Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 vrienden van elkaar houden allebei van je

tangaouia_lover
18-05-2003, 14:31

Ik werk al een halfjaar in een supermarkt. Het is er gezellig. Ik werk met een vriend van me. Zijn andere vriend bleek mij ook leuk te vinden. Een van hen wist dat zijn vriend mij ook leuk vond, maar de andere niet. De ene die het wist van zijn vriend verliet de supermarkt en de andere bleef er werken. Later hoorde ik het van hem. Maar wat moest ik doen. Het is een hele leuke jongen. Nou de ene heeft het over trouwen en gelukkig worden en de ander wilt alleen maar afspreken en zo! Wat moet ik doen? Wie moet ik verlaten en moet ik het vertellen aan die ander die het niet weet? Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeblia_Jeblia
18-05-2003, 16:06
Manq neem de mooier, zulke kansen krijgen je nooit:P En anders wil ze wel van je overnemen:D:D

RealMadridGirl
19-05-2003, 16:22
eej plz geloven jullie deze bullsh!t. Zogenaamd 2 jongens vinden haar leuk ze3ma ze is lekker alsjeblieft zeg. Wie offert z'n vriendschap op voor liefde ik geloof er helemaal nix van. Ze komt hier aanlopen b7el shie malloot en dan vertelt ze ons dit. Ze zoekt gewoon aandacht man. Dat jullie eropin gaan bewijst dat jullie en zij helemaal domme marokkanen zijn. En zogenamaade tangaouia lover BUZZ OFF

Samiralover15
19-05-2003, 17:01
He doe normaal man.... Nou je moet je hart volgen en dan kom je ervan zelf achter... Ik wens je veel suc6 toe...

OUIDAD1
20-05-2003, 12:43

voor wie klopt je hart sneller? :Iluvu: .................nou dat is dan opgelost. succes

ZiLaaL
20-05-2003, 23:48
Origineel gepost door RealMadridGirl eej plz geloven jullie deze bullsh!t. Zogenaamd 2 jongens vinden haar leuk ze3ma ze is lekker alsjeblieft zeg. Wie offert z'n vriendschap op voor liefde ik geloof er helemaal nix van. Ze komt hier aanlopen b7el shie malloot en dan vertelt ze ons dit. Ze zoekt gewoon aandacht man. Dat jullie eropin gaan bewijst dat jullie en zij helemaal domme marokkanen zijn. En zogenamaade tangaouia lover BUZZ OFF jij bent pas zielig. :jammer: Lover hier mijn advies, no need 2 follow it. Kies ze beiden NIET. houd ze te vriend. zie wie er moeite voor je Blijft doen. zie wie het heeft over de Toekomst.... Hij is dan de juiste. :zwaai:

saida40
21-05-2003, 16:10
Je vindt ze denk alle 2 leuk,maar je kan er maar één kiezen.maar je bent denk ik gewoon bang om die ene andere te kwetsten.maar je moet kijken naar de gene die serieus is.en niet alleen maar afspraakjes wil maken.Volg gewoon je hart!en je zal de goede keuze maken inchallah.

nour_el_3oejoen
28-05-2003, 20:10
kenitriya..je avatar is moooiiiiiiiiiiii:D

prinses_yasmina
28-05-2003, 21:19
Origineel gepost door tangaouia_lover Ik werk al een halfjaar in een supermarkt. Het is er gezellig. Ik werk met een vriend van me. Zijn andere vriend bleek mij ook leuk te vinden. Een van hen wist dat zijn vriend mij ook leuk vond, maar de andere niet. De ene die het wist van zijn vriend verliet de supermarkt en de andere bleef er werken. Later hoorde ik het van hem. Maar wat moest ik doen. Het is een hele leuke jongen. Nou de ene heeft het over trouwen en gelukkig worden en de ander wilt alleen maar afspreken en zo! Wat moet ik doen? Wie moet ik verlaten en moet ik het vertellen aan die ander die het niet weet? Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vertrouw op je gevoel lieve zuster...dat is het enige dat ik kan zeggen jij bent de gene die het het beste weet!! heel veel succes!!

summergirl21
28-05-2003, 22:03
Date ze allebei en over een paar weken weet je vast wel op wie je het meest op je gemak voelt.

Esita
28-05-2003, 23:46
Hou ze allebei als vriend, met de tijd ga je inzien wie je wil en wie niet. Of miss. ga je er zo goede vrienden aan over houden da je ni eens de behoefte nog hebt om er iets mee te hebben, zie ik heb zoiets ook eens meegemaakt, 2 vrienden, ik heb ze alletwee als vriend gehouden en heb ze nog steeds als vriend, maar goed want ik ben zo blij da ik niks ben begonnen met één van de twee want anders had ik ze nu verloren.