Bekijk originele versie : Het Verschil Tuusen Een Huis Of In Zaal
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
bebergeitje
07-04-2006, 23:41
ok ik wil gaan trouwen,maar mijn vriend heeft juist een huis gekocht,dus is het financieel heel moeilijk,dus het wordt over een half jaar.
Maar we wouden eerst in een zaal met alles er op en eraan,en dan gingen we het daar samen houden,zijn familie en mijn familie,Maar dan komt er van allerlei kosten bij kijken,zoals decoratie voor de zaal,een band en maybe nog andere dingen? Help me wat er nog een nadeel is ?
en als we het beiden thuis houden dan is het wat minder kosten ,geen zaal,geen band,maybe wel een dj ,geen deco,geen traiteur,wel kok,geen serveersters of een a twee serveersters
dus wat denken jullie,we willen het geld uitsparen voorr een huwelijksreis van 2weken.?????
dus help me out.
bebergeitje
08-04-2006, 00:10
dus mensen die het thuis hebben gehouden,vertel????
hoe is het gegaan en wat hebben jullie wel gedaan,heb je dj gedaan, en ho e verloopt het,in een zaal is het hij komt binnen en je zit daar samen enz,maar hoe zit dat thuis,komt hij ook binnen bij elke jukr,of tot op het einde met je witte jurk????? hoe zit dat..
MiraMonte
08-04-2006, 01:02
hallo
Ik denk : een zaal: Als je veel familie en vrienden hebt.
Voor het eten is het ook een voordeel,je hebt maar 1kok nodig
een huis: Is veel gezelliger,je neemt echt afscheid van je huis en je leven
veel succes
tempted_2_touch
08-04-2006, 01:07
zaal is ruimer... dat kan ook zonder de hele mikmak en poespas als je dat niet wenst te kunnen uitgeven
berberinnetje
08-04-2006, 01:19
IK VIND HET PERSOONLIJK THUIS VEEL GEZELLIGER,OOK OM DE REDEN VAN MIRAMONTE.
MAAR ALS JE VEEL FAMILIE HEBT,MAAR HOE GROOT IS JE HUIS,KAN IEDEREEN ER IN......HAHAHA
ALS JE PLAATS GENOEG HEBT,ZOU IK HET THUIS DOEN,ZELF DECOREREN THUIS EN JE HEBT JE HUWELIJKSFEEST,VEEL MENSEN SPENDEN ER ZOVEEL GELD AAN UIT?VOOR 1 NACHT?MAAR VOOR WIE DOE JE HET,VOOR DE MENSEN DIE GEWOON KOMEN ETEN EN INSPECTEREN...
zIE WAT JE ZELF WILT,WAAR JULLIE,JIJ EN JE MAN,JE GEOD BIJ VOELEN,WAT VOOR HUWELIJK WILLEN JULLIE,GROOTS OF SIMPEL.
IK ZOU HET SIMPEL DOEN EN EEN MOOIE REIS BOEKEN MET ALLES ER OP EN ERAAN,WANT DAT IS ECHT VOOR JULLIE BEIDEN.......:hihi:
berberinnetje
08-04-2006, 01:20
MAAR EEN ZAAL ZONDER DECO EN ZONDER BAND,DAT HOORT VOLGENS MIJ NIET? OFWEL IK HEB HET NOOIT MEEGEMAAKT...
zaal is ruimer... dat kan ook zonder de hele mikmak en poespas als je dat niet wenst te kunnen uitgeven
Miss_Tasrit
08-04-2006, 01:21
nou als je het thuis gaat doen, moet je ook denken aan de dagen erna wie het huis gaat poesten is toch wel erg hé als je moeder je zusters nichten dat nog moeten doen
zij zijn ook bekkafff hé
ik persoonlijk betaal mijn huwlijksreis niet,ik en mijn zus hebben een afspraakt gemaakt zij betaald mijn huwlijksreis en ik de haare
tempted_2_touch
08-04-2006, 01:21
MAAR EEN ZAAL ZONDER DECO EN ZONDER BAND,DAT HOORT VOLGENS MIJ NIET? OFWEL IK HEB HET NOOIT MEEGEMAAKT...
ik heb een keer een bruiloft meegemaakt in een zaal van ong. 50 tot 60 mensen zonder deco... alleen negaffa dj en kokkin was heel gezellig:banana:
berberinnetje
08-04-2006, 01:27
ZAG DIE ZAAL ER DAN NIET KAAL UIT?OF WAS HET EEN MOOIE ZAAL?WANT WAAR IK BEN GEWEST WAS HET ALTIJD EEN CAFEZAALTJE OF EEN SCHOOLTJE OF ZO EN DAT S DAN ALTIJD MOOI GEDOCEREERD. dAAROM ALS JE DAT WEGLAAT OP DEZE PLAATSEN?DAT HET DAN KAAL LIJKT, DE BAR VANDAT CAFE ECHT GEK :maf2: ,OF IN DAT SCHOOLTJE,WAREN HET ZO KLIMREKKEN DIE ZE HEBBNEN VERDOEZELD MET DECO,STEL JE VOOR AL DIE KINDEREN VAN DE GENODIGDEN OP DAT KLIMREK,EN ZEKER ONZE MAROKAANTJES?HAHAHAHAHAHHAHHHHHHHHHHHHHH:nerd:
berberinnetje
08-04-2006, 01:28
nou als je het thuis gaat doen, moet je ook denken aan de dagen erna wie het huis gaat poesten is toch wel erg hé als je moeder je zusters nichten dat nog moeten doen
zij zijn ook bekkafff hé
ik persoonlijk betaal mijn huwlijksreis niet,ik en mijn zus hebben een afspraakt gemaakt zij betaald mijn huwlijksreis en ik de haare
BETAALD JE ZUS ECHT JE REIS.OK EN NAAR WAAR GA JE DAN EN HOEVEEL IS DAT???? EEN NIEUWSGIERIGE VRAAG
tempted_2_touch
08-04-2006, 01:32
ZAG DIE ZAAL ER DAN NIET KAAL UIT?OF WAS HET EEN MOOIE ZAAL?WANT WAAR IK BEN GEWEST WAS HET ALTIJD EEN CAFEZAALTJE OF EEN SCHOOLTJE OF ZO EN DAT S DAN ALTIJD MOOI GEDOCEREERD. dAAROM ALS JE DAT WEGLAAT OP DEZE PLAATSEN?DAT HET DAN KAAL LIJKT, DE BAR VANDAT CAFE ECHT GEK :maf2: ,OF IN DAT SCHOOLTJE,WAREN HET ZO KLIMREKKEN DIE ZE HEBBNEN VERDOEZELD MET DECO,STEL JE VOOR AL DIE KINDEREN VAN DE GENODIGDEN OP DAT KLIMREK,EN ZEKER ONZE MAROKAANTJES?HAHAHAHAHAHHAHHHHHHHHHHHHHH:nerd:
jah beetje kaal maar waar de bruid zat niet dus jij zit wel goed :goedzo: en als de zaal beetje klein is en dan is het vol van de mensen dan merk je dat niet:hihi:
Miss_Tasrit
08-04-2006, 01:32
BETAALD JE ZUS ECHT JE REIS.OK EN NAAR WAAR GA JE DAN EN HOEVEEL IS DAT???? EEN NIEUWSGIERIGE VRAAG
Maakt niet uit lieverd :kus:
ja wollah hila zij gaat insAllah mijn reis betalen,ja toch een huwlijksreis moet je toch zelf niet betalen alé vindt ik toch hé
dus ik en mijn zus hebben een overeenkomst gemaakt
ik wil hééél graag of te wel naar Turkije, of wel naar een mooooie eilandje :wow:
maar het moet een moslim land zijn beter ook
mijn zus zij van het mag duizend euro kosten, en jij krijgt de perfecte hotel die er mag zijn op dat land
en zekr niet vergeten een trouwswite :o
berberinnetje
08-04-2006, 01:37
WAT IS JE DROOMLAND,IS DAT TURKIJKE OF ANDER LAND
tempted_2_touch
08-04-2006, 01:38
malediven zijn ook islamitsche tropische eilanden... je kan gewoon lekker halalfood eten :D
Miss_Tasrit
08-04-2006, 01:39
WAT IS JE DROOMLAND,IS DAT TURKIJKE OF ANDER LAND
Ik weet het nog niet, moet nog een beslissing maken
maar Turkije is oook héééééééééééééél prachtig wollah hila :wow:
en zekr die hotels
Als ik nog maar kan kiezen
hahha ik wou eerst naar Dubai gaan dat was mijn droomland hé, maar welllli dat is pass peper duuuuuurr
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.