Bekijk originele versie : De pijnlijke werkelijkheid...
Warzazate
28-05-2002, 22:26
Nooit wilde ik geloven in echt en begon elke zonsopgang als een dagdroom. De sleutel tot mijn gevoel, de fantasie, had zich zo meester van me gemaakt waardoor ik zag wat anderen niet zagen. En zo werd ik een slaaf van toefluisteringen van het leven. In een zwarte hel zou ik me anders bevinden, die geen eind zou hebben. Omdat de werkelijkheid meer pijn doet als mijn fantasie me losmaakt uit haar houdgreep waan ik me zolang mogelijk in mijn regenboog met eigengemaakte kleuren.
Als ik op het strand aankom kijk ik naar de horizon die verder lijkt te reiken dan mijn zicht. Spelende golven zo druk als een mikmak stukken klassieke muziek van Chopin met de witte meeuwen als violen, vaak vals. De zon gaat als een rode gloed langzaam de zee in die de nacht niet lijkt te kunnen ontvangen zonder warmte te voelen. Een verliefd stelletje ligt samen op het mulle zand. Liefde lijkt zo ver weg...
Zodra het donker wordt voel ik me beetgenomen. Beetgenomen door de werkelijkheid en voel ik me geen slaaf meer van mijn eigen illusie. Wanneer ik de volgende ochtend door een vlaag van verstandsverbijstering wordt wakker gemaakt vind ik het leven jammer en bekrompen. Jammer om in een wereld te leven met pijnlijke moeilijkheden. Jammer om in een wereld te leven die bekrompenheid als voertaal heeft met alle beperkingen van dien...
heee warzazate...
schrijf je dit zelf.. nou een compliment dann. ;) . want je doet het echt goed.........
het is echte schrijvers taal op niveau.. doe zo voort :zwaai:
Camilla27
29-05-2002, 00:24
mooi heel mooi............klasse
Warzazate
06-06-2002, 11:24
Dank je Feiza (yep) en Camilla...:).
Warzazate.
-xxx-Rachida
06-06-2002, 11:50
arme jongen....verstringeld in zijn illusie....en gevangen in zijn fantasie:D
-xxx-Rachida
06-06-2002, 11:55
maar dat heb je ook wel nodig om te kunnen handhaven...beter als dat flesje :D got my point...
Warzazate
20-06-2002, 10:43
I got it Rachida, maar got jij het ook als ik je vraag of je heb begrepen wat ik heb beschreven...? Ik betwijfel het...:).
Warzazate.
Amai da was echt mooi, zeg heb je er not
ZO JA
BRING IT ON..........
GROETJES SISTA
SORRY MENSEN TYPFOUT WILDE SCHRIJVEN HEB JE ER NOG
Warzazate
09-09-2002, 04:23
Thanx Sista...:):):).
W.
MissBlaBla
09-09-2002, 09:30
Warzazate, als jij het zelf geschreven hebt wil ik je hierbij mijn complimenten geven ;)
BlaBla
tafoektsoussia
09-09-2002, 12:59
dear warzazat,
ik vindt het heel mooi wat je hebt geschreven maar zou je misschien in algemeen beschaafd nederlands willen vertellen wat je met je verhaal bedoeld
liefs tafoektsoussia
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
zozozozozo waar haal jij die woorden vandaan hoor? My god echt mooooi hoor maar alleen ik begrijp het niet helemaal :rolleyes: dus als je het een klein beetje wilt uitleggen????????? thalla loellatje
chebanouria
09-09-2002, 14:48
Je hebt talent jongen.
Doe er wat mee!!
Frejolito
09-09-2002, 15:11
salaam,
je hebt het weer voorelkaar. Al die onnozele meisjes (no harm meant) het hoofd op hol brengen met woorden waarvan alleen een stonede of dronken persoon de ware betekenissen achter zou vinden. Met zulke holle woorden kom je er helaas niet. Zoals ik al eerder heb gezegt het talent is maar.......
overdonder me maar
Maar laat a.u.b. het kinder werk achter wege.
peace
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.