Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Badpak

Mahdoumeh
06-04-2006, 21:09

Salamou 3alaykoum meiden! Ik heb een vraagje, waar kan je eigenlijk badpakken kopen? Ik wil zondag Insja Allah gaan zwemmen in Utrecht (vrouwenzwemmen) Het is zo lang geleden dat ik gezwommen heb, ik weet niet eens meer waar ik badkleding kan vinden :o Alvast bedankt! :kus:

Moeskiela
06-04-2006, 21:19
Ik zag er vandaag 1 bij de H&M hangen anders hebben winkels als Hunkemoller en Livera altijd wel badpakken. Anders V&D. Allemaal op Hoog Catherijne te vinden :D Moeskiela

Mahdoumeh
06-04-2006, 21:27
Ik zag er vandaag 1 bij de H&M hangen anders hebben winkels als Hunkemoller en Livera altijd wel badpakken. Anders V&D. Allemaal op Hoog Catherijne te vinden :D Moeskiela eentje :hihi: zo zo H&M heeft er zin in. Bedankt, ik ga morgen Insja Allah kijken. Nu andere vraag; heb jij weleens gezwommen in Utrecht tijdens vrouwenzwemmen? :)

Moeskiela
06-04-2006, 21:30
eentje :hihi: zo zo H&M heeft er zin in. Bedankt, ik ga morgen Insja Allah kijken. Nu andere vraag; heb jij weleens gezwommen in Utrecht tijdens vrouwenzwemmen? :) Nee, in Utrecht niet ik kom daar niet vandaan. Maar weleens in een andere stad: Arnhem en daar liepen gewoon zo nu en dan een mannelijke badmeesters rond dus ik weet niet hoe het in Utrecht geregeld is :confused: Moeskiela