Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Blauwe knietjes

KoezKoez
06-04-2006, 14:53

Mijn dochtertje heeft sinds kruipt blauw/grijze knietjes.. Gaat dit nog weg, of blijft ze dit hebben zolang ze kruipt :confused:

KoezKoez
06-04-2006, 21:31
Heeft niemand van jullie kinderen dat ooit gehad :rolleyes:

badparel
06-04-2006, 21:37
Heeft niemand van jullie kinderen dat ooit gehad :rolleyes: :hihi: Ik trok altijd lange broeken bij hen aan zodat ze hun knietjes niet zouden verwonden,maar bij mij kropen ze niet veel,ze leerden gelijk lopen.

monjaca
06-04-2006, 21:38
nee mijn dochter heeft dat niet gehad bij het kruipen...wij hadden tapijt, misschien dat het aan de ondergrond kan liggen?

oemtarik
06-04-2006, 21:38

sorry heb daar geen ervaring mee nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter hahhaah het is wel een week geleden maar beter laat dan nooit tochi:hihi:

KoezKoez
06-04-2006, 21:45
sorry heb daar geen ervaring mee nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter hahhaah het is wel een week geleden maar beter laat dan nooit tochi:hihi: Dank je oemtarik!! :kus: Badparel wat goed dat je kinderen snel hebben leren lopen, beter joh.. dan worden hun kleertjes niet gauw versleten :hihi: Monjaca ik denk ook dat aan het ondergrond ligt, we hebben namelijk hier overal laminaat liggen dus dat is wel hard.. Bedankt voor de info dames :kus:

badparel
06-04-2006, 21:48
Dank je oemtarik!! :kus: Badparel wat goed dat je kinderen snel hebben leren lopen, beter joh.. dan worden hun kleertjes niet gauw versleten :hihi: Monjaca ik denk ook dat aan het ondergrond ligt, we hebben namelijk hier overal laminaat liggen dus dat is wel hard.. Bedankt voor de info dames :kus: Ja jouw kindje zal insha Allah ook snel leren lopen,en ja laminaat is best hard meskiena,maar jah nu ze eenmaal heeft leren kruipen kan je haar niet meer tegen houden!

KoezKoez
06-04-2006, 21:51
Ja jouw kindje zal insha Allah ook snel leren lopen,en ja laminaat is best hard meskiena,maar jah nu ze eenmaal heeft leren kruipen kan je haar niet meer tegen houden! Nee inderdaad niet, het duurde lang voordat ze het doorhad, maar nu is net Speedy Gonzales.. :hihi:

badparel
06-04-2006, 21:53
Nee inderdaad niet, het duurde lang voordat ze het doorhad, maar nu is net Speedy Gonzales.. :hihi: :haha: http://media.marokko.nl/forums/icons/icon3.gif Aha!Daar heb je antwoord op de blauwe knietjes!:hihi:

KoezKoez
06-04-2006, 21:56
:haha: http://media.marokko.nl/forums/icons/icon3.gif Aha!Daar heb je antwoord op de blauwe knietjes!:hihi: :hihi: Gekkie.. je laat me dom voelen.. :moe:... Geintje... :kus:

badparel
06-04-2006, 23:29
:hihi: Gekkie.. je laat me dom voelen.. :moe:... Geintje... :kus: Jij bent alles behalve dom!;) :sjans:

marjam1983
06-04-2006, 23:37
Die van mij heeft ook grijze en blauwe knietjes echt zielig. Maar ja we hebben ook laminaat dus niks aan te doen. Ik gooi wel een grote deken op de grond zodat ze der op kan spelen, maar ja als ik me even omdraai is ze al andere kant van de kamer.