Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zou Jij Met Een......

Pagina's : [1] 2

STUDENTE2003
19-05-2003, 00:03

ZOU JIJ MET EEN ARABISCHE OF BERBERSE VROUW/MAN WILLEN TROUWEN???? ER ZIJN NAMELIJK GENOEG MENSEN DIE ZEGGEN: ARABIER MET EEN ARABISCHE, EN BERBER MET EEN BERBERSE! WAT VINDEN JULLIE HIERVAN??? GRAAG JE ARGUMENT!

Salaama
19-05-2003, 00:05
Alles wat een Islamitiche achtergrond heeft..maar ik denk bij mij dat het toch een Berber word..

lovely_mariam
19-05-2003, 00:05
mij maakt het geen bal uit met wie ik trouw zolang diegene mij gelukkig kan maken en zolang hij maar moslim is

amianis
19-05-2003, 00:06
Just because you can, doen't mean you should, please stop tatalisation. M.A.T. :)

wardaroosje
19-05-2003, 00:06

Origineel gepost door STUDENTE2003 ZOU JIJ MET EEN ARABISCHE OF BERBERSE VROUW/MAN WILLEN TROUWEN???? ER ZIJN NAMELIJK GENOEG MENSEN DIE ZEGGEN: ARABIER MET EEN ARABISCHE, EN BERBER MET EEN BERBERSE! WAT VINDEN JULLIE HIERVAN??? GRAAG JE ARGUMENT! Nee mij maakt het nix uit. Zolang je van elkaar houdt en elkaar respecteerd maakt de afkomst niets uit :) En het belangrijkste van al is dat je geloof op nr. 1 komt te staan

SweetRose
19-05-2003, 00:12
Origineel gepost door amianis Just because you can, doen't mean you should, please stop tatalisation. M.A.T. :) Ga je dit nou op elke topic zetten :D Zet het gewoon in je ondertekening..dan moet je da ni elke keer weer hertypen :hihi: :zwaai:

LELIJKERD
19-05-2003, 00:14
barbaren zijn mooi om naar te kijken (de vrouwen dan he :D) maar ik heb toch liever een Arabische schone Mijn moeder is ook van berberse afkomst, dus no big deal ;)

salimma19
19-05-2003, 00:22
Origineel gepost door LELIJKERD barbaren zijn mooi om naar te kijken (de vrouwen dan he :D) maar ik heb toch liever een Arabische schone Mijn moeder is ook van berberse afkomst, dus no big deal ;) Hmm.........geef eens een goed argument dan........waarom heb je liever een arabische dan een berberse.......ik persoonlijk vind berberse meisjes wel veel mooier dan arabische :zwaai:

C_OUJDIA
19-05-2003, 00:37
Zolang het een een moslim vanuit het hart is....

chamalgirl
19-05-2003, 01:11
ik ben zelf berbers, maar val eerder op een arabische dan een berberse jongen..............en helemaal als diegene ook uit chamal komt :verliefd: vraag me niet waarom en ik vind marokaanse meisjes in het algemeen mooi

Dreamlover
19-05-2003, 01:13
Origineel gepost door wardaroosje Nee mij maakt het nix uit. Zolang je van elkaar houdt en elkaar respecteerd maakt de afkomst niets uit :) En het belangrijkste van al is dat je geloof op nr. 1 komt te staan Helemaal mee eens. :)

Najib26
19-05-2003, 01:16
Ik denk dat Arabieren liever met Arabieren trouwen en dat berbers liever met berbers trouwen. Ik ben berber, dus ik trouw ook liever met een berberse. Het is gewoon praktischer. Je kunt elkaar ook in je eigen taal verstaan. En de families kunnen zo beter met elkaar communiceren.

superwomen
19-05-2003, 01:35
Ik ben zelf Arabisch en mijn man die is weer Berbers en we communiceren in het Nederlands,Berbers en Arabisch. :giechel: :zwaai:

kamal2003
19-05-2003, 03:16
Origineel gepost door salimma19 Hmm.........geef eens een goed argument dan........waarom heb je liever een arabische dan een berberse.......ik persoonlijk vind berberse meisjes wel veel mooier dan arabische :zwaai: salaam, je vraagt om een argument, terwijl je zelf dat ook niet geeft. Allah geeft schoonheid aan wie Hij wil. Het heeft niks met afkomst te maken. Mij maakt het persoonlijk weinig uit. Als ze maar moslima is. Dit is trouwens niet slecht bedoeld hoor salimma19. Ik wijs je enkel op mijn visie. salaam . :zwaai:

Danae
19-05-2003, 03:16

Origineel gepost door Najib26 Ik denk dat Arabieren liever met Arabieren trouwen en dat berbers liever met berbers trouwen. Ik ben berber, dus ik trouw ook liever met een berberse. Het is gewoon praktischer. Je kunt elkaar ook in je eigen taal verstaan. En de families kunnen zo beter met elkaar communiceren. http://opkikkertje.nl/smilies/diversen/denken001.gif Nou Najib dit antwoord had ik nou niet van jou verwacht. Wat dacht je om te communiceren in de taal van de Qo`ran? Ookal is het een chineze-surinaamse- of russiche moslima, het gaat erom dat jullie de liefde voor de Islaam samen delen en elkaar Inch Allah meer dingen bij kunt leren. Tis natuurlijk wel makkelijk als je beiden chinees verstaat maar toch, niet het uitgangs punt van partnerkeuze.

Pagina's : [1] 2