging trouwen zat mijn moeder ook hem telkens in zijn nek.......gewoon uit bezorgdheid niet controlerend ofzo. Ze willen gewoon het beste voor hun zoontje. En hij deed ook alles voor mijn mumsss maar tje oorzaken hiervan weet ik niet.......ze houden gewoon van elkaar, zoals jij van hem houd ;) ......
Geef haar tenminste eerst de kans om kennis met je te maken. Wie weet valt ze super mee. Kbedoel ze geeft duidelijk enorm om haar zoon das al zeker een pluspunt. Moehim, leer haar kennen, mss ga je nog verbaasd staan
Lieve mensen,
Ik heb al een jaar een relatie met een hele lieve jongen, maar het probleem is mamma, mamma staat op nummer 1, mamma zus en mamma zo wat moet ik hier nou mee, nog even en hij gaat bij mamma in bed liggen?? Soms denk ik dat het aan mij ligt maar ik weet het niet. Zou zijn moeder nou echt een bemoeial zijn zoals ik me haar voorstel, of zal ze wel meevallen en droom ik ofzo?? Hij zegt dat ze wel heel erg lief is maar dat zijn alle moeders..
Ik heb het niet zo op schoonmoeders die er mee bemoeien ik ben bang dat zij er zo 1 is??
Graag serieuze reacties please..
Schiet haar een kogel in het hoofd, vergiftig haar en steek haar dan neer!
Niet noodzakelijk in die volgorde.
Maar doe wat mens! Voor ze jou te grazen neemt! :moe:
Femme_Dior
24-07-2005, 23:35
Ja en dan?
Als ge zn moeder nie aanvaard laat em dan los éh want dan aanvaard ge em ook nie.
Of zyde jaloers dat zn moeder zn nr1 is.
Ik geef em van harte gelyk.
JuSzt_mY
24-07-2005, 23:39
Ja en dan?
Als ge zn moeder nie aanvaard laat em dan los éh want dan aanvaard ge em ook nie.
Of zyde jaloers dat zn moeder zn nr1 is.
Ik geef em van harte gelyk.
:moe:
Dat betekend dat hij nog niet volwassen is.
Hij heeft mammie nog bij alles nodig.
Moeschino
24-07-2005, 23:40
Ik ben marokkaans wat *** je man ik vraag hier om advies ja en die wil ik graag krijgen van serieuze mensen....damn..some people!!??
Wat ben jij fokking geirriteerd zeg!
Moeders zijn niet allemaal bemoeizuchtig! De meesten zijn gewoon bang dat hun zoon met een sletje gaat trouwen! Zolang je geen sletje bent, moet je je geen zorgen maken! Als je een sletje bent, maak je borst maar nat, dat worden nog prettige confrontaties! :hihi:
Femme_Dior
24-07-2005, 23:40
Wa ister te zien?
:moe:
JuSzt_mY
24-07-2005, 23:46
Wa ister te zien?
[I]die opmerking sloeg nergens op alsik jou niet aanvaard wil niet zegge dat ikjou moeder bv niet zal aanvaarden ! denk na
Femme_Dior
24-07-2005, 23:50
Nee ma zyn moeder is wel diegene die hem heeft opgevoed tot de persoon hy nu is & zyn moeder is diegene die hem 9 maanden heeft gedragen.
& dan komt 1 of ander vriendinnetje zulke jaloezie uiten tegenover zn moeder.
Ja moest ik van hem was dan zou ik zegge da ze mag vertrekke by aar eige moeder.
Jongens blyven altyd 'moederskindjes'.
& wy vrouwen moete da ma aanvaarden.
[I]die opmerking sloeg nergens op alsik jou niet aanvaard wil niet zegge dat ikjou moeder bv niet zal aanvaarden ! denk na
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.