Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geachte Leden

TwinkleEye_19
18-05-2003, 22:41

Even wil ik kenbaar maken dat ik 't echt rot vind dat ik van leden virussen via email krijg opgestuurd via een ander emailadres.. Ik weet dit omdat het emailadres wat ik nu heb, speciaal voor marokko.nl heb geopend en alleen aan leden van hier heb gegeven.. Verder geef ik mijn o6-nummer in vertrouwen, dat mijn 06-nummer hier op de chatbox onder m'n echte naam aan gozers wordt gegeven met 't verzoek om te daten vind ik heel erg... Op m'n werk, om 3 à 4 uur in de nacht mij uit m'n slaap bellen, en dat door een of ander halfegare illegaal, zorgt er voor dat ik met rothumeur opsta... Als ik behoefde zou hebben om te daten of m'n o6 nummer wil geven had ik dat allang gedaan, maar ben er gewoon niet van gediend.. Mijn verzoek is dan ook of ook met dit soort grappen kan worden opgehouden... Alvast bedank :zwaai: Kga zo slapen en hoop dat ik dit keer niet gestoord ga worden met dit soort kleutergeintje :jammer:

chicamaroquia
18-05-2003, 22:42
:schok: zo kinderachtig! :jammer:

yasmine
18-05-2003, 22:43
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Even wil ik kenbaar maken dat ik 't echt rot vind dat ik van leden virussen via email krijg opgestuurd via een ander emailadres.. Ik weet dit omdat het emailadres wat ik nu heb, speciaal voor marokko.nl heb geopend en alleen aan leden van hier heb gegeven.. Verder geef ik mijn o6-nummer in vertrouwen, dat mijn 06-nummer hier op de chatbox onder m'n echte naam aan gozers wordt gegeven met 't verzoek om te daten vind ik heel erg... Op m'n werk, om 3 à 4 uur in de nacht mij uit m'n slaap bellen, en dat door een of ander halfegare illegaal, zorgt er voor dat ik met rothumeur opsta... Als ik behoefde zou hebben om te daten of m'n o6 nummer wil geven had ik dat allang gedaan, maar ben er gewoon niet van gediend.. Mijn verzoek is dan ook of ook met dit soort grappen kan worden opgehouden... Alvast bedank :zwaai: Kga zo slapen en hoop dat ik dit keer niet gestoord ga worden met dit soort kleutergeintje :jammer: babys :zweep:

MocroPrinsesje
18-05-2003, 22:50
Erg GaaR ik ken het.....Maar yah Zielige mensen heb je overal meid....

Mazlout
18-05-2003, 22:52

negeren mail op dat adres niet openen nieuw nummer nemen en oppassen met doorgeven.. .

Bario_Woman
18-05-2003, 23:01
die gasten zouden een leve moeten zoeken man..tfoe wat kinderachtig.

fatiha85
18-05-2003, 23:41
Origineel gepost door Mazlout negeren mail op dat adres niet openen nieuw nummer nemen en oppassen met doorgeven.. . helemaal mee eens!!

SweetRose
19-05-2003, 00:03
Damnn How Low Can You Go...tazzz

touzine
19-05-2003, 09:52
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Even wil ik kenbaar maken dat ik 't echt rot vind dat ik van leden virussen via email krijg opgestuurd via een ander emailadres.. Ik weet dit omdat het emailadres wat ik nu heb, speciaal voor marokko.nl heb geopend en alleen aan leden van hier heb gegeven.. Verder geef ik mijn o6-nummer in vertrouwen, dat mijn 06-nummer hier op de chatbox onder m'n echte naam aan gozers wordt gegeven met 't verzoek om te daten vind ik heel erg... Op m'n werk, om 3 à 4 uur in de nacht mij uit m'n slaap bellen, en dat door een of ander halfegare illegaal, zorgt er voor dat ik met rothumeur opsta... Als ik behoefde zou hebben om te daten of m'n o6 nummer wil geven had ik dat allang gedaan, maar ben er gewoon niet van gediend.. Mijn verzoek is dan ook of ook met dit soort grappen kan worden opgehouden... Alvast bedank :zwaai: Kga zo slapen en hoop dat ik dit keer niet gestoord ga worden met dit soort kleutergeintje :jammer: et is triest jah................maar volgens mij heb je ´t zelf zo laten komen........... je had beter moeten weten!!!!!!!!!!!11 -doei-

minora
19-05-2003, 09:55
he meid, ik heb nog 2 nummers die ik niet gebruik. niemand die ze heeft. dus als je wilt kun je er 1 krijgen

TwinkleEye_19
19-05-2003, 10:46
Origineel gepost door Mazlout negeren mail op dat adres niet openen nieuw nummer nemen en oppassen met doorgeven.. . Hier was ik zelf allang opgekomen, maar heeft geen nut... Mijn vorige emailadres is gehacked en wachtwoord van veranderd, ook daar werd ik gespamd met virus-mail.. Ik begrijp gewoon niet waarom mensen dit soort dingen doen :confused: Dit is al de 3de keer dat ik van nr verander, contineu andere aansluiting en nr-wijzigen, kost me ook keer op keer veel moeite en geld....alleen maar omdat mensen dit soort geintjes belangrijker vinden dan wat elders op de wereld gebeurd... En verder, hoe kan je weten of je nr misbruikt gaat worden van te voren, naar alle waarhijnlijkheid is 't een meid die m'n nr op de chatbox heeft gegooid, en dan vraag ik me af, waarom een meid zoiets zou doen?? Wie heb ik hier wat aangedaan :(

Masriya
19-05-2003, 10:47
Wie is die *****y *****, die verkracht ik :boos: