Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LALLA MINA komt school openen in RINQON/MDIQ

chadine
18-05-2003, 18:46

Lalla Mina komt morgen naar het plaatsje MDIQ om een school te openen. Heel de straten en buurten zijn versierd,dakka marakkchia...Gnawa.... Moehiem heel MDIQ staat op zijn kop!!!!!Have fun everybody(ba3da jem3oe dek dounia tema ihihi) Thallaw

Atlasleeuw
18-05-2003, 18:49
Origineel gepost door chadine Lalla Mina komt morgen naar het plaatsje MDIQ om een school te openen. Heel de straten en buurten zijn versierd,dakka marakkchia...Gnawa.... Moehiem heel MDIQ staat op zijn kop!!!!!Have fun everybody(ba3da jem3oe dek dounia tema ihihi) Thallaw ben je nou blij?? als je eens weet wat voor zatlap ze is dan praat je niet meer zo enthousiast :)

chadine
18-05-2003, 18:56
Daba drab rasek ma3a el hajed!!Uhm en die zatlap was tegen boom aan geknald samen met haar chauffeur en die boom staat nu een tankstation ewa daba...........alatief me bnadem...... Allah je hdie ma glak....was toen... :p

Atlasleeuw
18-05-2003, 19:14
Origineel gepost door chadine Daba drab rasek ma3a el hajed!!Uhm en die zatlap was tegen boom aan geknald samen met haar chauffeur en die boom staat nu een tankstation ewa daba...........alatief me bnadem...... Allah je hdie ma glak....was toen... :p Deze koning is gek. Hassan II liet alles en iedereen opgesloten in de paleizen, deze gek betrekt heel zijn familie bij het regeren. Nu ook zijn dikke vette koeie tantes, allemaal zatlappen ik ken een man die ooit het paleis van de koning in rabat bewaakte. Niemand mocht erin als men het wachtwoord niet kende, maar dan ook niemand. Dus op een nacht komt mevrouw lalla mina gezellig dronken bij de poort van het paleis aan en ze weet het wachtwoord niet, dus als hij haar zou binnenlaten zou hij gestraft worden. Hij weigert haar binnen te laten, want zo luidden de orders. En toen begon ze te tieren en te schelden en ze riep de grofste scheldwoorden, waarvan zelfs de grootste boef zou schrikken. Toen kwam de chef du court (chef van alles wat om en in het paleis gebeurt, meestal een officier) erbij en toen is ze alsnog erin gelaten, maar die zielige bewaker, kreeg 2 jaar gevangenisstraf voor niks en de hele compagnie die het paleis bewaakte werd ontslagen en dat alleen omdat mevrouw de zatlap het wachtwoord niet wist. :kwaad:

Atlasleeuw
18-05-2003, 19:23

Origineel gepost door doenja_18 whahahahahahah:haha: :melig: wallah jij bent drooog yeah I know :stout: :bril:

maghrabiaa
18-05-2003, 19:39
heeeeeeeeeeee doenja!!!!!!!!!!!!!!wAT HEB IK JE NOU GEZEGD??? WA SME3 SJI MARA!

chadine
18-05-2003, 21:10
Mijn welgemeende excuses het was geen school maar een ziekenhuis en atlasleeuw begrijp me niet verkeerd maar ik ben ook niet voor dictators. Maar wie ben jij om over anderen mensen te oordelen.......Mensen thallaw en dit bericht heb ik speciaal voor de mensen van Mdiq en omgeving neergezet...so get a life....

cj_tetuani
18-05-2003, 23:26
Origineel gepost door chadine Lalla Mina komt morgen naar het plaatsje MDIQ om een school te openen. Heel de straten en buurten zijn versierd,dakka marakkchia...Gnawa.... Moehiem heel MDIQ staat op zijn kop!!!!!Have fun everybody(ba3da jem3oe dek dounia tema ihihi) Thallaw ok we gaan dounia ba3da jem3oeha un shetboha on jeffuha :zwaai: :zwaai: :zwaai:

chadine
18-05-2003, 23:28
hahahahahahah yallah......hahahahaha ;)

Atlasleeuw
19-05-2003, 12:10
Origineel gepost door chadine Mijn welgemeende excuses het was geen school maar een ziekenhuis en atlasleeuw begrijp me niet verkeerd maar ik ben ook niet voor dictators. Maar wie ben jij om over anderen mensen te oordelen.......Mensen thallaw en dit bericht heb ik speciaal voor de mensen van Mdiq en omgeving neergezet...so get a life.... Ik oordeel niet, dat wijf IS gewoon een zuiplap punt uit!!!!!! Ze leeft op de rijkdommen van het marokkaanse volk, waarvan 20% of meer onder de armoedegrens leeft. En dan komt ze zogenaamd een ziekenhuis openen, alsof zij hem heeft gebouwd :rolleyes: het is allemaal geld uit de staatskas, waarvan de helft al is gejat bij de bouw van dat ziekenhuis. :vingers: