Bekijk originele versie : Mijn tante woont 2 flats verder van hotel Safir, waar de aanslag is gepleegd.
Naast mijn tante is een joodse club te vinden....als ze daar op hadden gemunt had ik geen oma tante en neven en nichten meer! 2 flats naast mijn tante vind je hotel Safir...toen mijn tante de klap hoorde zijn ze als een speer gevlucht naar hun 2e huis net buiten Casa.....
Waar gaat dit heen....!!!
Ze kunnen net zo goed heel Casablanca bombaderen .......je heb verschikkelijk veel bedrijven in Casa wat dus bijna allemaal van marokkaanse joden zijn... de Burgemeester van casa is joods van afkomst!!!!
Ze zijn er niets mee opgeschoten...want de meeste doden zijn marokkanen van islamitische afkomst...
Ik ga in juli naar casablanca....wie van jullie was en is nog plan om naar Casablanca te gaan ????
BentShawiya
19-05-2003, 13:05
Hey Ghtie,
Ja ik weet hoe je je voelt zoals je al wist ben ik ook casaouia wallah ze hebben niks bereikt maar ik ga inshallah ook naar Casa want ik weet zeker dat dit niet meer zal gebeuren inshallah!!
Ik ben blij voor je tante dat ze zo slim is geweest om te vluchten ma 3andie man ntsalha!!!
Ewa...ik wens alle nabestaanden veel sbar inshallah!!!
Origineel gepost door BentShawiya
Hey Ghtie,
Ja ik weet hoe je je voelt zoals je al wist ben ik ook casaouia wallah ze hebben niks bereikt maar ik ga inshallah ook naar Casa want ik weet zeker dat dit niet meer zal gebeuren inshallah!!
Ik ben blij voor je tante dat ze zo slim is geweest om te vluchten ma 3andie man ntsalha!!!
Ewa...ik wens alle nabestaanden veel sbar inshallah!!!
Ik ga ook maar je voelt je wel onveilig....zo en zo ga ik niet naar drukke plekken en vermijd ik Mc donalds...
Ik heb vandaag met mijn famillie gesproken..het leven gaat gewoon door ....er word weer gewerkt en naar school gegaan.
Politie is er wel volop...ik ben gewoon benieuw hoe het straks gaat als ik de zomer in Casablanca ga....???
mhaidra, DAT moet je toch over hebben voor de heilige oorlog?? Misschien moeten er wel meer Marokkanen sterven voor de heilige oorlog!!
Origineel gepost door an3sdej
mhaidra, DAT moet je toch over hebben voor de heilige oorlog?? Misschien moeten er wel meer Marokkanen sterven voor de heilige oorlog!!
Hoe kan jij makkelijk over een heilige oorlog praten....
Je weet dat dit niet zomaar kan.....dit is de Islam niet!
En wie zegt dat oorlog heilig is!!!!!! :kwaad:
......En wie zegt dat oorlog heilig is!!!!!! ........
HEEL veel islamitische leiders en imams!!!!!!
......En wie zegt dat oorlog heilig is!!!!!! ........
HEEL veel islamitische leiders en imams!!!!!!
Jezelf beschermen en verweren is anders dan een oorlog uitbreken en onschuldigen vermoorden.....
Vertel me nu an3sdej wat hebben deze terroristen in hun ogen goed gedaan dan hun zelf opblazen en wat marokkaanse moslims vermoord.... wat denk ik niet de achterliggende gedachten is?????
Wat hebben terroristen goed gedaan met de aanslag op de twin towers??
Wat hebben terroristen goed gedaan met de aanslag op Bali??
Wat hebben die terroristen goed gedaan met de aanslag op de ambassade in Tanzania??
Wat hebben de terroristen goed gedaan met aanslagen op mensen in tel Aviv??
Massin2953
19-05-2003, 14:06
wat ben jij toch voor een goedkope provocateur!
Ik snap niet wat jouw provocerende reacties met dit topic te maken hebben!?
en Ik snap ook niet al die onbeschofte provocerende reactie's bevoorbeeld op een topic als: teken de condoleance.
Gatverdamme! net een aasgier! hij aast alleen op zulk momenten.
Wat hebben terroristen goed gedaan met de aanslag op de twin towers??
Wat hebben terroristen goed gedaan met de aanslag op Bali??
Wat hebben die terroristen goed gedaan met de aanslag op de ambassade in Tanzania??
Wat hebben de terroristen goed gedaan met aanslagen op mensen in tel Aviv??
De zelfmoord pogingen in israel kan ik begrijpen ik keur het niet goed.....maar ik begrijp de palestijnen..
De rest mag jij beantwoorden....want de rest slaat bij mij nergens op.....
Zeg an3sdej ....dus je gelooft ook sterk in dat zij die dit doen een goede daad hebben geleverd in de samenleving en als een jihad naar de paradijs gaan????
Masin, ik stel een tegenvraag op de volgende vraag
...Vertel me nu an3sdej wat hebben deze terroristen in hun ogen goed gedaan dan hun zelf opblazen en wat marokkaanse moslims vermoord.... wat denk ik niet de achterliggende gedachten is?????......
Geef mij dan eens antwoord? Ik ben geen provocateur, maar wel een tegenstander van terreur op die burgers in Casablanca, en in NY.
Massin2953
19-05-2003, 14:13
...Vertel me nu an3sdej wat hebben deze terroristen in hun ogen goed gedaan dan hun zelf opblazen en wat marokkaanse moslims vermoord.... wat denk ik niet de achterliggende gedachten is?????......
Geef mij dan eens antwoord? Ik ben geen provocateur, maar wel een tegenstander van terreur op die burgers in Casablanca, en in NY.
Ik snap niet wat jouw ractie's met dit topic te maken hebben?
jij bent gewoon degene die zelf zijn eigen inbeelding geeft aan wat derden hier op het forum zetten!
ik heb zulk reactie's van jou al gezien op een topic die zelfs alleen over de condoleance gaat .
Vriend, denk je nooit wel eens bij jezelf: "zie ik misschien niet al te veel beesjes achter boompjes?"
Moeilijk he .....een antwoord op een vraag geven!
yasminatilburg
19-05-2003, 14:59
is echt erg man zo een goede vriend van mij hem opa en oma zijn ook omgekomen bij die aanslagen.ze vermoorden niet alleen die joden maar ook de marokanen zelf.ewa ja wat kan ik er aan doen.
latersssssssssssssssssssssssss
.......Ze zijn er niets mee opgeschoten...want de meeste doden zijn marokkanen van islamitische afkomst...
Als jij je eigen antwoord al klaar hebt, waarom moet ik dan nog antwoorden?? DAAROM stel ik mijn tegen vraag!! Terreur heeft helemaal geen zin!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.