Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouw biedt 16 miljoen voor stoppen robbenjacht

stip_nl
06-04-2006, 08:35

Amerikaanse biedt 16 miljoen voor stoppen robbenjacht Uitgegeven: 5 april 2006 22:07 OTTAWA - Een Amerikaanse zakenvrouw heeft de Canadese regering 16 miljoen Amerikaanse dollar geboden als zij onmiddellijk een einde maakt aan de robbenjacht. Ze deed haar aanbod in een open brief, maar Ottawa weigert er op in te gaan. "Uw regering heeft herhaaldelijk gezegd dat de 16 miljoen dollar die wordt verdiend met de slachting van babyrobben van vitaal belang is voor de visserijgemeenschappen van de Golf van Saint Lawrence en Newfoundland. Als u de jacht van dit jaar onmiddellijk stopt, zullen wij u de 16 miljoen doen toekomen die u naar eigen inzicht kan besteden", aldus Cathy Kangas. Een woordvoerder van het ministerie van Visserij wees het aanbod van de vrouw resoluut af. "Het antwoord is nee. We zijn niet geïnteresseerd in het aanbod en zouden liever zien dat zij het geld in een ander goed doel steekt", zei Steven Outhouse woensdag tegen het Franse persbureau AFP. http://www.nu.nl/news/707675/122/Amerikaanse_biedt_16_miljoen_voor_stoppen_robbenja cht.html Je zou bijna denken dat ze het enkel doen om "het spel" :(

GeleHaas
06-04-2006, 12:14
Ik ga hier toch op reageren, deze mevrouw is een HELD! :hoera:

Miss_Naks
06-04-2006, 12:17
:goedzo: een hele grote held !!

led_zeppelin
06-04-2006, 12:21
http://www.kidsforanimals.nl/dierinfo_fotos/kip/plofkip_blauw_120.JPG Nu kijken of ze nog een paar miljard over heeft om de Nederlandse plofkippenindustrie verleden tijd te maken. (maar goed, het is een begin, dat staat haar netjes)

an3sdej
06-04-2006, 12:52

Doordat de Canadese regering deze mooie geste afwijst, laat ze zien dat het alleen is om deze dierenmishandelaars 'aan het "werk" te houden.

GeleHaas
06-04-2006, 16:18
ja anders gaan ze zeker lopen zuipen of overvallen doen omdat ze geen werk hebben.

lemster
06-04-2006, 16:19
Waarom "redt" ze mij niet ff met dat geld. Ik neem met 1 procent ook genoegen.

an3sdej
06-04-2006, 16:26
Waarom "redt" ze mij niet ff met dat geld. Ik neem met 1 procent ook genoegen. Hen je echt hulp nodig meid?

lemster
06-04-2006, 16:28
Hen je echt hulp nodig meid? Ik heb nieuwe kleren nodig en een goede vakantie. Of als we toch bezig zijn, doe maar een sabbatical van een jaar. Alles goed Andries...? :kus: