Bekijk originele versie : Resist : ,,Uitslag goede basis voor 2006''
Resist : ,,Uitslag goede basis voor 2006''
Resist-voorman Abou Jahjah zegt tevreden te zijn met de uitslag die zijn partij in Antwerpen heeft gehaald. ,,Onze uitslag was te verwachten: we halen 2,5 procent. In de rest van Vlaanderen viel het resultaat wat tegen. Het is echter de eerste keer dat we aan verkiezingen deelnemen", stelde hij zondagavond.
"Dit is een goede basis voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Als enig links alternatief heeft Resist een goede toekomst", poneerde Jahjah. Hij wijst onder meer op een groeiend electoraal potentieel. ,,We hebben de toekomst omdat we de jeugd hebben. De migrantenstemmen die vroeger naar Agalev gingen, zijn nu naar Resist gegaan. Dat is een trend. Agalev kan voor die kiezers geen alternatief meer bieden.''
Jahjah toonde zich tevreden over de samenwerking tussen Resist en de PvdA. We hebben een goede campagne gevoerd. Niettemin wil de Arabisch-Europese Liga ook een actiegroep blijven. ,,Resist is een politieke lijst. AEL blijft echter AEL'', aldus Jahjah.
18/05/2003
abdoel6666
19-05-2003, 02:27
Origineel gepost door army
Nou ja, een kinderhand is snel gevuld hé. :D
Dacht je nou echt dat ze met de volgende verkiezingen erop vooruit zullen gaan.?
Het is en zal steeds een marginaal partijtje blijven dat hoogstens de afwas van de anderen zal mogen doen.
Laat abu zichzelf nu maar concentreren op de verbetering van de leefsituatie van de Marokkaanse jongeren alvorens de straten onveilig te maken met zijn betogingen met stenengooiende jongeren voor de Palestijnse zaak. Maar zo zal ie er niks van bakken.....waar en wanneer is het requiem ?
Dag ael........het was een fijne verkiezing... :lol:
Ben je nou weer een wijf, zielig zionistje??!!
abdoel6666
20-05-2003, 13:27
Mot jij niet naar feedback om te gaan huilen.... :stout:
Travestietje, keer op keer wordt je er uitgepleurd, maar je blijft maar terug komen. Je lijkt net een klein kind..... :zwaai:
freemale
20-05-2003, 13:31
Origineel gepost door abdoel6666
Travestietje, keer op keer wordt je er uitgepleurd, maar je blijft maar terug komen. Je lijkt net een klein kind..... :zwaai:
Oh, jij bent er ook een die niet tegen de waarheid kan. De waarheid moet weggepleurd worden! Jij bent degene die een klein kind is, elke keer pista opzoeken. Waarom wil je dat hij verbannen wordt? Ben je bang van hem?
abdoel6666
20-05-2003, 13:37
Origineel gepost door freemale
Oh, jij bent er ook een die niet tegen de waarheid kan. De waarheid moet weggepleurd worden! Jij bent degene die een klein kind is, elke keer pista opzoeken. Waarom wil je dat hij verbannen wordt? Ben je bang van hem?
Ik bang zijn voor het laagste soort mens wat er rond loopt op deze aarde? Nooit...... Iemand die de Islam op een belachelijke manier beledigd is voor mij een minder als een hond... Mevrouwtje brul niet in het rond, als je de feiten niet kent....
abdoel6666
20-05-2003, 13:45
Jou hatelijke taal is niet genoeg om je een ban te geven volgens beheer, dus is er helemaal geen reden om mij een ban te geven. :D
Maar ik beloof je, zodra ik een ban krijgt die tenvolle verantwoord is, dus met een geldige reden om iemand te bannen.... en met vermelding van de reden waarom..dan zal je me hier niet meer zien en zal ik mijn ban aanvaarden.
Maar me bannen omdat ik een ander mening heb dan de vele zionisten..Amerikanen...westerlingen haters enz enz, of omdat ik beheer met hun neus op hun verantwoordelijkheden heb gedrukt...neen, dat pik ik niet.
Ik hou nu eenmaal van eerlijke mensen, dat is mijn zwak punt. ;)
Mvg
Pista
Dit bewijst maar weer eens hoe asociaal je bent....Je bent hier te gast op dit forum, en je hebt je te gedragen naar de regels die hier op zijn gesteld. Je bent niet in de positie om zelf de regels te bepalen. Dit bewijst jouw asociaal en dictatoriaal gedrag maar weer eens. Meneer/Mevrouw denkt overal boven te staan.....
Voor de duidelijkheid zionistje, het zijn jouw teksten die opzetten tot haat tegen Moslims en Marokkanen.... probeer jouw vieze manier van schrijven nou niet op mij te projecteren.....
abdoel6666
20-05-2003, 13:57
Ik bepaal zeker de regels niet, ik ken de rgels, maar beheer scheen ze zelf niet te kennen.
En giezien jou scheldpartijen eigen aan jou persoon, zou ik zeggen dat ook jij ze niet kent.
Daarom dat deeltje dat op jou betrekking heeft speciaal voor jou. :D
Berichten waarin reclame wordt gemaakt worden weggehaald. Berichten waaruit geen respect voor anderen blijkt, of waarin rasisme, sexisme, vieze taal of scheldpartijen voorkomen worden ZONDER MEER verwijderd.
Mvg
Pista. ;)
Dit heeft meer betrekking op jou, als op mij..... :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.