Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : msn..lijst ontvoerd..

Pagina's : [1] 2

loeloesch
18-05-2003, 18:47

Al mijn contact personen uit mijn msn lijst zijn verdwenen.. :confused: ...heb ik op iets gedrukt?...of kan iemand dat hebben gedaan?? :kwaad: ...iemand die verstand heeft van computers...HELPPPPPPPP, hoe krijg ik ze terug??

SwEeT_ShOrTy
18-05-2003, 18:48
Jah, misschien heeft iemand je gehackt, en al je mensen verwijderd... ja, kan je niks meer aan doen........... Maar, je kan wel in je adressenlijst op je hotmail iedereen weer terug toevoegen..........:D

Fous
18-05-2003, 18:49
Ik had het ook gister. Ik heb me gewoon opnieuw aangemeld en kreeg alles weer op z'n plaats :D

loeloesch
18-05-2003, 18:51
Origineel gepost door SwEeT_ShOrTy Jah, misschien heeft iemand je gehackt, en al je mensen verwijderd... ja, kan je niks meer aan doen........... Maar, je kan wel in je adressenlijst op je hotmail iedereen weer terug toevoegen..........:D Maar ik heb bij hotmail geen lijst.... :huil: ..tfoe!!!!!!!! *** :zweep: :stomp: :auw: :boos: :vlammen: :aftel: Hackers!!! :kwaad:

loeloesch
18-05-2003, 18:52

Origineel gepost door flour Ik had het ook gister. Ik heb me gewoon opnieuw aangemeld en kreeg alles weer op z'n plaats :D heb ik al geprobeerd.... :(

Fous
18-05-2003, 18:53
Origineel gepost door loeloesch heb ik al geprobeerd.... :( Heb je je lijst niet opgeslagen ergens? Voor het geval dat...

Lady_moi
18-05-2003, 18:55
zou kunnen een hacker maar ik hoop van niet :(

Cina
18-05-2003, 18:57
Kijk je wel onder het goede kopje? Klik eens op 'andere contactpersonen'.

loeloesch
18-05-2003, 18:59
Origineel gepost door Cina Kijk je wel onder het goede kopje? Klik eens op 'andere contactpersonen'. ik heb die msn site van "top tot teen" bestudeerd...whelo! :traan2:, en ik heb nix opgeslaegn..weet niet eens hoe dat moet... :confused:

Lady_moi
18-05-2003, 19:08
meld je af en dan weer aanmelde

loeloesch
18-05-2003, 19:16
Origineel gepost door lady_moi meld je af en dan weer aanmelde heb ik al geprobeerd maar lukt niet...ik zal de waarheid onder ogen moeten komen... :( ......dus iedereen die in mijn lijst zat hiero, jullie weten het...voeg me anders nog een keer toe....kan ik jullie accepteren.... ;) Bedankt voor jullie hulp meiden... :)

SweetMe
18-05-2003, 19:28
download DMSN ( Nieuwe soort msn )> www.dmsn.nl Een hele gedoe voordat je het eindelijk hebt en snapt >> MAAR daar KUN je een lijst vinden van mensen die jij niet in je lijst hebt en hun jou wel >>ZO KUn je je msn vrienden terug vinden .......

loeloesch
18-05-2003, 19:33
Origineel gepost door SweetMe download DMSN ( Nieuwe soort msn )> www.dmsn.nl Een hele gedoe voordat je het eindelijk hebt en snapt >> MAAR daar KUN je een lijst vinden van mensen die jij niet in je lijst hebt en hun jou wel >>ZO KUn je je msn vrienden terug vinden ....... hmmm..thanx..,ga er meteen mee aan de slag

VirtualAngel
18-05-2003, 19:35
Naast "online" staat >> .. ...maar dan onder elkaar....klik daar eens op......als het goed is komt je lijst weer tevoorschijn.. :zwaai:

loeloesch
18-05-2003, 19:36

Origineel gepost door VirtualAngel Naast "online" staat >> .. ...maar dan onder elkaar....klik daar eens op......als het goed is komt je lijst weer tevoorschijn.. :zwaai: :rolleyes: .....ik ben niet blond... :D

Pagina's : [1] 2