Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 vrienden van elkaar houden allebei van je

tangaouia_lover
18-05-2003, 14:31

Ik werk al een halfjaar in een supermarkt. Het is er gezellig. Ik werk met een vriend van me. Zijn andere vriend bleek mij ook leuk te vinden. Een van hen wist dat zijn vriend mij ook leuk vond, maar de andere niet. De ene die het wist van zijn vriend verliet de supermarkt en de andere bleef er werken. Later hoorde ik het van hem. Maar wat moest ik doen. Het is een hele leuke jongen. Nou de ene heeft het over trouwen en gelukkig worden en de ander wilt alleen maar afspreken en zo! Wat moet ik doen? Wie moet ik verlaten en moet ik het vertellen aan die ander die het niet weet? Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeblia_Jeblia
18-05-2003, 16:06
Manq neem de mooier, zulke kansen krijgen je nooit:P En anders wil ze wel van je overnemen:D:D

RealMadridGirl
19-05-2003, 16:22
eej plz geloven jullie deze bullsh!t. Zogenaamd 2 jongens vinden haar leuk ze3ma ze is lekker alsjeblieft zeg. Wie offert z'n vriendschap op voor liefde ik geloof er helemaal nix van. Ze komt hier aanlopen b7el shie malloot en dan vertelt ze ons dit. Ze zoekt gewoon aandacht man. Dat jullie eropin gaan bewijst dat jullie en zij helemaal domme marokkanen zijn. En zogenamaade tangaouia lover BUZZ OFF

Samiralover15
19-05-2003, 17:01
He doe normaal man.... Nou je moet je hart volgen en dan kom je ervan zelf achter... Ik wens je veel suc6 toe...

OUIDAD1
20-05-2003, 12:43

voor wie klopt je hart sneller? :Iluvu: .................nou dat is dan opgelost. succes

ZiLaaL
20-05-2003, 23:48