Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tipsz Van Nawal !

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Superficial
08-04-2006, 16:07

Hier ga ik tips voor je haren, gezicht, etc plaatsen. Join me als je wilt! :sjans: Nawal ©

Superficial
08-04-2006, 16:07
Tips om beter om te gaan met uw haren. Dan natuurlijk nooit kwaad want de haren vallen natuurlijk wel op. Zeker als ze een mooie kleur hebben en glanzen in de zon. Glanzende haren Haren wassen. Als je donker haar naspoeld met water en wat azijn dan gaat het glanzen. Blond haar gaat juist glanzen als je het naspoeld met water en wat citroensap. In beide gevallen ng even naspoelen met gewoon water.

Superficial
08-04-2006, 16:08
Epileren Epileren pijnlijk? Voor het epileren met een ijsblokje over de huid deppen en je voelt er veel minder van. Vet Vet haar moet je vaak wassen met sterk verdund sodawater. Droog haar kun je beter niet teveel wassen. Smeer eens per maand de hoofdhuid goed in met olijfolie. Tegen roos Was het haar regelmatig met lindebloesemthee als middel tegen roos! Haaruitval Neem bij haaruitval extra vitamine B complex, te koop bij elke drogist. Werkt ook goed bij neerslachtigheid

Superficial
08-04-2006, 16:09
Schoonheid komt van binnen, en dat is ook zo. Meer dan je denkt. Een goede voeding zorgt bijvoorbeeld direct voor een betere huid. Maar ook op langere termijn helpen verzorgende bestanddelen bij het behouden van een jong en fris uiterlijk. Het gezegde ‘je bent wat je eet’ heeft dus absoluut een kern van waarheid. Er is een samenhang tussen voedsel en de conditie van huid en haar. Wie alleen maar junkfood neemt en zelden samengstelde koolhydraten, eiwitten en verse groenten, komt belangrijke voedingsstoffen tekort. Een paar producten die belangrijk zijn voor de huid zijn: Aardbeien - een belangrijke bron van vitamine C. Peterselie - bevat ijzer, kalium en fofor en is een goede vochtafdrijver. Knoflook - neutraliseert giftige stoffen en voorkomt vetophopingen in de bloedvaten. Kip - bevat aminozuren die de brandstof zijn voor de aanmaak van nieuwe huidcellen. Papaya - bevat een gezonde hoeveelheid vitamine A. Volkorenbrood - rijk aan vezels en dat is goed voor de darmfunctie.

Superficial
08-04-2006, 16:09

Zonneschijn Zoals vrijwel iedereen inmiddels wel weet, moet je goed op de huid letten als u gaat zonnen. De ultraviolette straling (UV) in zonlicht is slecht voor de mens. Men zit al snel te lang in de zon en wie veel in de zon komt, krijgt niet alleen eerder rimpels, maar loopt ook meer risico op huidkanker. Onze huid verkleurt onder invloed van UV-straling en de UV-B straling zorgt er bovendien voor dat onze huid iets verdikt. Dit laatste geeft een natuurlijke bescherming tegen de schadelijke invloeden van de zon. En dat is mooi meegenomen. Een zonnebank moet ook twee soorten UV stralen geven. Zowel UV-A waar je bruin van wordt als UV-B voor de bescherming. Als u een zonnebank met beide stralen hebt, biedt deze nepzon dus dezelfde voordelen als de echte zon, maar ook dezelfde nadelen!

Superficial
08-04-2006, 16:10
Blauwe plekken Bij blauwe plekken, eerst ijs opleggen, en dan zo snel mogelijk in de blender een papje maken van een soort kool (savooi, groene, witte, spruiten) en dit op de blauwe plek leggen, bevestigen met een verbandje en de blauwe plek is binnen de kortste keren weg. Zomersproeten De normale kleur van de huid wordt vooral bepaald door de huidkleurstof melanine. In de zomer ontstaat onder invloed van zonlicht een verhoogd gehalte melanine in de huid. Zomersproeten ontstaan vooral op de aan zonlicht blootgestelde delen van de huid (het gezicht). Zomersproeten komen vooral op jonge leeftijd voor. Alleen door zonlicht komen de sproeten tevoorschijn. Na enige tijd neemt de concentratie sproeten weer af. Het ontstaan van zomersproeten is een normaal en onschuldig mechanisme van de huid.

Superficial
08-04-2006, 16:11
Droge huid Een droge of geïrriteerde huid kan worden veroorzaakt door vele factoren. Wie leeft of werkt in een centraal verwarmde omgeving kan hiervan veel last hebben. Ook weersinvloeden (wind, zon), luchtverontreiniging, chloor in zwembadwater, droge lucht, het voedingspatroon, stofwisselingsproblemen en zelfs stress kunnen huidirritaties veroorzaken. Daarnaast kunnen sommige cosmetische producten en toiletzepen een uitdrogende werking op de huid hebben. Vooral na het wassen voelt een droge huid strak en gespannen aan en vertoont deze ruwe plekken. Het gebruik van badolie tijdens baden en douchen kan uitdroging van de huid voorkomen. Het herstelt de zuurgraad van de huid, waardoor het beschermende vetlaagje behouden blijft en de huid weer soepel aanvoelt. Badolie is geschikt voor elk type huid. Verbrand Bij een verbrande huid (van de zon) moet je een lekker bad nemen. Voeg een halve liter karnemelk aan het badwater toe, zonder andere (schuimende) produkten. Het verzacht, verzorgd en koelt de (rode) huid.

Superficial
08-04-2006, 16:11
Handen De handen zijn onmisbaar maar worden door het vele werk dat ze verrichten er niet altijd mooier op. Maar natuurlijk wilt u de handen wel gezond en mooi houden. Handenfitness Haal de spanning uit je handen. Ontspan ze door uw vingers en handpalmen te masseren en uw handen een paar keer samen te ballen en weer te spreiden. Maak tot slot weer vuisten en draai ze een paar keer rechts- en linksom.

Superficial
08-04-2006, 16:12
Vuil Bij erg vuile handen, met bijvoorbeeld smeerolie, was je je handen met vloeibare zeep en voordat je de zeep op je handen aanbrengt doe je er eerst wat koffiedrab op. Rimpelen Lekker lang in bad liggen. . . Heerlijk, maar houd je handen liever uit het water. Ze gaan er erg van rimpelen en het maakt de nagels zwak. Luchtje Blijven er vieze luchtjes hangen aan je handen? Wrijf ze in met een scheutje Melisse of Lavendel badolie, laat het even intrekken, afspoelen, en ze ruiken weer heerlijk.

Superficial
08-04-2006, 16:12
Mond De mond bepaalt voor een groot deel de uitdrukking van het gezicht. Een mond verraadt ook hoe men zich voelt. De mond kan pruilen, glimlachen of schateren én verleiden en kussen! Een mooie mond heeft gave lippen en mooie verzorgde tanden.

Sweety_warda
08-04-2006, 16:13
Mijn haar moet ik echt gewoon elke dag wassen wat zeer slecht is! ALs ik het kam/bostel dan is het gelijk 3 keer zo dik en hoeveeel spul ik er in gooi het moet gwn gewassen worde.

Superficial
08-04-2006, 16:13
Tandentest Hoe goed is uw gebit? Vul de enquete in bij deTandentest (klik) (http://ilead.itrack.it/clients/NLTandentest/c5951/popup.asp?campaignid=5951&websiteid=3571&scriptid=32239&subwebsiteid=&viralref=0)

Superficial
08-04-2006, 16:15
Mijn haar moet ik echt gewoon elke dag wassen wat zeer slecht is! ALs ik het kam/bostel dan is het gelijk 3 keer zo dik en hoeveeel spul ik er in gooi het moet gwn gewassen worde. Ik heb precies hetzelfde probleem, mijn haar moet ik elke dag wassen anders droogt het uit ofzo. Ik hoop dat je aan mijn tips iets hebt. ( Ik zoek er wel info over ;))

Superficial
08-04-2006, 16:16
Witte tanden Waar zijn uw mooie witte tanden van vroeger gebleven? Kijk eens in de spiegel. Ziet u gele tanden? Vlekkerige koffiekiezen? Een onsmakelijk tabaksgebit? Géén gezicht! ’t Is een hardnekkig probleem, want gewoon poetsen helpt niet of nauwelijks. Er bestaan wel agressieve schuurmiddeltjes, maar die beschadigen het tandglazuur en maken het dof.

Superficial
08-04-2006, 16:16

Voeten De voeten zijn voor veel mensen een beetje een vergeten gebied. Ze zitten meestal ingepakt in sokken en (strakke) schoenen en krijgen vaak niet zo heel veel aandacht. En dat terwijl ze je hele gewicht moeten dragen! Het kan dus geen kwaad om eens stil te staan bij je voeten. We zetten zo'n 8000 tot 10.000 voetstappen per dag en dat betekent dat we op ons zeventigste zo'n 100.000 kilometer hebben afgelegd, dat is ongeveer twee en half keer de wereld rond! Voetverzorging Droog je voeten na het wassen goed af; ook tussen je tenen. Als je dat niet doet kan je huid kapot gaan. Neem eens een voetenbad: er bestaan zelfs speciale voetenbadjes waarin het water kan bubbelen en zo je voeten masseert. Draag bij voorkeur katoenen sokken: dat ventileert en neemt goed vocht op. Knip je teennagels recht af. Als je de hoekjes helemaal wegknipt kunnen de nagels namelijk makkelijk ingroeien. Koop nieuwe schoenen niet te strak, maar ook niet te ruim; dat geeft wrijving.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18