Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Revolutie van Suicide-Bombers

LZN
18-05-2003, 13:45

Is er sprake van een zelfmoordaanslag-revolutie ? Aanslagen van de Afgelopen week. 70 doden in rusland door tsjteensje moslim suicide bombers. 90 doden in saudi arabie door suicidebomberrs 40 doden in marokko door suicidebombers 10 doden in israel door suicidebombers.

GangstaLovin
18-05-2003, 13:49
Ik ben er van overtuigd dat er in Nederland (amsterdam) nog een aanslag komt. En ook over de rest van de wereld.... :(

abdoel6666
18-05-2003, 13:52
Origineel gepost door Yahya Is er sprake van een zelfmoordaanslag-revolutie ? Aanslagen van de Afgelopen week. 70 doden in rusland door tsjteensje moslim suicide bombers. 90 doden in saudi arabie door suicidebomberrs 40 doden in marokko door suicidebombers 10 doden in israel door suicidebombers De week van de rechtvaardigheid.....

GangstaLovin
18-05-2003, 13:58
Origineel gepost door Yahya Waarom in Amsterdam ? Wat boeit het als er in Nederland een aanslag wordt gepleegd, de wereld denkt dat Nederland een platteland is met een paar boeren op klompen die in molens wonen. Geen reden om een aanslag op te plegen..toch ? Zeker zal er in Nederland en met name in Amsterdam een aanslag worden gepleegd. Nederland heeft trouwens ook de oorlog gesteund tegen Irak en men wordt hier ook strenger tegen islamieten. En dan natuurlijk die mogelijke terroristen waar een rechtszaak tegen loopt. En tja Amsterdam is wel DE stad van Nederland waar ook ontiegelijk veel Joden wonen.

Zelfkritiek
18-05-2003, 14:01

Origineel gepost door GangstaLovin En tja Amsterdam is wel DE stad van Nederland waar ook ontiegelijk veel Joden wonen. Vreemd, als ik veel mensen op dit forum moet geloven, dan hadden de Nederlanders tijdens WOII alle joden juist aan de Duitsers had uitgeleverd.... Ik snap het niet meer....

GangstaLovin
18-05-2003, 14:03
Origineel gepost door Zelfkritiek Vreemd, als ik veel mensen op dit forum moet geloven, dan hadden de Nederlanders tijdens WOII alle joden juist aan de Duitsers had uitgeleverd.... Ik snap het niet meer.... Sommige mensen leven in een andere realiteit ;)

GangstaLovin
18-05-2003, 14:07
Origineel gepost door Yahya Niet echt logisch. Er is nog nooit een aanslag in Nederland geweest.. Achja maar een keer, moet de eerste keer zijn. Tja het zou me ECHT niet verbazen als er een aanslag wordt gepleegd hier in Nederland.

an3sdej
18-05-2003, 17:04
.....De week van de rechtvaardigheid..... Abdoel, pas op voor de ECHTE rechtvaardigheid, die kon weleens harder aankomen dan jij verwacht!! EN anders!!

an3sdej
18-05-2003, 19:04
denk het niet Soul.