Bekijk originele versie : Waar Zijn Jullie Nou???
SweetRose
28-05-2002, 20:11
Belgiumpeople
waar zijn jullie???
de laatste tijd heb ik zoveel contacten via msn en privéberichten alleen maar met mensen uit hollanda...(buiten een paar uitzonderingen)
ewaaaaa zeg nou niet dat er bijna geen mensen zijn uit Belgique
oké emshoom, MJ, estée lauder nadia25, en nog een paar...maar waar zijn die onbekenden...???
laat zeker van je horen...als je uit belgië komt
maar ik zeg nu niet dat de marokaanse nederlanders niet welkom zijn hé...maar ergens hoop ik dat er met de tijd heen ook mensen uit belgië gaan bijkomen hier op de forums...
ewaaaaa laat wat van je horen oké
maar doen hé...thx
die van hollanda mogen NATUURLIJk ook hier iets zeggen, khou niemand tegen...
xxx
Camilla27
28-05-2002, 20:14
kiekeboe.....ben je iemand kwijt?????????
SweetRose
28-05-2002, 20:17
Ja ik zoek namelijk yasminaleden die van België komen, maar ik vind ze niet....kun jij niet meezoeken lieverd...
xxx
Camilla27
28-05-2002, 20:19
Origineel gepost door zin 'n midar
Ja ik zoek namelijk yasminaleden die van België komen, maar ik vind ze niet....kun jij niet meezoeken lieverd...
xxx
jaah leila19 die besluipt mijn msn steeds binnen...ik zal haar naar je toe sturen....dan ben ik van haar af :D
SweetRose
28-05-2002, 20:29
Leila19, neen dank je...hou ze aub bij...khad het wel over serieuze mensen hé....hahah grapje....neen nu echt meid...iwaaa waar is de rest...??
xxx
BentDagilia
28-05-2002, 20:34
Ik heb ze verkracht... :D
Bent Dagilia
Zin 'n midar....................ik hoop dat er genoeg mensen bij jouw aanmelden.............................zoals je weet woon ik in NEDERLAND......dus ik denk dat ik hier niet op de juiste topic zit.............. :belgie: :belgie:
veel succes nog............. :zwaai:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Bent Dagilia
Gattar zeg...................hoe heb je dat gedaan???....met een wortel zeker........... :p :p :zwaai:
SweetRose
28-05-2002, 20:39
Origineel gepost door Bent Dagilia
Bent Dagilia
zowel de meisjes als de jongens???
Iewwwwwww..... :rolleyes:
xxx
loubna_tetuania
28-05-2002, 20:40
Nadia,ze zei dat de mensen uit Hollanda ook mogen reageren....
Ja toch......,zin? :D
Bye bye :zwaai:
Loubna
SweetRose
28-05-2002, 20:41
Nadia?
Khoop ook dat ze zich hier aanmelden...wat me ook opvalt is dat hier veel leden zich inschrijven, maar bijna nooit een bericht plaatsen...ze lezen dan alleen de berichten enzo...wel...die zijn waarschijnlijk te lui om effe hun vingertjes te gebruiken voor het toetsenbord...maar ja...wie ben ik om dat te veranderen
xxx
SweetRose
28-05-2002, 20:43
Origineel gepost door loubna_tetuania
Nadia,ze zei dat de mensen uit Hollanda ook mogen reageren....
Ja toch......,zin? :D
Bye bye :zwaai:
Loubna
Je hebt goed opgelet.... :duim:
xxx
SweetRose
28-05-2002, 20:50
Sabje, ik ben ook GEEN belg (maar wel op papier)
maar ik ben wel een marokaanse belg...hhahah
enne volgens mij is iedereen nog aant slapen...wajaaaaauwwww...ik vroeg hier mensen uit BELGIE, en wie zie ik hier alleen...mensen uit hollanda (ni dat ik er problemen heb hé)
thx voor de reacties
xxx
SweetRose
28-05-2002, 21:02
Dank u lieverd...maar waarom ween je nou heel de tijd...lach nou eens aub....
xxx
SweetRose
28-05-2002, 21:17
Oei, incha allah zal je snel beter worden....
ja hoor...zoals je zegt, waar een wil is......is een weggetje hé
xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.