Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongeren reageren beter op blonde agentes

Mister1979
08-04-2006, 14:58

Jongeren reageren beter op blondines on the april 6th, 2006 In de Rotterdamse deelgemeente Oude Noorden, worden blonde agentes ingezet om de barrière tussen agenten en jeugd te slechten. Marokkaanse jongens blijken namelijk beter te reageren op blondines, leert de ervaring bij de Rotterdamse gemeente. Dit opmerkelijk feit kwam vandaag naar voren tijdens het bezoek van een Franse delegatie die Rotterdam bezocht om het veiligheids- en jongerenbeleid in de havenstad te bekijken. De Franse politici hebben na afloop aangegeven geïnteresseerd in het culturele aanbod in de jongerencentra, het fenomeen stadsmarinier en de blonde agentes die worden ingezet. http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=699729/sc=2968ad

Hazouz_55
08-04-2006, 14:59
Jongeren reageren beter op blondines on the april 6th, 2006 In de Rotterdamse deelgemeente Oude Noorden, worden blonde agentes ingezet om de barrière tussen agenten en jeugd te slechten. Marokkaanse jongens blijken namelijk beter te reageren op blondines, leert de ervaring bij de Rotterdamse gemeente. Dit opmerkelijk feit kwam vandaag naar voren tijdens het bezoek van een Franse delegatie die Rotterdam bezocht om het veiligheids- en jongerenbeleid in de havenstad te bekijken. De Franse politici hebben na afloop aangegeven geïnteresseerd in het culturele aanbod in de jongerencentra, het fenomeen stadsmarinier en de blonde agentes die worden ingezet. Plaats de bron s.v.p. :)

gaviel
08-04-2006, 15:34
Newsss.....flitsssss Alle blonderingsmiddelen zijn opgekocht......de winkels klagen dat ze niet kunnen leveren en de aanvraag is enorm. :D Na ja zeg ik denk dat er toch meer aan moet zitten als alleen maar blond haar om tot een goede comunicatie te komen! :maf:

gaviel
08-04-2006, 15:45
Als je wil communiceren wel, maar wie wil dat heden ten dage nog ??? Hoppa !!! dat willen we !! En dat gaat beter met blondines. :eek: oeps dus ik was een beetje ouderwets aan het nadenken geslagen .....dat moet helemaal niet dus :maf:

Mister1979
08-04-2006, 16:01

Ik wil best mishandeld worden door een blonde agente in een cel.

led_zeppelin
08-04-2006, 16:12
Ik reageer überhaupt goed op vrouwen in uniform :)

erkin
08-04-2006, 16:55
Toch wel handig dus, dat niet alle vrouwen een burka dragen:)

Hazouz_55
08-04-2006, 16:59
Toch wel handig dus, dat niet alle vrouwen een burka dragen:) Ging het bericht over Afghanistan ? :)