Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het Slechte beeld over de Marokkaanse jongeren onderling

Pagina's : [1] 2 3

Salaama
18-05-2003, 23:13

En weet je hoe dat komt: Het komt doordat de goede meiden (of jongens) meestal thuis/school/werk zitten. Die hangen niet doelloos rond. Maar de slechteriken (hoe moet ik het anders noemen) wel, en vandaar dat het erop lijkt dat de meiden/jongens niet erg goed bezig zijn.Door het beeld dat we dus buiten zien. Vandaar dat de goede vrouwen zoiets hebben van; ‘Er bestaan geen goede Marokkaanse mannen’ en mannen hebben zoiets van; ‘Alle Marokkaanse vrouwen zijn …..' Hoe denken jullie erover (misschien zit ik er helemaal naast)

chicamaroquia
18-05-2003, 23:17
Nee je zit er niet naast, je slaat de spijker precies op zijn kop! :goedzo:

SaMiax
18-05-2003, 23:20
uhu... :goedzo:

Mazlout
18-05-2003, 23:26
toch weet ik dat er wel goeie zijn....

saidaaatje
18-05-2003, 23:29

er zijn zeker slechte jongeren bij, maar die heb je in elk cultuur en niet alleen in de marokkaanse cultuur.........

-Reda-
18-05-2003, 23:31
Ik zie hier potentiële M.A.T.-leden. De M.A.T. probeert dit verschijnsel samen met de tatalisatie tegen te gaan. Steun daarom de MAT en wrodt lid van onze beweging. Voor meer info: zie de topic M.A.T.: Mocro's Against tatalization!!

Mazlout
18-05-2003, 23:32
wat is tatalization?

saidaaatje
18-05-2003, 23:37
verkazing:D

Mazlout
18-05-2003, 23:44
oooh nee daar ben ik ook tegen, voor mezelf dan... andere moeten doen wat ze niet laten kunnen

amianis
18-05-2003, 23:46
Just because you can, doen't mean you should, please stop tatalisation. M.A.T. :)

Marrakchia_86
19-05-2003, 11:11
Origineel gepost door saidaaatje er zijn zeker slechte jongeren bij, maar die heb je in elk cultuur en niet alleen in de marokkaanse cultuur......... Zekerss :goedzo:

Najib26
19-05-2003, 11:13
Origineel gepost door Salaama En weet je hoe dat komt: Het komt doordat de goede meiden (of jongens) meestal thuis/school/werk zitten. Die hangen niet doelloos rond. Maar de slechteriken (hoe moet ik het anders noemen) wel, en vandaar dat het erop lijkt dat de meiden/jongens niet erg goed bezig zijn.Door het beeld dat we dus buiten zien. Vandaar dat de goede vrouwen zoiets hebben van; ‘Er bestaan geen goede Marokkaanse mannen’ en mannen hebben zoiets van; ‘Alle Marokkaanse vrouwen zijn …..' Hoe denken jullie erover (misschien zit ik er helemaal naast) Het is inderdaad dat de goede jongens en meiden niet vaak buiten rondhangen. Maar feit blijft dat een heel groot deel niet goed bezig is.

Itsjustme
19-05-2003, 13:09
de meeste ontmoeten de verkeerde en denken dat meteen iedereen zo is guess what WRONG iedereen is anders!!!

Salaama
19-05-2003, 13:27
Origineel gepost door Najib26 Maar feit blijft dat een heel groot deel niet goed bezig is. Verklaar je antwoord waarom je dit denkt? Ik denk namelijk niet dat het een feit is.

Salaama
19-05-2003, 13:48

Origineel gepost door MissOogappeltje Helemaal gelijk meid!:goedzo: Ik zal ff op de deuren gaan kloppen om een jongen te vissen! :D He meid ik ben op Zondag 6 juli in fes!:hoera: Shedetek..Leuk man, Ik ben Jaloers op je..Ik wil ook,,Heel misschien kom ik 3 weken, naar maroc (Fés)... Maarre jij bent dus MissOogappeltje.leuk hoor..Ik ben al die nemen vergeten man met wie ik vorige keer wat ging drinken..Noem ze effe op voor me, ga ik een topic voor ze openen dat ze bij mij moeten melden. Groetjes..

Pagina's : [1] 2 3