Bekijk originele versie : Hoe duur was jullie crosstrainer?
Sabira23
05-04-2006, 16:24
Salaamoe aleikoum,
Nou het lijkt me wel duidelijk. Ik denk er ook over om een crosstrainer te kopen. Lekker veilig en op je eigen gemak thuis sporten (hoezo beginnersenthousiasme:moe: ) maar wel goedkooooop aub.
Dus mijn vraag aan jullie, hoe duur was die van jullie? En weet iemand waar ik een goedkope online kan bestellen of ergens in een winkel kan halen. Geen marktplaats.nl, teveel rompslomp.
En nog beter...wie heeft er een crosstrainer die zij nooit gebruikt en het kwijt wil voor de helft van de prijs :hihi:
wasalaaaaaaaaams
hoi meid, ikkeeee
ik heb er 1 aangeschaft in de hoop meer te bewegen maar helaassss er is niets van gekomen... na het werk kom ik bekaf thuis en wil ik niks anders dan gewoon hangen op de bank, ik zal vanavond mijn man vragen hoevaak ik erop gestaan heb hahahaha..... heel weinig meid, kan zo op mijn hand tellennnn. In begin wou ik er echt heel graag 1 hebben en altijd tegen mijn man zeuren, toen ik hem 1 maal had deed ik de eerste week wat (5 minuten... ze3ma opbouwen hahaha) en daarna gewoon helemaal niks, dus je mag hem overnemen als je het graag wilt.. pm me maar... de mijne is dezelfde merk als die ze smorgens op tv laten zien, alleen de mijne is helemaal zwart... als ik thuis ben zal ik je de merk doorgeven...
Groetjes
Fat
Ik heb die van m'n moeder tijdelijk in huis...
anoniem20
05-04-2006, 17:57
ik heb de mijne van marktplaats voor maar 80 eurootjes :D
hij ziet er egt mooi en nieuw uit, was nauwelijks gebruikt :o
ik zou het zonde vinden als ik hem zoo duur uit winkel haal en er uiteindelijk geen gebruik van zou maken ;)
tangiia1
05-04-2006, 18:15
jagewoon via marktplaats :D....waarom duur doen als het goedkoop kan ;)
Sabira23
05-04-2006, 18:54
Ja maar dan moet ik ophalen van weet ik veel waar vandaan..en tegenwoordig zijn mensen ook niet meer te vertrouwen,. Straks is dat ding kapot ensow ensow.
Maar fatt vertrouw ik wel ;)
merk interesseert me niet, alleen de prijs :D
Bij de Kijkshop zijn ze nu 80 of 90 euro!
Saloua1978
06-04-2006, 08:36
Ik heb een fiets geen crosstrainer, Fietsen leek me makkelijker vol te houden en dat is ook zo ik zit er nu bijna elke avond een halfuurtje op. Het is te doen en geeft een goed gevoel achteraf maar je moet je er wel toe zetten daarom heb ik hem in de woonkamer in de slaapkamer gebruik ik hem niet.
Ik zit er aan te denken om een crosstrainer aan te schaffen, ik had er 1 staan in me vorig huis, die heb ik bij mijn ex man achter gelaten, nu ik weer bij me ouders zit... mis ik dat ding enorm.... Het werkt echt heeeeel erg goed.....!
de kijkshop heeft ze nu dacht ik voor 80 euro, en bij de wehkamp is ie 99!
Saloua1978
06-04-2006, 08:57
Haal hem op bij je ex!!!
Haal hem op bij je ex!!!
Ik ben blij dat ik van m af ben :) .... Inshallah zal hij brandden in al mijn spullen!
Alles is te vervangen door iets nieuws, behalve je pijn en je geluk!
Gewoon een nieuwe kopen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.