Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onderzoek BVD!

aSunnyFriend
28-05-2002, 20:29

opnieuw haalt de BVD de journaals, weer die verhalen over terrorisme en Islam. Ik had niet anders verwacht. Maar erger vindt ik de belastering van de 2 omgekomen jongeren in Kashmir. Het feit dat ze Nederlans staatsburger waren is blijkbaar niet genoeg om een serieus onderzoek in te stellen naar de doodsoorzaak. Wel moet een overheidsinstantie natuurlijk verklaren dat ze betrokken waren bij het terrorisme, tuurlijk. Waarom zoveel tijd in een onderzoek steken over ons terwijl jullie een moord uit extreem-linkse hoek totaal niet konden voorspellen. Oh oh wat een kwaliteitsveiligheidsdienst. Oh ja en dat onderzoek over Islamitische scholen dat had nut, tuurlijk kinderen van 5 tot 13 jaar die zijn pas staatsgevaarlijk... goed opgemerkt!!! Ik ben trouwens een nederlander en of jullie dat nou leuk vinden of niet een Moslim en zo ga ik ook dood !! Jullie hebben een probleem he .. willen jullie mijn adres hebben. Oh hebben jullie dat al. Ik ben trouwens op Cuba getraind en daarna heb ik diploma terrorist 1 gehaald in jordanie.. nu ben ik bezig met de extra zware opleiding stadsterrorist ja waar die gegeven wordt ja ik ga niet alles vertellen .. iets moeten jullie ook zelf uitzoeken.. dat snappen jullie zelfs nog wel. Ik noem me nou Salahdin , misschien hebben jullie ergens in die muizenkantoortjes nog een geschiedenisboek en dan weten jullie wie dat was..

aSunnyFriend
28-05-2002, 20:43
niets maar ik schrijf mijn frustatie weg)) Salahdin en eigenlijk interesseert mij het niets ... ik ben trots op mijn geloof, ik ben ook bereid om ervoor te sterven als dat nodig mocht zijn. En 1 ding de Islam is niet te stoppen.....HAHAHAHAHAHAHA dag BVD

aSunnyFriend
28-05-2002, 21:18
:p precies Sabje

aSunnyFriend
28-05-2002, 22:08
Sabje wil je nog ff wachten want ik ben binnenkort in Rotterdam....dan wordt ik een martelaar ...ja dat is mijn droom al vanaf mijn kindertijd ........zoals bij elke moslim ...missschien een mooi citaat voor jullie rapport.. Salahdin trouwens Sabje heb jij wel terrorist 1e klasse ?? dat is namelijk nodig voor z'on aanslag

aSunnyFriend
28-05-2002, 22:21

dan moeten we vlak voor de aanslag trouwen in de Moskee van el Moundi .. en dan worden we het bekendste terrorcouple ever.. :Iluvu: Sabje en nu ga ik lekker slapen, dromen van nieuwe aanslagen , samen met jou !! :romance:

oujdiameghrabia
28-05-2002, 22:53
he jongens vergeet mij niet ik wil ook zo graag mee en trouwens ik heb heel veel wapens van saddam geleend zullen we morgen inshaalaah gaan

selim
29-05-2002, 11:41
aslalaam moe alaikoem Ait Wayaran, Ja je hebt inderdaad dit bericht al eerder geplaatst en daarop heb ik ook gereageerd en dus doe ik dat nu weer. Je hebt het iedere keer over schokkend ik vind het heel goed van je dat je zo begaan bent met het lot van de islamitische jongeren hier in Nederland, maar ik heb in mijn vorige reactie aan je gevraagd of je ook oplossingen hebt want het feit dat het niet de goede kant opgaat met onze leer dat is algemeen bekend. Je draagt aan dat het komt door 'foutieve' informatie die gegeven wordt door vage moeftie's. Maar nu vraag ik je wat ik in de vorige discussie ook heb gevraagd: Wat te doen? Ma'asalama

Hammouda
29-05-2002, 15:22
Is het geen idee om iedereen op te roepen dergelijke brieven als die van Salahudien naar de BVD te schrijven?

OUIDAD1
29-05-2002, 16:26
SALAAM, IK SLUIT ME BIJ JULLIE AAN,HET IS INDERDAAD VRESELIJK WAT ER ZICH DE LAATSTE TIJD AFSPEELT IN ONS GELOOF EN DE SLECHTE PUBLICITEIT LIJKT MAAR NIET OP TE HOUDEN. MAAR NOU VRAAG IK DAN WEER: WAT KAN IK EN ANDEREN ALS INDIVIDUEN ERAAN DOEN? :confused: :confused: :confused: